Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Jest dużo uwag do kodeksu reklamowego. Ich treść na razie nie jest znana

Minął czas na składanie uwag dotyczących puławskiego kodeksu reklamowego. Jak informuje Urząd Miasta, w ostatnich tygodniach wpłynęło około stu zgłoszeń. Teraz czas na ich rozpatrzenie przez prezydenta. Jeśli zostaną odrzucone - projektem uchwały zajmą się radni.
Jest dużo uwag do kodeksu reklamowego. Ich treść na razie nie jest znana

Autor: Archiwum

Nowy kodeks to projekt uchwały krajobrazowej dla Puław, który został przygotowany przez pracowników Wydziału Planowania Przestrzennego. W założeniach podzieliłby on miasto na trzy strefy, w których obowiązywałyby nowe normy i regulacje dotyczące wyglądu przestrzeni publicznej. Chodzi głównie o wskazanie dozwolonego wyglądu, powierzchni oraz umiejscowienia dla szyldów, banerów oraz innych form reklamy zewnętrznej.

Dzięki kodeksowi, miasto, w ciągu kilku najbliższych lat, mogłoby poprawić estetykę ulic i budynków. Najbardziej chronione miałyby być tereny w pobliżu osady pałacowo-parkowej oraz centrum. Im dalej w kierunku obrzeży miasta, tym restrykcje dla przedsiębiorców, byłyby mniejsze.

Czas na składanie uwag do projektu uchwały minął w środę.

– W trakcie wyłożenia do publicznego wglądu projektu tzw. kodeksu reklamowego, zostało zgłoszonych około 100 uwag. Zostaną one rozpatrzone przez prezydenta. W przypadku ich uwzględnienia, projekt zostanie poddany ponownym uzgodnieniom oraz konsultacjom społecznym. W innym przypadku zostanie przekazany radzie miasta do uchwalenia – informuje Paweł Oroń, szef Wydziału Planowania Przestrzennego w puławskim ratuszu.

Treść uwag na razie nie jest znana, ale ich ilość wskazuje na to, że przedsiębiorcy postanowili zawalczyć o liberalizację nowych zasad.


Podziel się
Oceń

Komentarze

Reklama
Reklama