Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Czy ta pani to ta sama co rozbjła mazdę klijenta na orlenie
0
Porąbało was . Jeszcze chcecie kasy za kryptoreklamę i zdjęcie jakiejś niuni?
0
"A Lublin w tym względzie już dawno jest w Europie." Dlaczego to zdanie wydaje mi się nieprawidłowe pod względem językowym? Nie lepiej użyć "jest na poziomie Europy"? Jakoś tak lepiej brzmi. Artykuł nie dość że w zasadzie lokuje produkt, to jeszcze za hajs XD
0
„…szczególnie gdy auto kupuje się w salonie. A Lublin w tym względzie już dawno jest w Europie.” – czy na pewno? Z racji swojej manii na punkcie motoryzacji, która trwa  już ok. 40 lat, lubię być na bieżąco z motoryzacyjnym rynkiem. Od czasu do czasu „włącza mi się szwędaczek” po lubelskich auto-salonach. Wnioski, spostrzeżenia – proszę bardzo. Śmiało mogę stwierdzić, że lubelski rynek  auto-salonów jeszcze w dużej części nie jest w Europie a nawet daleko za dealerami z innych części Polski (np. Śląsk, W-wa, Trójmiasto, Poznań – moja mania nie ogranicza się tylko do Lublina). W tym miejscu odniosę się do ostatnich, kilku moich (sam, z żoną lub całą rodziną) „rajdów” po motoryzacyjnej mapie Lublina.
  1. Best Auto (BMW) – po wejściu (jestem sam) do salonu obsługa daje dłuższą chwilę ewentualnemu klientowi na zapoznanie się z ofertą. Gdy dłużej zatrzymałem się przy X3 nie musiałem czekać na sprzedawcę. Konkretna, rzeczowa rozmowa (duża wiedza pracownika i chęć zajęcia się klientem – nie są w Lublinie aż tak oczywiste), propozycja jazdy próbnej a po niej konfiguracja (z dobrymi podpowiedziami sprzedawcy w co doposażyć samochód). Wyszedłem zadowolony z obsługi i… sporej skłonności do negocjacji cenowej. PLUS.
  2. Automobile Torino (Fiat, Alfa, Jeep) – swoje kroki skierowaliśmy (wizyta z żoną) ku ofercie Jeepa. I co? Przed dobre kilkanaście minut ZERO zainteresowania, mimo, że naprawdę długo „obchodziłem i obtrzaskałem” Grand Cherokee`go. Odniosłem wrażenie, że nawet jakbym próbował go wypchnąć z salonu to i tak nikt by się nie zainteresował. Gdzie ta Europa (czy inna część Polski)?  MINUS.
  3. Auto Broker (Suzuki, Hyundai) – Suzuki: mimo, że na Vitarę tylko „rzuciłem okiem” pracownik salonu szybko zareagował proponując prezentację modelu. Wyjaśniłem, że to za mały dla nas (jestem z żoną) samochód – pracownik grzecznie podziękował za zainteresowanie. Z innych wizyt w tym salonie mogę śmiało postawić PLUSik. Hyundai: tak jak przy Suzuki szybka reakcja sprzedawcy. Tucson zaprezentowany bardzo dokładnie. Padła propozycja jazdy próbnej a gdy doszło do ceny – sprzedawca wykazał się dobrą wolą „podpinając” mnie do jednej z grup zawodowych – rzadkość (nie tylko w Lublinie). Oprócz tego skłonność do negocjacji ceny raczej powściągliwa. No ale z doświadczenia wiem, że  u „Koreańczyka” to norma;). W sumie salon na PLUS.
  4. Carrara (Renault) – kilka dobrych minut z rodziną przy Kadjar`ze nie zrobiło na nikim wrażenia. Podobnie jak u Jeep`a ZERO zainteresowania. I podobnie jak u Jeep`a -  MINUS.
  5. Żagiel Auto (Honda, Skoda) – Honda: interesuje nas CR-V (jestem z żoną). Wizyta zakończyła się dość szybko – po kilku minutach, przy ZEROWYM zainteresowaniu ze strony obsługi. MINUS.Skoda: zaskoczenie w porównaniu do salonu Hondy. Prawie od razu zainteresował się nami sprzedawca. Dokładnie pokazana Octavia, padła propozycja jazdy próbnej. Przy konfigurowaniu lekkie zdziwienie sprzedawcy – wywołał to niezbędny dla nas napęd 4x4. Chwila zastanowienia i pada propozycja wersji Scout lub modelu Yeti, który odpada ze względu na mały bagażnik. Negocjacje cenowe dość ograniczone ale… „…przy zawieraniu umowy może coś by się więcej dało.”. PLUS.
  6. Matsuoka Motor (Mazda) – dobre zainteresowanie klientem. CX-5 przedstawiona dobrze. Jazda próbna? Jak najbardziej. Skłonność do negocjowania ceny – praktycznie żadna. I najdłuższy termin do odbioru – no ale to niekoniecznie zależy od salonu. W sumie salon na PLUSik.
  7. Technotop (Subaru) – nasze zainteresowanie Levorg`iem w żaden sposób nie przełożyło się na sposób siedzenia za biurkiem sprzedawcy (może dlatego, że sobota była? ;)). Kolejny salon z MINUSEM.
  8. Scandinavia Auto (Volvo) – kilka dobrych minut minęło nim wzbudziliśmy zainteresowanie. Ale później, z każdą chwilą sprzedawca się rozkręcał i z XC-60 zapoznaliśmy się dokładnie (włącznie z jazdą próbną). Konfiguracja przebiegła sprawnie i zaczęły się cenowe negocjacje. I tu byliśmy zaskoczeni – nie o kilka tysięcy a o ponad 20 cena powędrowała w dół. Do tego komplet kół zimowych za 7 tys. zł. I to był drugi, po BMW, salon z którego wyszedłem (wyszliśmy) w pełni zadowoleni. PLUS.
Na koniec chciałbym jeszcze poruszyć kwestię skłonności negocjacji ceny. Otóż, wg. moich obserwacji, lubelscy dealerzy od lat są daleko – nie, nie za murzynami – ale za innymi regionami Polski. Jestem perfidny, mam ze sobą oferty „z Polski” przesłane mailem, które i tak są korzystniejsze od tych zebranych w Lublinie „na żywo”. Co najlepsze, w związku z powyższym, od lat słyszę tę samą „śpiewkę”: „… nie mogę zaproponować upustu jaki Panu zaoferowano w salonie „X” w mieście ”Y”, bo nie możemy się z nimi równać pod względem sprzedaży”. I tak od lat!  Praktycznie bez zmian.. A klientowi chyba opłaca się pojechać dwa razy „w Polskę”  (raz żeby zamówić a drugi żeby odebrać – chociaż coraz częściej kupno samochodu wymaga tylko jednej wizyty, podczas odbioru. Wszelkie sprawy załatwiane są telefonicznie, mailowo i za pośrednictwem firm kurierskich) by w kieszeni zostało co najmniej kilka tysięcy złotych? Kilka lat temu, w rodzinie, przytrafił się kupujący ładne autko za, cennikowe, ponad 150 tys. zł. Różnica pomiędzy lubelskim dealerem a dealerem u którego samochód kupiono (południe Polski) wynosiła…. prawie 30 tys. zł. Model, silnik, rocznik, wyposażenie a nawet kolor nadwozia był taki sam jak u lubelskiego dealera! Reasumując: lubelskie salony w większości nie mają czym kusić a często są co najwyżej obojętne w stosunku do ewentualnego klienta. Jeszcze taki stary nie jestem (jednak przed 50-tką) i mam nadzieję doczekać faktycznie motoryzacyjnej Europy w Lublinie. 
0
nie klienta, tylko demo  
0
(...)
Jedź, sobie kup do Warsiawki i nie zawracaj ludziom dupy.
0
Jedź, sobie kup do Warsiawki i nie zawracaj ludziom dupy.
Jak będę miał potrzebę to na pewno nie będę Tobie d...y zawracał - bądź co bądź chodzi o moje pieniądze!!! :) Ale od W-wy wolę kierunek południowy - na Śląsku lepsze rabaty dają :) A Ty i Tobie podobni nadal narzekajcie i nic nie róbcie, żeby  klient u Was kupił.
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.