Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Wojewódzki Urząd Pracy

Makarony z Ludwina w nowej odsłonie

Firma Pol-Mak chce podpić rynek nowymi produktami. Producent makaronów z Ludwina wprowadza na sklepowe półki markę "omnomnom.
Makarony z Ludwina w nowej odsłonie
- Kiedyś 80 proc. makaronów jedliśmy w zupach. Obecnie połowa to główne dania - mówi Dominik Polak, wiceprezes Pol-Maku. - Staramy się odpowiedzieć na te trendy, opracowując nowe produkty.

Firma zachwala omnomnom, jako lekkostrawny makaron, doskonały dla sportowców. Jednocześnie Pol-Mak wspiera lubelski sport. Firma jest jednym ze sponsorów niedzielnej "Dychy” do Maratonu Lubelskiego.

- Szacujemy, że z płyty Areny Lublin wystartuje nawet 1200 biegaczy - dodaje Polak. - Oczywiście nasza współpraca z organizatorami biegów nie zakończy się na dysze, ani przyszłorocznym Maratonie Lubelskim.

Pol-Mak jest w pierwszej dziesiątce krajowych producentów makaronu. Firma zatrudnia ponad 80 osób i co roku zamierza zwiększać zatrudnienie o 5 do 10 proc. Zakład z Ludwina produkuje ok. 3,5 tys. ton makaronu rocznie, z czego 5 proc. trafia na eksport. Główne kierunki to Czechy, Słowacja, Węgry i Wielka Brytania. Możliwe, że wkrótce produkty Pol-Maku pojawią się w Emiratach Arabskich i krajach Afryki. Każdego roku firma eksportuje coraz więcej swoich produktów.

Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama
Reklama