Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Wojewódzki Urząd Pracy

Nocowanie.pl. Lubelski serwis sprzedany za wielkie pieniądze

Grupa Wirtualna Polska kupiła za 22 mln zł 75 proc. udziałów w serwisie nocowanie.pl – lubelskiej firmy będącej największym polskim pośrednikiem noclegowym
Nocowanie.pl. Lubelski serwis sprzedany za wielkie pieniądze

Nocowanie.pl to największa baza obiektów noclegowych na polskim rynku – ponad 50 tys. ofert miejsc noclegowych z kraju i wybranych miejscach za granicą. Portal działa w modelu abonamentowym. Użytkownicy serwisu mogą aktywnie oceniać obiekty noclegowe. W ciągu ostatnich 12 miesięcy firma zanotowała aż 8 mln zł wpływów.

– Nocowanie.pl to atrakcyjny biznes o solidnych fundamentach – stwierdza Grzegorz Czapski, wiceprezes ds. Rozwoju Wirtualnej Polski Holding. – Charakteryzuje go nie tylko zwiększająca się aktywność użytkowników, ale także rosnący z roku na rok wskaźnik odnowień abonamentów. Świadczy to o wysokiej jakości oferowanych usług, co przekłada się na dwucyfrową dynamikę wzrostu przychodów – dodaje.

Z transakcji cieszy się także lubelska firma. – Dla spółki Nocowanie.pl oznacza to tylko zmiany na lepsze – mówi Alicja Tebin, dyrektor ds. Rozwoju Produktu Nocowanie.pl. – Dzięki wsparciu Grupy Wirtualna Polska mamy możliwość wypłynięcia na jeszcze szersze niż dotychczas wody. Siedziba spółki nadal będzie mieściła się w Lublinie. Mamy ambitne plany rozwoju naszych produktów, co wiąże się m.in. z zatrudnianiem nowych osób do poszczególnych działów, przede wszystkim IT, sprzedaży i produktu – zapowiada.

Pół roku temu Grupa Wirtualna Polska przejęła firmę Enovatis, największego i najszybciej rozwijającego się agenta turystycznego online, właściciela serwisu wakacje.pl.

– Po grudniowej inwestycji w wakacje.pl uzupełniamy ofertę wyjazdów zagranicznych o segment podróży krajowych. Tutaj polskim liderem jest serwis nocowanie.pl, który zrzeszają kilkadziesiąt tysięcy obiektów – mówi Jacek Świderski, prezes zarządu Wirtualna Polska Holding.


Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama