Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Wojewódzki Urząd Pracy

Firma komputerowa będzie sponsorem tytularnym Areny Lublin? "Negocjacje zaawansowane"

Komputerowa firma Modecom chce zostać sponsorem tytularnym miejskiego stadionu. – To nie jedyna firma, rozmawiamy z kilkoma – podkreśla zarządca obiektu i twierdzi, że negocjacje są „bardzo zaawansowane”. Tak samo określał je latem
Firma komputerowa będzie sponsorem tytularnym Areny Lublin? "Negocjacje zaawansowane"
O tym, że miejsce w nazwie stadionu trafi „na sprzedaż”, władze miasta mówiły już przed jego otwarciem jesienią 2014 roku

– Spotkaliśmy się dosłownie dwa dni temu – mówi Marcin Łobacz, który odpowiada za marketing w komputerowej spółce Modecom. Firma sama ogłosiła wczoraj rozpoczęcie rozmów o wykupieniu miejsca w nazwie Areny Lublin. I to tuż po pierwszym spotkaniu.

– Umówiliśmy się, że wrócimy z informacją co do oczekiwań obu stron. Rozmawiamy o pięcioletnim kontrakcie, który miałby obowiązywać od początku roku – dodaje Łobacz. Spółka deklaruje też otwarcie na stadionie strefy ze stanowiskami do gier komputerowych i z wirtualną rzeczywistością. Modecom jest już oficjalnym partnerem polskiej reprezentacji piłkarskiej, ekstraklasy i Legii Warszawa. 

MOSiR potwierdza, że taka firma rzeczywiście złożyła ofertę. – Jeśli chodzi o sponsora tytularnego, to prowadzimy bardzo zaawansowane rozmowy z potencjalnymi partnerami. To nie jest jedna firma, ale kilka podmiotów – mówi Miłosz Bednarczyk, rzecznik Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

O tym, że miejsce w nazwie stadionu trafi „na sprzedaż”, władze miasta mówiły już przed jego otwarciem jesienią 2014 r. Ubiegłoroczne rozmowy z zainteresowanymi firmami nie doprowadziły do podpisania umowy. – Oferty nie są satysfakcjonujące – mówił w czerwcu zeszłego roku prezydent Krzysztof Żuk. – Uważamy, że ten stadion ma duży potencjał i dlatego nie wyrażamy zgody na te kwoty, za które chcą się angażować sponsorzy. Ile to było? W granicach od 500 tys. zł do miliona – tłumaczył wówczas Żuk.

Jaką kwotę zaproponował teraz Modecom? – To na razie musi pozostać tajemnicą – stwierdza Łobacz. Tajemnicą owiane są też rozmowy z innymi firmami. Już latem zarządca Areny Lublin mówił, że negocjacje są „bardzo zaawansowane”. MOSiR zapowiada, że wkrótce ogłosi kolejnego partnera stadionu.

– Nasza strategia dotycząca pozyskiwania sponsorów obejmuje zarówno sponsora tytularnego, jak i kilku strategicznych – mówi Bednarczyk. – Jeden z partnerów strategicznych jest już znany, to Perła Browary Lubelskie. Lada moment ogłosimy drugiego, ponieważ dopinamy rozmowy w tym zakresie.
Ten rok stadion Arena Lublin ma po raz pierwszy w swej historii zamknąć zyskiem. Wstępnie mowa jest o kwocie 200 tys. zł.


Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama