Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Internet musi być szybki: jak wybrać najlepszego dostawcę sieci?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 26 maja 2017 r. o 09:41 Powrót do artykułu
oooooj! artykuł mocno tendencyjny! np. mali dostawcy są tańsi ale tylko kilka złotych - a o ile mają być tańsi, jak cały abonament to jest nieraz 50zł brutto, a od tego się odprowadza vat itd, no panie redaktorze :) druga rzecz - te infolinie dużych telekomów to jest tragedia, jak pisanie listów na berdyczów, i tam można zgłaszać całą dobę? to proszę sprawdzić w zakładce kontakt na stronie reklamowanego w artykule upc. ja wole lokalnego isp gdzie faktycznie można pogadać z kimś konkretnym a nie studentem na infolinii. duzi dostawcy mają ekipy techników - tak, ale podnajętych, to jest zupełnie inna realizacja niż u małego isp gdzie jest bezpośrednio zaangażowany, przedstawiać to jako zaletę to dość nonszalanckie - i jeszcze napisać że krótkie terminy hehehe :) mniejsi isp np. ******airmax.pl też mają krótkie i długie umowy, co więcej mają internet bez umowy, okresy testowe (bezpłatne) i solidny internet, myślę że dużo lepszy niż orange czy inne molochy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
oooooj! artykuł mocno tendencyjny! np. mali dostawcy są tańsi ale tylko kilka złotych - a o ile mają być tańsi, jak cały abonament to jest nieraz 50zł brutto, a od tego się odprowadza vat itd, no panie redaktorze :) druga rzecz - te infolinie dużych telekomów to jest tragedia, jak pisanie listów na berdyczów, i tam można zgłaszać całą dobę? to proszę sprawdzić w zakładce kontakt na stronie reklamowanego w artykule upc. ja wole lokalnego isp gdzie faktycznie można pogadać z kimś konkretnym a nie studentem na infolinii. duzi dostawcy mają ekipy techników - tak, ale podnajętych, to jest zupełnie inna realizacja niż u małego isp gdzie jest bezpośrednio zaangażowany, przedstawiać to jako zaletę to dość nonszalanckie - i jeszcze napisać że krótkie terminy hehehe :) mniejsi isp np. ******airmax.pl też mają krótkie i długie umowy, co więcej mają internet bez umowy, okresy testowe (bezpłatne) i solidny internet, myślę że dużo lepszy niż orange czy inne molochy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
oooooj! artykuł mocno tendencyjny! np. mali dostawcy są tańsi ale tylko kilka złotych - a o ile mają być tańsi, jak cały abonament to jest nieraz 50zł brutto, a od tego się odprowadza vat itd, no panie redaktorze :) druga rzecz - te infolinie dużych telekomów to jest tragedia, jak pisanie listów na berdyczów, i tam można zgłaszać całą dobę? to proszę sprawdzić w zakładce kontakt na stronie reklamowanego w artykule upc. ja wole lokalnego isp gdzie faktycznie można pogadać z kimś konkretnym a nie studentem na infolinii. duzi dostawcy mają ekipy techników - tak, ale podnajętych, to jest zupełnie inna realizacja niż u małego isp gdzie jest bezpośrednio zaangażowany, przedstawiać to jako zaletę to dość nonszalanckie - i jeszcze napisać że krótkie terminy hehehe :) mniejsi isp np. ***s://***airmax.pl też mają krótkie i długie umowy, co więcej mają internet bez umowy, okresy testowe (bezpłatne) i solidny internet, myślę że dużo lepszy niż orange czy inne molochy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
oooooj! artykuł mocno tendencyjny! np. mali dostawcy są tańsi ale tylko kilka złotych - a o ile mają być tańsi, jak cały abonament to jest nieraz 50zł brutto, a od tego się odprowadza vat itd, no panie redaktorze :) druga rzecz - te infolinie dużych telekomów to jest tragedia, jak pisanie listów na berdyczów, i tam można zgłaszać całą dobę? to proszę sprawdzić w zakładce kontakt na stronie reklamowanego w artykule upc. ja wole lokalnego isp gdzie faktycznie można pogadać z kimś konkretnym a nie studentem na infolinii. duzi dostawcy mają ekipy techników - tak, ale podnajętych, to jest zupełnie inna realizacja niż u małego isp gdzie jest bezpośrednio zaangażowany, przedstawiać to jako zaletę to dość nonszalanckie - i jeszcze napisać że krótkie terminy hehehe :) mniejsi isp np. ***airmax.pl też mają krótkie i długie umowy, co więcej mają internet bez umowy, okresy testowe (bezpłatne) i solidny internet, myślę że dużo lepszy niż orange czy inne molochy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam 67 lat i nie musze mieć super hiper internetu. Od lat mam w Sferii i to mi wystarczy. Tak samo nie chcę u tych wielkich operatorów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko Dobrze ale Co z tym Internetem Szerokopasmowym ? Z tego co pamiętam to lubelszczyzna wydała kolosalne pieniądze na POŁOŻENIE SIECI ŚWIATŁOWODÓW i co dalej ? Jak w małych miejscowościach koło Lublina nie było internetu kablowego - TAK Dalej NIE MA. Może coś o tym Napisze Redakcja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Teraz nie liczy się szybkość ale jakość, tzn stabilnie niskie opóźnienie tzw. ping.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nie ma to jak dostawcy lokalni - to właśnie tacy najczęściej gwarantują najlepszą jakość internetu i niski ping. ja posiadam internet od elbonetu (******elbonet.pl/) i jestem bardzo zadowolony. przynajmniej nic nie przerywa :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Też podzielam opinie o lokalnych dostawcach - u mnie w Łęcznej mamy takiego - Enterpol. Internet mają świetny, szybki, bezproblemowo działa. Do tego kontakt z nimi do nie czekanie przez pół dna na linii, tylko telefon, rozwiązanie problemu, dziękuję. Czuję też, że wspieram lokalny biznes. Chyba o to chodzi, prawda?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Lublinie także jest Enterpol. Lokalna firma, która robi swoje. Nie dość, że niskie ceny, to jeszcze czasem robią fajne promocje (np. polecenie znajomemu - 1zł za miesiąc internetu)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeśli o mnie chodzi to zdecydowałem się na ofertę firmy Elbonet i była to bardzo dobra decyzja, bo internet działa doskonale i nie mam z nim żadnych problemów. Niski ping i duża prędkość w zupełności mnie przekonują.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od trzech lat zgłaszam problem z jakością usługi UPC/telewizja i internet, internet niecałe 18 Mbps, czas odpowiedzi do serwera DNS Około 40sekunt i komunikaty też częste "przekroczono limit oczekiwania: itp.Problem zgłaszałem do UPC wielokrotnie,technik był kilka razy potwierdził złą jakość i to wszystko, na stronie upc również info że "w Gnieżnie rejon bednarski rynek obserwujemy pogorszenie jakości usługi TV i internetu nasi technicy pracują nad tym przepraszamy" i tak w kółko przez trzy lata NIC Z TYM NIE ROBIĄ /ŻADNEJ POPRAWY WRĘCZ PRZECIWNIE i przez trzy lata ciągle ten sam komunikat i info od konsultantów "nasi technicy pracują nad tym" W umowie mam 250 Mbps podczas gdy rzeczywiście nie otrzymuje nawet 1/10 tego co jest w umowie.Przez trzy lata to jest prawie 4tyś zł łącznie z utrzymaniem 2 prądożernych urządzeń od nich.Poziom usługi i obsługi klienta to całkowite dno i oszustwo.Sprawa nadaje się do prokuratury o wyłudzenie i oszustwo/ sprzedają usługę/towar którego nie są w stanie dostarczyć żądając zapłaty za pełną jakość.Jakość internetu sprawdzałem na kilku komputerach z całkowicie sprawnym oprogramowaniem i spełniającym wymagania sprzętowe,akt nosze się z zamiarem powołania biegłego sądowego do oceny i sprawdzenia jakości usługi aby nie było wątpliwości w sądzie. Powtarzam to jest oszustwo,niedbałość i wyłudzanie przez firmę UPC - wszystko akt. na poziomie przygotowywania pozwu zbiorowego użytkowników Gniezno/ rejon bednarski rynek i okolice.Poziom obłudy,niedbałości i kłamstwa tej firmy jest wręcz porażający.Sprawa nadaje się również do urzędu ochrony konsumenta.Dodam że mam dowody na wszystkie zgłoszone reklamacje w ciągu trzech lat i żę nic z tym nie robią a żądają zapłaty za pełną jakość usługi/towaru - wystarczy wejść na stronę UPC/sprawdż działanie usług w twojej lokalizacji - powtarzam przez trzy lata ten sam tekst "jakość usługi zła i nasi technicy pracują nad tym" PRZEZ TRZY LATA PRACUJĄ i żadnej poprawy :) wnioski wyciągnijcie sami - moim zdaniem albo nie pracują nad tym, albo oszukują że pracują.Nie polecam nikomu, - nikomu- tego dostawcy w tym rejonie. GNIEZNO BEDNARSKI RYNEK I OKOLICE. Dodam jeszcze że na taki poziom /jakość usługi reklamacje składam ostatnio prawie co miesiąc - czas odpowiedzi od nich to 30 dni, przez ten czas płace pełne rachunki i tak w kółko - czy to normalne - raczej nie. ZALETY UPC: Żadne w zestawieniu z innymi dostawcami. WADY UPC: Wszystkie z możliwych w zestawieniu z innymi bardziej uczciwymi dostawcami TV i internetu.Oszustwo i wyłudzanie UPC sprzedaje usługę której nie jest w stanie dostarczyć nawet w 50% - nie dajcie się nabrać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja w Żninie mam internet od firmy Elbonet i wszystko chodzi bardzo szybko. Jak dla mnie jest idealnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...