Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Chwalą Lublin za film promocyjny (wideo)

Poznań, Łódź, Warszawa i Kraków - to miasta, które mimo kryzysu wydają najwięcej na działania marketingowe - czytamy w portalu biznes.onet.pl. Łącznie polskie miasta rocznie na promocję wydają kilkaset milionów złotych.
Nieco mniejszymi budżetami na działania promocyjne dysponują: Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Katowice, Lublin, czy Białystok. Intensywnie zaczynają promować się również województwa. Działania promocyjne nie ograniczają się dziś już tylko do wydawania folderów i innych gadżetów promocyjnych. Kampanie są przygotowywane i prowadzone przez profesjonalne agencje. Jak czytamy w portalu biznes.onet.pl Anna Proszowska-Sala, dyrektor ogólnopolskiego Festiwalu Promocji Miast i Regionów uważa, że jednym z najlepszych filmów promujących miasta, który widziała w ostatnim czasie, jest spot wyprodukowany przez Lublin. Miasto jako jedno z 10 polskich miast ubiega się o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku. Zdaniem Proszowskiej-Sali, w filmie Lublin jawi się jako spełnienie obietnicy, za którą każdy \"karierowicz” tęskni: zwolnienia tempa, rozejrzenie się wokoło i nawiązania prawdziwych przyjaźni. Przypomnijmy, że koncepcja lubelskiego spotu kosztowała 44 tys. zł, produkcja 300 tys. zł. A za emisję w kinach miasto miało zapłacić 431 tys. zł.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama