Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A kiedy to samo robił Belka i krzyczał na bankierów to wtedy już było dobrze?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale wtedy to robili "oni", to im wolno...Jak widać przyzwoitości się nie nauczyli, pomimo "takich " szkół. Jak może bank Polski działać wbrew swojemu udziałowcy , rzdu Polskiemu? Nie znam się na takiej polityce, ale jak bym trzymał pieniądze w takim banku to bym też patrzył co z nimi robi. Tym bardziej ze podwyżka była nieuzasadniona i do tego spowodowana oceną instytutu który tracił własnie prawo do kontrolingu tego banku. Dla mnie tacy rzeczoznawcy powinni nigdy przed kamerą TV nie stawać, bo to obciach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem ciekawy co produkują banki, co nam oferują za nasze pieniądze! Jakie to koszty i bilanse które uderzają w włascicieli kont i jakby nie było pracodawdom tym bankowym kmiotom.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
określenie "tym bankowym kmiotom" uważam za całkowicie bezzasadne tym bardziej, że wypowiedziane przez osobę najprawdopodobniej nie mającą nawet podstawowej wiedzy z matematyki, która opiera się na prawdzie, że 2 + 2 musi być równe 4.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz