Użytkowników byłoby zapewne jeszcze więcej gdyby obsługa, czyli panie w kasie-wypożyczalni sprzętu nie podnosiły użytkownikom ciśnienia. Szczyt nieudolności!!!!!!! Może szef ośrodka przyjrzałby się jak pracują jego podwładni. Kupowałam bilet na lodowisko, przede mną w kolejce stała czteroosobowa rodzina kupująca bilet i wypożyczająca sprzęt. Obsługa komputera i wydanie sprzętu na 1 paragon zajęło paniom, z zegarkiem w ręku pół godziny!
|
|
zgadzam sie !!!! obsługa jes fatalna i długa, pani jest strasznie niemiła, a pan Jarek uczy sie ustawiac narty dopiero , poprostu zenada, ludzie oddajacy sprzet sa przepychani z jednej kolejki do drugiej, pani sama nie wie dokładnie gdzie maja zdawac, 9000 zjazdów o niczym nie swiadczy !!!
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|