Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Civilization VI: Wampiry, tajne stowarzyszenia i Etiopia (wideo)

Piewcy Pustki i Hermetyczny Zakon: kto tak na prawdę rządzi światem? I po co Etiopii tylu archeologów? Odpowiedzi poznamy 23 lipca, w dniu premiery nowego dodatku do gry Civilization VI.
Civilization VI: Wampiry, tajne stowarzyszenia i Etiopia (wideo)
Kościół skalny to unikalne ulepszenie dostępne dla Etiopii w grze Civilization VI

Autor: Firaxis Games

Ethiopia Pack to drugi dodatek należący do New Frontier Pass; przepustki sezonowej do gry Sid Meier's Civilization VI. W jej ramach gracze dostaną łącznie sześć pakietów z nowymi cywilizacjami i trybami gry.

W pierwszym - Maya & Gran Colombia Pack - były to cywilizacje Majów i Kolumbii oraz tryb apokalipsy. Co będzie teraz?

Nowy tryb - opcjonalny - to Tajne Stowarzyszenia.
Do wyboru są cztery, takie jak wspomniane Piewcy Pustki, Hermetyczny Zakon czy Pakt Sangwiniczny z wampirami. Przystąpienie do jednego z nich odblokowuje unikalnego gubernatora z potężnymi bonusami mocno zmieniającymi całą rozgrywkę.

Kolejna nowość to pakiety Teddy Roosevelt i Catherine De Medici Persona, czyli zmiany w wyglądzie tych przywódców cywilizacji i - cop ma przynajmniej jakiś wpływ na rozgrywkę - nowymi premiami do gry.

I wreszcie nowa cywilizacja: Etiopia pod przywództwem Menelika II. Jego umiejętność to Rada Ministrów, co oznacza dodatkową kulturę i wiarę z miast położonych na wzgórzu,

Unikalna umiejętność Etiopii to Dziedzictwo Aksum, czyli dodatkowe punkty wiary z zasobów. Wiara przyda się nie tylko do kupowania misjonarzy i apostołów (to może robić każda cywilizacja w grze) - grając Etiopią za wiarę kupimy muzea archeologiczne i jednostkę archeologów.

Etiopia może też budować kościoły skalne dające kolejne punkty wiary.

Unikalna jednostka bojowa tej nacji to kawaleria oromska zastępująca kawalerię courserską - jest od niej silniejsza, ma większy zasięg widzenia, a wzgórza jej nie spowalniają.

Etiopia wydaje się być świetną cywilizacją do walki o zwycięstwo religijne, a także kulturalne (w późniejszej fazie rozgrywki kościoły skalne dają też punkty turystyki, możemy mieć więcej muzeów archeologicznych, etc).

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Komentarze

ALARM 24

Masz dla nas temat?

Daj nam znać pod numerem:

+48 691 770 010

Kliknij i poinformuj nas!

Reklama

CHCESZ BYĆ NA BIEŻĄCO?

Reklama
Reklama