MPK się bawi a pasażerowie jeżdżą w starych 20 letnich autobusach co nie ma w nich nawet ogrzewania. Ba, ma tak mało swoich pojazdów że zatrudnia podwykonawców z swoimi autobusami. Czy to nie jest traktowanie pasażera, a raczej manie jego gdzieś w D ?? Czy nikt w UM nie widzi tego co dzieje się w tej miejskiej spółce ?? Chyba mpk jest po to by wozić ludzi w normalnych warunkach jakich mamy prawo wymagać płacąc 2,80 zł za bilet. Nie miałbym nic przeciwko temu jakby się bawili starym złomowym autobusem jakie na co dzień wożą pasażerów, a tu widzimy jeden z lepszych jakie ta firma ma !!!
|
|
I czy ten Szlachetka ma coś wspólnego z tą nieudolną pseudodziennikarą z KL?
|
|
SZKODA, ŻE PSEUDORZETELNA DZIENNIKARKA NIE NAPISAŁA O KALKULACJI KOSZTÓW - STANDARDOWY AUTOBUS W RUCHU MIEJSKIM SPALI OK. 30 L. ON NA 100 KM - 5 % OSZCZĘDNOŚCI TO 1,5 LITRA OLEJU NAPĘDOWEGO X NP. 4. 00 PLN = 6,00 PLN NA 100 KM. DZIENNIE AUTOBUS PRZEJEŻDŻA OK 200 -250 KM. CZYLI OSZCZĘDZA OD 12 DO 15 PLN. KOSZT PANELI FOTOVOLTAICZNYCH SZACUJĘ NA KILKANAŚCIE TYSIĘCY ZŁOTYCH. AUTOBUS KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ NIE JEST W STANIE ODPRACOWAĆ INWESTYCJI. IDEA JEST SUPER, LECZ NIESTETY EKONOMIA (MATEMATYKA) JEST NIEUBŁAGANA. PANI EWELINO PISZĄC COŚ W MEDIACH NALEŻY SZANOWAĆ OBIE STRONY - DOSTAWCĘ I ODBIORCĘ INFORMACJI. PISANIE DLA WIERSZÓWKI TO TEKST DLA KLOAKI.
|
|
5% oszczędności w paliwie to w granicach błędu statyst. To niewiele przy koniecznych nakładach i włożonej pracy. Za mała oszczędność, inwestycja z tych co się nigdy nie zwróci.
|
|
"Autobus na słońce".
Albo nawet - na Księżyc! Razem z całym zespołem.
Dla wszystkich uczelni takie i inne badania mają duże znaczenie. Bo to podobno student się rozwija, przy okazji: pracownik uczelni - też, mają jakieś korzyści, walczą o granty, kupują sprzęt, który po badaniach zostaje na uczelni. Badania zatem trwają zazwyczaj długo, no, bo nie chodzi o to, by złowić króliczka, ale - by gonić go.
A zatem "drogi Dzienniku", napiszcie następnym razem coś bardziej konkretnego o poniesionych na badania nakładach i - realnie - o oszczędnościach, ale nie w kategoriach: "może przynieść do (iluś tam) procent oszczędności zapotrzebowania autobusu na energię elektryczną."
|
|
MPK się bawi a pasażerowie jeżdżą w starych 20 letnich autobusach co nie ma w nich nawet ogrzewania. Ba, ma tak mało swoich pojazdów że zatrudnia podwykonawców z swoimi autobusami. Czy to nie jest traktowanie pasażera, a raczej manie jego gdzieś w D ?? Czy nikt w UM nie widzi tego co dzieje się w tej miejskiej spółce ?? Chyba mpk jest po to by wozić ludzi w normalnych warunkach jakich mamy prawo wymagać płacąc 2,80 zł za bilet. Nie miałbym nic przeciwko temu jakby się bawili starym złomowym autobusem jakie na co dzień wożą pasażerów, a tu widzimy jeden z lepszych jakie ta firma ma !!!2,80 to dużo?? jak ON kosztuje 4,30zł/l śmieszny jesteś dużo kosztuje przejazdówka na miesiac? ok90zł. smieszne pieniądze |
|
W Chinach jeżdżą autobusy nocne napędzane energią pozyskiwaną ze światła księżycowego i oświetlenia ulicznego,więc MPK powinno kupić od nich tą technologię i nie bawić się w przestarzały i nieekonomiczny system fotowoltaicznych paneli słonecznych.
|
|
Autobus na słońce ja pi....le a w tekście ze zasilane kasowaniki i klima!Żenada...pozdrawiam.
|
|
Idealna kandydatura do antynobla , brawo dla politechniki lubelskiej , widać że nic sie tam od 10 lat nie zmienilo. Nie rozumie co tu mozna badać?? Ciekawe ile na te "badania" wydała unia europejska z naszych pieniędzy
|
|
Widzę,że mamy samych inźynierów oraz rzeczoznawców na forum. Gratuluje. Szczególnie odnośnie panu od wieku pojazdów.Żenada oraz współczucie dla rodziny.
|
|
Widzę,że mamy samych inźynierów oraz rzeczoznawców na forum. Gratuluje. Szczególnie odnośnie panu od wieku pojazdów.Żenada oraz współczucie dla rodziny.Masz 100% racji. Są autobusy które mają już prawie 30 lat !! |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|