Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Tylko jedna aplikacja do opłat za postój w Strefie Płatnego Parkowania w Lublinie. Kierowcy krytykują

Od dziś tylko jedna aplikacja na smartfony umożliwia opłatę za postój w Strefie Płatnego Parkowania. Wielu kierowców jest z tego niezadowolonych i twierdzą, że aplikacja nie jest praktyczna i ma fatalne oceny.
Tylko jedna aplikacja do opłat za postój w Strefie Płatnego Parkowania w Lublinie. Kierowcy krytykują
– Wybrano aplikację, która ma fatalne opinie – skarży się nasz Czytelnik

Płatność za parkowanie przy użyciu telefonu to jedna z wielu możliwości opłaty za postój. Według wyliczeń Ratusza korzysta z niej blisko 12 proc. kupujących bilety. Jeszcze do piątku możliwe było korzystanie z aplikacji MobiParking. Teraz w Lublinie już z niej nie skorzystamy.

– Aplikacja MobiParking (Sky Cash) przestanie funkcjonować, a jej miejsce zajmie funkcjonująca dotychczas CityParkApp i pod taką nazwą będzie można ściągnąć aplikację ze sklepów mobilnych AppStore i Google Play – tłumaczy Grzegorz Jędrek z biura prasowego Ratusza. Dodaje, że użytkownicy aplikacji MobiParking, o ile mają zweryfikowane konto, będą mogli wnioskować o zwrot zgromadzonych tam pieniędzy.

– Wybrano aplikację, która ma fatalne opinie – skarży się nasz Czytelnik. – Nie można doładować konta, tylko trzeba podpiąć kartę – dodaje. Różnica jest dość istotna, bo w starej aplikacji można było doładować konto określoną kwotą, z której system pobierał opłaty za postój. Natomiast jedyna obowiązująca od dziś aplikacja wymaga podpięcia karty płatniczej, z której pobierane są opłaty. – Jakie były kryteria wyboru CityParkApp? Wielu ludzi chciałoby się tego dowiedzieć – docieka nasz Czytelnik.

Ratusz tłumaczy, że nie może narzucać operatorowi Strefy Płatnego Parkowania (jest nim grudziądzka spółka City Parking Group) tego, jaka aplikacja ma być używana do pobierania opłat.

– To operator decyduje o tym, jaka aplikacja będzie wykorzystywana, to do niego należą koszty jej działania i opłacenie prowizji – tłumaczy Jędrek. Spółka zdecydowała, że osoby chcące zapłacić telefonem za postój będą korzystać z jej własnej aplikacji. – Według informacji przekazanych przez City Parking Group aplikacja przeszła ostatnio dużą aktualizację i jest według operatora najbardziej funkcjonalna. Jest ona wykorzystywana w wielu miastach, w tym we wszystkich, w których strefy są zarządzane przez tego operatora.


Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama
Reklama