Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Torment: Tides of Numenera. Piotr Fronczewski w polskiej wersji językowej (wideo)

Kogo jeszcze usłyszymy w drużynie, którą należy zebrać przed wyruszeniem w drogę w grze Torment: Tides of Numenera?
Torment: Tides of Numenera. Piotr Fronczewski w polskiej wersji językowej (wideo)
Aleksandra Szwed i Piotr Fronczewski w trakcie prac nad polską wersją językową gry Torment: Tides of Numenera

Piotr Fronczewski dla graczy to przede wszystkim pamiętne role z serii Baldur's Gate. Aktor pracował później przy wielu innych tytułach, zawsze gwarantując najwyższy poziom: Niverwinter Nights 2, Dragon Age: Początek, The Elder Scrolls V: Skyrim...

Tym razem usłyszymy go w roli narratora w Torment: Tides of Numenera. Natomiast Aleksandra Szwed wciela się w rolę Matkiny, zaś Andrzej Blumenfeld użyczył swojego głosu Aligernowi.

- Torment: Tides od Numenera to produkcja stworzona w klimacie największych i najważniejszych gier RPG, będąca duchowym spadkobiercą Planescape Torment. Kładzie główny nacisk na snucie rozbudowanej stawiającej mnóstwo pytań historii i przedstawieniu głębokich postaci - komentuje w informacji prasowej Anna Łada-Grodzicka z Wydawnictwa Techland, polskiego i światowego wydawcy gry. - Złota era RPG w Polsce kojarzy się z Piotrem Fronczewskim i jego kultową kwestią o drużynie, którą należy zebrać przed wyruszeniem w drogę. W rolę narratora nie mógł zatem wcielić się nikt inny. Aleksandra Szwed i Andrzej Blumenfeld również byli naturalnym wyborem. To aktorzy którzy idealnie odnajdują się w tym swoistym teatrze wyobraźni.

Polski dubbing powstał w warszawskim studiu PRL specjalizującym się w dubbingowaniu filmów i gier. Pracy było sporo, bo cała polska lokalizacja to półtora miliona słów. A wyglądało to mniej więcej tak:

Kiedy usłyszymy efekty?
28 lutego, bo na ten dzień zaplanowano premierę Torment: Tides of Numenera na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Czego możemy się spodziewać po samej grze?
Uniwersum zostało stworzone przez legendę gier fabularnych, Monte Cooka. To Ziemia za miliard lat. Przez te lata powstawały i upadały kolejne cywilizacje, a dokładnie osiem. Stąd też akcja gry rozgrywa się w Dziewiątym Świecie.

Po wcześniejszych cywilizacjach zostały Numenery, tajemnicze maszyny, dzięki którym obecnie żyjący mogą przetrwać. Twórcy - czyli studio inXile Entertainment załozone przez Briana Fargo - zapowiadają, że Dziewiąty Świat będzie zamieszkany przez wiele osobliwych stworzeń i istot; łącznie z podróżnikami z innych wymiarów.
A w trakcie naszej podróży trafimy do niezwykłych lokacji.

Zapowiadają też, że będzie to niebezpieczny świat pełen różnych ras, frakcji i kultów.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama