Reklama
Chwalą Lublin za film promocyjny (wideo)
Poznań, Łódź, Warszawa i Kraków - to miasta, które mimo kryzysu wydają najwięcej na działania marketingowe - czytamy w portalu biznes.onet.pl. Łącznie polskie miasta rocznie na promocję wydają kilkaset milionów złotych.
- 18.07.2010 10:56
Nieco mniejszymi budżetami na działania promocyjne dysponują: Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Katowice, Lublin, czy Białystok. Intensywnie zaczynają promować się również województwa.
Działania promocyjne nie ograniczają się dziś już tylko do wydawania folderów i innych gadżetów promocyjnych. Kampanie są przygotowywane i prowadzone przez profesjonalne agencje.
Jak czytamy w portalu biznes.onet.pl Anna Proszowska-Sala, dyrektor ogólnopolskiego Festiwalu Promocji Miast i Regionów uważa, że jednym z najlepszych filmów promujących miasta, który widziała w ostatnim czasie, jest spot wyprodukowany przez Lublin. Miasto jako jedno z 10 polskich miast ubiega się o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku.
Zdaniem Proszowskiej-Sali, w filmie Lublin jawi się jako spełnienie obietnicy, za którą każdy \"karierowicz” tęskni: zwolnienia tempa, rozejrzenie się wokoło i nawiązania prawdziwych przyjaźni.
Przypomnijmy, że koncepcja lubelskiego spotu kosztowała 44 tys. zł, produkcja 300 tys. zł. A za emisję w kinach miasto miało zapłacić 431 tys. zł.
Reklama












Komentarze