Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"Należy więc jednocześnie z całą siłą kopnąć w hamulec i sprzęgło – tłumaczy Radosław Jaskulski, instruktor Škoda Auto Szkoła. Taki zabieg spowoduje rozpoczęcie hamowania z maksymalną siłą oraz rozłączenie silnika, który mając wysokie obroty pchałby auto[...]" Co to za durna teoria? Instruktora? Potem się dziwić, jak ludzie jeżdżą, skoro tak wygląda 'nauka'.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeszcze większą bzdurą jest to stwierdzenie Dzieje się tak, ponieważ ABS nie kontroluje wszystkich kół, a tylko te przednie. Co za głupek to pisał...?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Instruktorze ;nie pisz głupot ,ni masz pojęcia o awaryjnym hamowaniu ciebie powinien ktoś kopnąć w dupę obiema nogami to może byś coś mądrego napisał .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...