Dead Rising 2: Polowanie na zombie i szukanie najlepszych rozkładówek z Playboya
Na tym pierwszym polega cała gra, to drugie będzie nietypowym dodatkiem w grze Dead Rising 2.
- 11.06.2010 18:42
Capcom, wydawca gry Dead Rising 2, podpisał oficjalną umowę o współpracy z magazynem Playboy.
Na czym będzie polegała współpraca?
Gracze, którym uda się odnaleźć magazyn Playboy w grze, zdobędą specjalne i unikalne ulepszenie dla Chucka Greena, głównego bohatera Dead Rising 2.
To nie wszystko: w grze pojawią się również reklamy i billboardy prezentujące najlepsze numery z 57-letniej historii magazynu.
Nowy system czasopism w Dead Rising 2, który będzie zawierał Playboya to następcą systemu książek znanego z pierwszej części gry. Wraz ze specjalnym wydaniem Playboya, będzie dostępna cała gama czasopism o różnej tematyce, dzięki którym Chuck będzie podnosił swoje umiejętności w walce z zombie.
– Otoczenie w Dead Rising 2, czyli miasto Fortune City, wzorowane było na klimacie znanym z filmu Sin City i jest naturalnym placem zabaw dla króliczków Playboya – tłumaczy Seon King z Capcom Entertainment, Inc.
– Wprowadziliśmy do gry markę Playboy, aby jeszcze bardziej ożywić świat Fortune City. Mamy nadzieję, że ten krok pomoże graczom jeszcze mocniej wczuć się w grę.
Akcja Dead Rising 2 rozgrywa się kilka lat po wydarzeniach z pierwszej odsłony gry. Okazało się, że próby zahamowania wirusa zombie spełzły na niczym i epidemia zaczyna grozić całej Ameryce. Tak trafiamy do wspomnianego Fortune City, miasta hazardzistow, gdzie poznajemy Chucka Greene\'a.
Reszta gry polega na walce z coraz większymi hordami/watahami/masami/tłumami zombie. To akurat oryginalne specjalnie nie jest, ale rzecz w tym, czym możemy zmniejszać populację żywych trupów. Właściwie wszystkim.
Premiera Dead Rising 2 (PC, Xbox 360, Playstation 3): 3 września 2010
Reklama













Komentarze