Wóz dojechał do Kraśnika 30 kwietnia i będzie kursować po mieście w sumie przez 14 dni. SOR EBN11 to autobus niskopodłogowy, klimatyzowany.
– Autobus będziemy próbowali eksploatować na wszystkich liniach, ale przede wszystkim na "liniach szczytowych" – mówi prezes miejskiej spółki. – Tak aby można było wyjechać nim ok. 5 rano i o godz. 16 zjechać.
Na jednym ładowaniu testowany w mieście autobus może przejechać maksymalnie ok. 200 km. – A w Kraśniku "linie szczytowe" są przygotowane na 180 do 200 km – dodaje prezes MPK Kraśnik. – Natomiast ładowanie autobusu trwa ok. 8 godzin, dlatego musimy nim zjechać, aby przygotować pojazd na następny dzień.
W ostatnim czasie na testach w Kraśniku były też inne autobusy – Isuzu Citibus B902 i Karsan ATAK.













Komentarze