Reklama
Convergys: Nowy inwestor w Lublinie zatrudni 250 osób
Szeregowi pracownicy dostaną średnią krajową i obszerny pakiet socjalny - obiecuje amerykańska firma, która otwiera biuro w Lublinie. Ale na pracę mogą liczyć tylko ci, którzy perfekcyjnie znają niemiecki
- 25.03.2014 20:30

Pracownicy firmy Convergys będą zajmować się telefoniczną obsługą niemieckojęzycznych klientów telekomunikacyjnej firmy Telefonica. Początkowo lubelskie centrum obsługi będzie zajmować się abonentami połączeń głosowych, a z czasem również odbiorcami szerokopasmowego Internetu i windykacją.
Oddział Convergys powstanie w wykańczanych właśnie biurowcach Nord Office Park przy ul. Szeligowskiego. Rekrutacja już się zaczęła, o pracę można starać się za pośrednictwem strony internetowej convergys.pl.
Podstawowym warunkiem uzyskania posady jest bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, która będzie potwierdzana testem. - Chodzi nam o osoby, które osiągną poziom B2 lub C1 - zapowiada Cormac Twomey, dyrektor zarządzający w Convergys.
- Oferujemy pracę na pełny etat. Po okresie próbnym będzie to umowa na czas nieokreślony - deklaruje Paweł Puła, odpowiedzialny za organizację lubelskiej placówki.
Pierwsza, 50-osobowa grupa ma zacząć pracę w maju. Na początek pracowników czekają szkolenia z obsługi klientów niemieckojęzycznych z uwzględnieniem różnic kulturowych.
- Do końca roku planujemy zatrudnić 250 osób - mówi Puła.
Około 220 szeregowym pracownikom firma obiecuje atrakcyjne wynagrodzenia. - Nie ma mowy o płacy minimalnej. Osoby zatrudnione na najniższych stanowiskach będą otrzymywać średnią krajową - zapewnia.Inwestor kusi też pakietem socjalnym, w którym znajduje się m.in. ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny obejmujący również świadczenia stomatologiczne i zniżki w klubach rekreacyjnych.
Inwestor, zanim zdecydował się na Lublin prowadził rozmowy z władzami miasta. - Nie byłoby go w Lublinie, gdyby nie nasi doskonali absolwenci - mówi Krzysztof Żuk, prezydent miasta.
Wcześniej firma Convergys otworzyła swój oddział w Szczecinie. Firma zajmuje się obsługą klientów globalnych marek w 47 językach. Ma 125 tys. pracowników w ponad 150 centrach usług na terenie 31 krajów.
Reklama












Komentarze