Chodzi o reklamę klubu Czekolada, która pojawiła się w kwietniu na elewacji kamienicy. Skrytykował ją miejski konserwator zabytków. Jednak według Tomasza Kalinowskiego banery nie naruszały ładu i estetyki śródmieścia Lublina, a ich kreacja "była przemyślana i profesjonalnie przygotowana".
- W wielu miejscach w centrum miasta można spotkać pstrokate szyldy i reklamy, które w rażący sposób psują oblicze miasta - uważa prezes Wodrol Inwestycje.
Jak informuje Tomasz Kalinowski ponowne pojawienie się banerów będzie uzależnione od ustalenia ich formy graficznej i przestrzennej z miejskim konserwatorem zabytków, z którym deklaruje chęć współpracy przy znalezieniu kompromisowego rozwiązania.
Zniknęły banery klubu Czekolada z kamienicy przy Narutowicza
- Szanując głosy opinii publicznej zleciłem pracownikowi naszej firmy zdjęcie reklamy z budynku u zbiegu ul. Narutowicza i Wróblewskiego w Lublinie - poinformował Tomasz Kalinowski, prezes Wodrol Inwestycje
- 08.05.2014 14:15

Reklama












Komentarze