oooooj! artykuł mocno tendencyjny! np. mali dostawcy są tańsi ale tylko kilka złotych - a o ile mają być tańsi, jak cały abonament to jest nieraz 50zł brutto, a od tego się odprowadza vat itd, no panie redaktorze :) druga rzecz - te infolinie dużych telekomów to jest tragedia, jak pisanie listów na berdyczów, i tam można zgłaszać całą dobę? to proszę sprawdzić w zakładce kontakt na stronie reklamowanego w artykule upc. ja wole lokalnego isp gdzie faktycznie można pogadać z kimś konkretnym a nie studentem na infolinii. duzi dostawcy mają ekipy techników - tak, ale podnajętych, to jest zupełnie inna realizacja niż u małego isp gdzie jest bezpośrednio zaangażowany, przedstawiać to jako zaletę to dość nonszalanckie - i jeszcze napisać że krótkie terminy hehehe :)
mniejsi isp np. ******airmax.pl też mają krótkie i długie umowy, co więcej mają internet bez umowy, okresy testowe (bezpłatne) i solidny internet, myślę że dużo lepszy niż orange czy inne molochy.
|
|
oooooj! artykuł mocno tendencyjny! np. mali dostawcy są tańsi ale tylko kilka złotych - a o ile mają być tańsi, jak cały abonament to jest nieraz 50zł brutto, a od tego się odprowadza vat itd, no panie redaktorze :) druga rzecz - te infolinie dużych telekomów to jest tragedia, jak pisanie listów na berdyczów, i tam można zgłaszać całą dobę? to proszę sprawdzić w zakładce kontakt na stronie reklamowanego w artykule upc. ja wole lokalnego isp gdzie faktycznie można pogadać z kimś konkretnym a nie studentem na infolinii. duzi dostawcy mają ekipy techników - tak, ale podnajętych, to jest zupełnie inna realizacja niż u małego isp gdzie jest bezpośrednio zaangażowany, przedstawiać to jako zaletę to dość nonszalanckie - i jeszcze napisać że krótkie terminy hehehe :)
mniejsi isp np. ******airmax.pl też mają krótkie i długie umowy, co więcej mają internet bez umowy, okresy testowe (bezpłatne) i solidny internet, myślę że dużo lepszy niż orange czy inne molochy.
|
|
oooooj! artykuł mocno tendencyjny! np. mali dostawcy są tańsi ale tylko kilka złotych - a o ile mają być tańsi, jak cały abonament to jest nieraz 50zł brutto, a od tego się odprowadza vat itd, no panie redaktorze :) druga rzecz - te infolinie dużych telekomów to jest tragedia, jak pisanie listów na berdyczów, i tam można zgłaszać całą dobę? to proszę sprawdzić w zakładce kontakt na stronie reklamowanego w artykule upc. ja wole lokalnego isp gdzie faktycznie można pogadać z kimś konkretnym a nie studentem na infolinii. duzi dostawcy mają ekipy techników - tak, ale podnajętych, to jest zupełnie inna realizacja niż u małego isp gdzie jest bezpośrednio zaangażowany, przedstawiać to jako zaletę to dość nonszalanckie - i jeszcze napisać że krótkie terminy hehehe :)
mniejsi isp np. ***s://***airmax.pl też mają krótkie i długie umowy, co więcej mają internet bez umowy, okresy testowe (bezpłatne) i solidny internet, myślę że dużo lepszy niż orange czy inne molochy.
|
|
oooooj! artykuł mocno tendencyjny! np. mali dostawcy są tańsi ale tylko kilka złotych - a o ile mają być tańsi, jak cały abonament to jest nieraz 50zł brutto, a od tego się odprowadza vat itd, no panie redaktorze :) druga rzecz - te infolinie dużych telekomów to jest tragedia, jak pisanie listów na berdyczów, i tam można zgłaszać całą dobę? to proszę sprawdzić w zakładce kontakt na stronie reklamowanego w artykule upc. ja wole lokalnego isp gdzie faktycznie można pogadać z kimś konkretnym a nie studentem na infolinii. duzi dostawcy mają ekipy techników - tak, ale podnajętych, to jest zupełnie inna realizacja niż u małego isp gdzie jest bezpośrednio zaangażowany, przedstawiać to jako zaletę to dość nonszalanckie - i jeszcze napisać że krótkie terminy hehehe :)
mniejsi isp np. ***airmax.pl też mają krótkie i długie umowy, co więcej mają internet bez umowy, okresy testowe (bezpłatne) i solidny internet, myślę że dużo lepszy niż orange czy inne molochy.
|
|
Mam 67 lat i nie musze mieć super hiper internetu. Od lat mam w Sferii i to mi wystarczy. Tak samo nie chcę u tych wielkich operatorów.
|
|
Wszystko Dobrze ale Co z tym Internetem Szerokopasmowym ? Z tego co pamiętam to lubelszczyzna wydała kolosalne pieniądze na POŁOŻENIE SIECI ŚWIATŁOWODÓW i co dalej ? Jak w małych miejscowościach koło Lublina nie było internetu kablowego - TAK Dalej NIE MA. Może coś o tym Napisze Redakcja.
|
|
Teraz nie liczy się szybkość ale jakość, tzn stabilnie niskie opóźnienie tzw. ping.
|
|
nie ma to jak dostawcy lokalni - to właśnie tacy najczęściej gwarantują najlepszą jakość internetu i niski ping. ja posiadam internet od elbonetu (******elbonet.pl/) i jestem bardzo zadowolony. przynajmniej nic nie przerywa :)
|
|
Też podzielam opinie o lokalnych dostawcach - u mnie w Łęcznej mamy takiego - Enterpol. Internet mają świetny, szybki, bezproblemowo działa. Do tego kontakt z nimi do nie czekanie przez pół dna na linii, tylko telefon, rozwiązanie problemu, dziękuję. Czuję też, że wspieram lokalny biznes. Chyba o to chodzi, prawda?
|
|
W Lublinie także jest Enterpol. Lokalna firma, która robi swoje. Nie dość, że niskie ceny, to jeszcze czasem robią fajne promocje (np. polecenie znajomemu - 1zł za miesiąc internetu)
|
|
Jeśli o mnie chodzi to zdecydowałem się na ofertę firmy Elbonet i była to bardzo dobra decyzja, bo internet działa doskonale i nie mam z nim żadnych problemów. Niski ping i duża prędkość w zupełności mnie przekonują.
|
|
Od trzech lat zgłaszam problem z jakością usługi UPC/telewizja i internet, internet niecałe 18 Mbps, czas odpowiedzi do serwera DNS Około 40sekunt i komunikaty też częste "przekroczono limit oczekiwania: itp.Problem zgłaszałem do UPC wielokrotnie,technik był kilka razy potwierdził złą jakość i to wszystko, na stronie upc również info że "w Gnieżnie rejon bednarski rynek obserwujemy pogorszenie jakości usługi TV i internetu nasi technicy pracują nad tym przepraszamy" i tak w kółko przez trzy lata NIC Z TYM NIE ROBIĄ /ŻADNEJ POPRAWY WRĘCZ PRZECIWNIE i przez trzy lata ciągle ten sam komunikat i info od konsultantów "nasi technicy pracują nad tym" W umowie mam 250 Mbps podczas gdy rzeczywiście nie otrzymuje nawet 1/10 tego co jest w umowie.Przez trzy lata to jest prawie 4tyś zł łącznie z utrzymaniem 2 prądożernych urządzeń od nich.Poziom usługi i obsługi klienta to całkowite dno i oszustwo.Sprawa nadaje się do prokuratury o wyłudzenie i oszustwo/ sprzedają usługę/towar którego nie są w stanie dostarczyć żądając zapłaty za pełną jakość.Jakość internetu sprawdzałem na kilku komputerach z całkowicie sprawnym oprogramowaniem i spełniającym wymagania sprzętowe,akt nosze się z zamiarem powołania biegłego sądowego do oceny i sprawdzenia jakości usługi aby nie było wątpliwości w sądzie.
Powtarzam to jest oszustwo,niedbałość i wyłudzanie przez firmę UPC - wszystko akt. na poziomie przygotowywania pozwu zbiorowego użytkowników Gniezno/ rejon bednarski rynek i okolice.Poziom obłudy,niedbałości i kłamstwa tej firmy jest wręcz porażający.Sprawa nadaje się również do urzędu ochrony konsumenta.Dodam że mam dowody na wszystkie zgłoszone reklamacje w ciągu trzech lat i żę nic z tym nie robią a żądają zapłaty za pełną jakość usługi/towaru - wystarczy wejść na stronę UPC/sprawdż działanie usług w twojej lokalizacji - powtarzam przez trzy lata ten sam tekst "jakość usługi zła i nasi technicy pracują nad tym" PRZEZ TRZY LATA PRACUJĄ i żadnej poprawy :) wnioski wyciągnijcie sami - moim zdaniem albo nie pracują nad tym, albo oszukują że pracują.Nie polecam nikomu, - nikomu- tego dostawcy w tym rejonie. GNIEZNO BEDNARSKI RYNEK I OKOLICE.
Dodam jeszcze że na taki poziom /jakość usługi reklamacje składam ostatnio prawie co miesiąc - czas odpowiedzi od nich to 30 dni, przez ten czas płace pełne rachunki i tak w kółko - czy to normalne - raczej nie.
ZALETY UPC:
Żadne w zestawieniu z innymi dostawcami.
WADY UPC:
Wszystkie z możliwych w zestawieniu z innymi bardziej uczciwymi dostawcami TV i internetu.Oszustwo i wyłudzanie UPC sprzedaje usługę której nie jest w stanie dostarczyć nawet w 50% - nie dajcie się nabrać
|
|
Ja w Żninie mam internet od firmy Elbonet i wszystko chodzi bardzo szybko. Jak dla mnie jest idealnie.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|