Reklama
Wkrótce na poczcie nie kupisz podpasek, zniczy i rajstop
Sprzedaż zniczy, podpasek, rakiet tenisowych, zabawek i produktów spożywczych na poczcie to już przeżytek. Do 2015 roku te produkty mają zniknąć - informuje Wyborcza.biz.
- 27.01.2012 13:14
To nowa strategia poczty.
W sprzedaży mają być koperty, papier listowy, opakowania do paczek, a także telefony. Są też karty prepaid. Oprócz tego mają być bilety komunikacji miejskiej oraz - to nowość - usługi telekomunikacyjne. Wśród nich także abonamentowe usługi telewizyjne i internetowe.
- Analizujemy rynek i przygotowujemy się do rozmów z operatorami - tłumaczy Wyborczej.biz Zbigniew Baranowski, rzecznik Poczty Polskiej.
Jak przekonuje rzecznik, urzędy mają być odbierane przez klientów jako miejsca, w których mogą kupić tzw. produkty do szeroko rozumianej komunikacji międzyludzkiej - czytamy na portalu Wyborcza.biz.
Co jeszcze znajdzie się w ofercie? Produkty ubezpieczeniowe i bankowe, np. kredyty gotówkowe czy ubezpieczenia OC samochodu.
Poczta Polska wprowadziła już do oferty tzw. paczki internetowe. Chodzi o dwie nowe usługi: przesyłkę biznesową - do 30 kg - dla dużych sklepów, i przesyłkę gabarytową - do 20 kg - dla normalnych konsumentów.
Reklama












Komentarze