Milmex przeprasza. Rekompensata za problemy z dostępem do internetu
Zwolnienie z opłat i dodatkowy miesiąc usługi za darmo. Taką rekompensatę za problemy z dostępem do Internetu zaproponowała firma Milmex Systemy Komputerowe, o której pisaliśmy w zeszłym tygodniu.
- 31.01.2014 16:45

Nasz Czytelnik z Lublina podpisał umowę z firmą na usługi telekomunikacyjne, ale już kilka dni później pojawiły się problemy z Internetem. Od miesiąca nie ma do niego dostępu, nie udało mu się też skontaktować z pracownikami firmy, ani telefonicznie, ani osobiście.
Spółka Milmex proponuje rekompensatę. - Klienci będą zwolnieni z opłat za czas, gdy dostęp do Internetu jest niemożliwy. Proponujemy także dodatkowy miesiąc usługi za darmo. Bardzo przepraszamy wszystkich klientów za niedogodności, jednak już wkrótce wszystko będzie działać prawidłowo - czytamy w komentarzu, który otrzymaliśmy z zarządu spółki.
- Problem z dostępem do usług NetMaks, związany jest z modernizacją infrastruktury. Trwają prace, które znacznie usprawnią funkcjonowanie naszej sieci. Wykorzystaliśmy wszelkie możliwe kanały komunikacyjne, w celu dostarczenia informacji klientom. Wszyscy klienci otrzymali m.in. pismo nadane listem poleconym, informacja pojawiła się na stronie internetowej, cały czas działa infolinia NetMaks. Bardzo nam przykro, jeśli informacja do kogoś nie dotarła.
Reklama












Komentarze