Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Radosnych Świąt Bożego Narodzenia naszym drogim Czytelnikom życzy Redakcja Dziennika Wschodniego
Reklama

Duża awaria w PGE. Nie działają liczniki przedpłatowe

Awaria liczników przedpłatowych prądu. Problemy mogą dotyczyć całej wschodniej i centralnej Polski
Duża awaria w PGE. Nie działają liczniki przedpłatowe
Tzw. inteligentne liczniki działają w Polsce od kilku lat

Autor: archiwum

Chodzi o brak możliwości doładowania energii elektrycznej, z powodu awarii liczników. O sprawie poinformował nas czytelnik. -   

- Problemy techniczne uniemożliwiają klientom spółki dokonanie zakupu "porcji energii elektrycznej" oraz wygenerowanie i otrzymanie kodu doładowującego do licznika przedpłatowego zarówno za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta eBOK, infolinii telefonicznej PGE Contact Center, jak również stacjonarnych Biur Obsługi Klienta na terenie całego kraju, co w konsekwencji może doprowadzić do wstrzymania dostarczania energii elektrycznej, a tym samym pozbawić abonentów możliwości normalnego funkcjonowania - napisał pan Radosław.

Jak dodaje, problemy mają zarówno przedsiębiorcy, jak i klienci prywatni.

PGE zna sprawę. - Z przyczyn technicznych występuje chwilowy brak możliwości wygenerowania i uzyskania kodu w ramach doładowań liczników przedpłatowych. Mogą też wystąpić utrudnienia w dostępie do innych funkcjonalności systemu eBOK/mBOK dla Klientów wszystkich Oddziałów PGE Obrót S.A. Za utrudnienia przepraszamy. Pracujemy nad tym, aby jak najszybciej przywrócić pełną funkcjonalność - czytamy na stronie internetowej spółki.

Firma prosi klientów o zgłasznie problemu w Biurach Obsługi Klienta oraz poprzez infolinię.


Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama