Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Komunikacja miejska w Lublinie powinna być prywatna? Pomysł kandydatów

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 22 września 2018 r. o 09:30 Powrót do artykułu
To ten gościu co ma gest minety w awatarze na fejsbuku! :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co jeszcze wymyślą ci geniusze?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prywatna jest do ròżnych miejscowości i są godziny ze nie można wyjechać ani przyjechać. Nawet z Kazimierza po 19 30 nie można wrócić, a MPK kursuje w Lublinie do późnych godzin nocnych nawet wtedy jak już jeździ mało ludzi. Prywaciarz by nie chciał to raz, a dwa.... mają sporo gruchotów którymi strach jeździć
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na początek rozjebać ten zarząd i radę nadzorczą. Co robi tam min. dyrektor WORD ? PARANOJA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co do MPK - i tak wiele gorzej być nie może, ale miejmy nadzieję, że kukizowcy nie planują przynajmniej, w przeciwieństwie do zunia, sprzedaży LPEC-u i MPWiK-u.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bo sami chca wykupic podzelic i wykupic bo sa nowe wozy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pan Pejo swojej dupy nie widzi ! W Świdniku kursują prywatne autobusy i busy , których stan techniczny wzywa o pomstę do nieba . Wpierw zajmij się swoim gniazdkiem , ale nie On do Lublina lezie .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JA bym poszedł dalej. To MPK powinno nam dopłacać do każdej podróży i za oglądanie tych reklam na siedzeniach że wali się w nie nogami !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy komunikacja była prywatna jeździłem za złotówkę potem za 1 , 50 PLN. W związku z tym że w autobusie prywatnym był konduktor który zbierał pieniądze i za przejazd trzeba było zapłacić nigdy w takim autobusie nie było agresywnego towarzystwa. Komunikacja prywatna była zbyt konkurencyjna i dlatego zniknęła
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak powinna być prywatna, bo rozdział komunikacji miejskiej od podmiejskiej nie tylko zapewni komfort podróży gminom ościennym poprzez odpowiednio ustalone trasy i liczby kursów z przewoźnikami, by każda gmina miała jedno ale solidne połączenie do najbardziej pożądanych obiektów w Lublinie(PKS, PKP, al. Racławickie, Lipowa itp.) ale także zapewni większą elastyczność komunikacji miejskiej, łatwiej będzie można operować dostosowywaniem częstotliwości kursowania linii do realnych potrzeb pasażerów, będzie można także racjonalniej wykorzystywać tabor i trzecia rzecz może być ekonomiczniej, dlatego, że linie, które zbyt bardzo dublowałyby się trasami byłyby usuwane w zamian za zwiększanie częstotliwości na najbardziej popularnych trasach, celem podnoszenia komfortu podróży. Rozdział komunikacji miejskiej od podmiejskiej naprawdę ma sens.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Komentujący chyba nie wiedzą, ze prywatna komunikacja już jest, kontrakty z ZTM ma kilka firm, niestety największy miejskie MPK, które ma gwarantowane określony procent przewozów dla siebie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...