Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Ghost of Moscow: Wojna Szpiegów. Infiltracja i inwigilacja

Po dwóch grach z serii Death to Spies twórcy postanowili porzucić II wojnę światową i akcję swojej najnowszej produkcji umieścić w niemniej ciekawych czasach zimnej wojny. Nie zmieniło się zaś to, co najważniejsze: Ghost of Moscow: Wojna Szpiegów będzie skradanką.
Na nadmiar takich produkcji ostatnimi czasy nie można narzekać, tym bardziej, że Sam Fisher w ostatniej odsłonie Splinter Cella trochę za dużo strzelał. Ghost of Moscow: Wojna Szpiegów ma być zaś klasyczną skradanką. Akcję umieszczono w latach 50-tych na terenie Stanów Zjednoczonych, Europy zachodniej i Kuby. Głównym bohaterem będzie kapitan Strogov pracujący w radzieckim kontrwywiadzie. Jego zadania to przede wszystkim infiltracja i inwigilacja. Wspierać go (nas) będzie dwójka towarzyszy: Viktor Kovalev i Olga Godunova-Lopes, a miedzy całą trojką będziemy mogli się przełączać, co pozwoli nam skorzystać z unikalne zdolności i umiejętności, jakimi dysponują poszczególni agenci. Niezwykle istotny ma być też tzw. zmysł szpiegowski. Będzie on nas wspierał przy podejmowaniu decyzji. Nie zabraknie oczywiście szpiegowskich gadżetów, wtapiania się w tłum, przebierania i – od czasu do czasu – walki. Premierę gry Ghost of Moscow: Wojna Szpiegów (na PC i Xbox 360) zaplanowano na późną jesień.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama