Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
szefową youtube jest ponoć krewniaczka "naszego" Mateuszka Poniżej znajdziesz kilka przykładów treści poświęconych chorobie COVID-19, które nie są zgodne z naszymi zasadami, a ich stan zarabiania dalej będzie ustawiony jako Ograniczenie lub brak reklam . ;; Medyczna dezinformacja: treści szerzące wśród użytkowników dezinformację na tematy związane z COVID-19. Dotyczy to materiałów, które zachęcają do niemedycznych testów na obecność choroby COVID-19, podają fałszywe lub bezpodstawne informacje o jej przyczynie, promują niebezpieczne leki lub terapie albo podają dane dotyczące źródła lub rozprzestrzeniania się choroby COVID-19, które są sprzeczne z naukowymi opiniami. Oto kilka przykładów takich informacji lub materiałów: rząd lub rządy stworzyły wirusa jako broń biologiczną; korporacje stworzyły wirusa; choroba COVID-19 jest rozprzestrzeniana za pomocą technologii 5G; COVID-19 atakuje określone grupy etniczne; pandemia to oszustwo, przykrywka lub celowy atak. ; ***s://support.google.com/youtube/answer/9803260?hl=pl&ref_topic=6151248
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I czemu wy tak piep .... Zakupy w markecie na tydzień to są normalne zakupy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Robert Krzak, ekspert EY w sektorze handlu i produktów konsumenckich tłumaczy, że sklepy spożywcze, które funkcjonują cały czas, choć nie bezproblemowo, dadzą sobie radę, ponieważ w tym trudnym czasie stay-at-home economy wciąż generują obroty i zyski."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Robert Krzak, ekspert EY w sektorze handlu i produktów konsumenckich tłumaczy, że sklepy spożywcze, które funkcjonują cały czas, choć nie bezproblemowo, dadzą sobie radę, ponieważ w tym trudnym czasie stay-at-home economy wciąż generują obroty i zyski."
Kurczę, trzeba być naprAwdę ekspertem takiej firmy konsultingowej, żeby wiedzieć, że CZŁOWIEK MUSI ŻREĆ? Może dla ciebie,  Aaron_Langman , jest to faktycznie niesamowite odkrycie, ale ludzie oglądający coś innego, niż TVPiS, wiedzą to świetnie :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...