![]() |
Jak widać, działacze Kukiz'15 robią wszystko, aby przegrać wybory i zniknąć jak Palikot, Samoobrona, LPR...
|
![]() |
Mało że prywatna to także darmowa ciekawe kto lobbuje SZWAGRÓW -błazenada i żenada
|
![]() |
Prywatna już kiedyś była. Smród ,brud i wrażenie że pojazd rozpadnie się w czasie jazdy.Biedni bezmózgowcy z Kukiz 15.
|
![]() |
Tak jest, powinna być prywatna, a każdy przewoźnik sam będzie decydować jakim autobusem będzie wozić suwerena.
|
![]() |
Sam pomysł nie jest zły ale realizacja może być problematyczna. Pamiętamy prywatne autobusy w latach 90tych. Były tańsze ale to była kupa złomu. I co najgorsze jeździły tylko na trasach najbardziej dochodowych a ludzie mieszkają też na zadupiach Lublina. Ludzie młodzi mają auta ale starsi ...
|
![]() |
Jest tylko jeden problem. Prywatni przewoźnicy będą jeździć tylko tam, gdzie będzie dużo pasażerów. Byłaby powtórka z likwidacji PKS i wpuszczeniu bus-ów. Z wielu miejscowości nie ma jak dojechać, bo prywatnemu się nie opłaca.
|
![]() |
Zgadzam się, że miejska komunikacja prywatna nie sprawdziła się w Lublinie. Czy znowu miałyby pojawić się stare, kopcące autobusy, a jaśnie wielmożni przewoźnicy prywatni będą jeździć tak jak się im będzie podobało, a nie wg rozkładu? A to, że publiczna komunikacja miejska jest deficytowa, to żadne odkrycie. Oczywiście trzeba trzymać w ryzach koszty jej funkcjonowania, ale zarabiać na siebie to ona raczej nie będzie.
|
![]() |
Czy prywatni przewoźnicy uwzględnialiby darmowe przejazdy dla młodzieży uczącej się?
|
![]() |
prywatna komunikacja i zbieranie opłaty w czapkę to raczej krok w tył a nie w przód
|
![]() |
Miałem okazję jeździć komunikacją miejską w kilku miastach Czech czy Austrii. I widziałem tam pojazdy należące wyłącznie do publicznego przewoźnika. Bierzmy przykład z tych krajów - prywatna komunikacja funkcjonuje w miarę dobrze do czasu, gdy nie zniknie jej publiczny konkurent...
|
![]() |
Prywatna komunikacja miejska to utopia w cywilizowanych krajach, moze to sie sprawdzac w krajach III - go swiata gdzie totalny balagan, brud, smrod i ubostwo. Takim "wolnosciowcom" jak np Cejrowski moze sie to podobac ale ja mam inne zdanie. Juz prywatna komunikacja wykonczyla komunikacje miedzy miastami i wsiami; scigali sie kto pierwszy na przystanem, obnizali ceny (ci ktorych bylo na to stac) a pozniej jak wykonczyli konkurencje to ceny podnosili a czesc polaczen poprostu przestala istniec. Taksowki to tez balagan i wolnoamrykanka a powinno to byc uregulowane i w miastach powinny jedzizc taksowki zrszenowe w jednej korporacji z jednym typewm samochodu w jednym kolorze. Porzadek musi byc.
|
![]() |
Komunikacja powinna zostać w rękach miasta, dodatkowo wszyscy urzędnicy pracujący w urzędach miasta i innych maści państwowych powinni mieć darmowe przejazdy MPK z jednoczesnym zakazem poruszania się własnymi samochodami w czasie urzędowania. Efektem tego puste parkingi dla petentów, brak korków i walka że smogiem.
|
![]() |
Jestem zdecydowanie za komunikacją publiczną. MPK ma małe szanse na zlikwidowanie deficytu, gdyż na wniosek różnych działaczy radni zwiększają grupy osób uprawnionych do bezpłatnych przejazdów.
|
![]() |
Kiedy do głosu będzie się dopuszczać dorosłych? Przecież te dzieci z kółka rozrywkowego "KUKIZ et consortes" nie mogą pamiętać, że "prywatni" to rzęchy na ulicach, zmowy cenowe (wcale nie taniej - dzielenie rynku) i ogólny bałagan - patrz śmieci miejskie (konkurencja próbował wejść w podzielony torcik, to ją zniszczyli). Mamy najnowszą chyba flotę w Polsce, nowe zajezdnie, na liniach jeździ nie tylko MPK (także Irex i War-cośtam), wszystko gra. Czy to typowo polskie, że jak gra, to zniszczyć???
|
![]() |
Prywaciarz ? hm POdzielić MPK na spółki i spółeczki . Jestem chętny przejąć kilka autobusów w dzierżawę , a za to zapiszę się do Kukiz 15 , nawet 16 , 17 itd...
|
![]() |
JEsteście lepsi niż ten piSSowski goguś tutłajew. To jest wyścig w głupocie ??? Nie zmiania faktu że MPK powinno być zlikwidowane.
|
![]() |
No nie debil ? " nowoczesny tabor, który w tej chwili niekoniecznie jest obecny na naszych drogach" przecież to jest jakiś żart. Nieśmieszny. Może jeszcze jak ta radna pisu dodacie że komunikacja jest w ruinie i jeżdżą stare złomy. Wy myślicie, że tu przyjedzie jakiś Flixbus i będzie woził autokarami ludzi. A prawda jest taka, że przyjechałby Łęcz-trans i woziłby ludzi złomami za 2,50 a nie za 3,20. ZTM i mpk by splajtowały bo pan Kulesz by je potraktował jak prywatna spółke a ludzi woziłyby złomy bez przeglądu. Możecie się wykręcać, że miasto coś narzuci itd. Gówno prawda
|
![]() |
NIEZŁE PRZYGŁUPY KANDYDUJĄ W TYCH WYBORACH - TYLKO NIEDOROZWÓJ UMYSŁOWY MOŻE MIEĆ TAKIE POMYSŁY
|
![]() |
Przecież już teraz oprócz MPK po Lublinie jeżdżą prywatni przewoźnicy: Irex, Warbus, Lubelskie Linie Autobusowe i Traf - Line. Przydział tras odbywa się na zasadach wolnej konkurencji: ZTM ogłasza przetarg, a przewoźnicy proponują za jaką stawkę będą obsługiwać daną linię. Kontrakty są długoterminowe. Czyli wszystko to, co proponują Kukizowcy jest już w Lublinie. Po co to zmieniać?
|
![]() |
P O J E B A Ł O ich. I to cały komentarz jaki może być w sprawie komunikacji prywatnej.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|