Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Wkrótce na poczcie nie kupisz podpasek, zniczy i rajstop

Sprzedaż zniczy, podpasek, rakiet tenisowych, zabawek i produktów spożywczych na poczcie to już przeżytek. Do 2015 roku te produkty mają zniknąć - informuje Wyborcza.biz.
To nowa strategia poczty. W sprzedaży mają być koperty, papier listowy, opakowania do paczek, a także telefony. Są też karty prepaid. Oprócz tego mają być bilety komunikacji miejskiej oraz - to nowość - usługi telekomunikacyjne. Wśród nich także abonamentowe usługi telewizyjne i internetowe. - Analizujemy rynek i przygotowujemy się do rozmów z operatorami - tłumaczy Wyborczej.biz Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty Polskiej. Jak przekonuje rzecznik, urzędy mają być odbierane przez klientów jako miejsca, w których mogą kupić tzw. produkty do szeroko rozumianej komunikacji międzyludzkiej - czytamy na portalu Wyborcza.biz. Co jeszcze znajdzie się w ofercie? Produkty ubezpieczeniowe i bankowe, np. kredyty gotówkowe czy ubezpieczenia OC samochodu. Poczta Polska wprowadziła już do oferty tzw. paczki internetowe. Chodzi o dwie nowe usługi: przesyłkę biznesową - do 30 kg - dla dużych sklepów, i przesyłkę gabarytową - do 20 kg - dla normalnych konsumentów.

Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama