aport IMM: Najbardziej opiniotwórcze media 2010
Bezapelacyjnym zwycięzcą rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów roku 2010 jest Rzeczpospolita. Drugie miejsce zajmuje Gazeta Wyborcza, na trzecim Dziennik Gazeta Prawna.
Najbardziej opiniotwórczą telewizją jest TVN24 a rozgłośnią radiową: RMF FM (odpowiednio czwarte i piąte miejsce w rankingu głównym). Wśród portali zwyciężył onet.pl, Puls Biznesu jest najczęściej cytowanym medium biznesowym a regionalnym liderem pozostaje Życie Warszawy - wynika z rocznego podsumowania Instytutu Monitorowania Mediów.
Do reszty ciężko się dokopać. Ta zmianka jest na 17 stronie załącznika w postaci pdf. I tak naprawdę niewiele znaczy. Wyborcza zawsze pozostanie potęgą
|
|
Kto czyta Gówno,ten GÓWNO wie.
|
|
Gratulacje dla redakcji, ale dla pełnego obrazu dodajmy, że nasze dzienniki regionalne od lat okupują ostatnie miejsca w rankingach sprzedaży. Co ciekawe Życie Warszawy, zwycięzca rankingu cytowań jest czerwoną latarnią jeśli chodzi o sprzedaż. Przysłowie mówi, że krowa, która dużo ryczy mało mleka daje. Dodajmy,że Dziennik zawdzięcza swój sukces dobrym wynikom od stycznia do sierpnia 2010. Ale od października do grudnia liderem cytowań był Kurier. Styczeń zapowiada się interesująco.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|