Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pasażerka o podróży z Lublina do Szastarki. "Nic dziwnego, że kolej upada"

Utworzony przez wąskotorowy, 9 grudnia 2012 o 14:46
Przecież od dawna się wnioskuje,aby kolej sprywatyzować lub zupełnie zlikwidować.To twór zrakowaciały.Kolej nie jest dla pasażerów,ale to pasażerowie są dla kolei
0
Dlatego ja np. olewam kolej i jeżdżę autobusami albo busami. A kolej umiera śmiercią naturalną z powodu nieudacznictwa jej zarządców. Polikwidować połaczenia, sprzedać wagony, tory, pozamykać dworce i koniec. Do śmierdzącego wagonu w opóźnionym pociągu na pewno nie wsiądę.
0
Równie ciekawa sytuacja była w pociagu Lublin-Stalowa Wola startującym o godz 19:58 (też w piątek). Z Lublina wyjechaliśmy przegubowym szynobusem (tym najdluższym), więc oczywiste było, że wszyscy z tego pociagu nie zmieszczą się do jednego autobusu. Jednak dla kolejarzy nie było to takie oczywiste i został podstawiony tylko jeden autobus. Spora część pasażerów nie zmieściła się do niego (zostala wyproszona przez kierowce z powodu braku miejsc). Na przyjzad kolejnego autobusu musieliśmy czekać ok. 40min na mrozie! Przybyły autobus też pozostawiał wiele do życzenia, aby komfort jazdy był minimalny, ale to pomijam. Życzę rozumu osobie z pkp, która zarządziła remont w piatek!
0
Rano było jeszcze lepiej pasażerowie przyszli na pierwszy pociąg a autobusy podstawili na drugi ponad godzine później i z jednego zdążyli się przesiąść, a i tak musieli czekać w ciasnocie aż przyjedzie z lublina lokomotywa, a drugi autobus nie zdążył dojechać i pojechali drugim pociągiem jeszcze dużo później około 2 godzin opóźnienia.
0
Tak, wszystko prywatyzujcie jak Anglicy!!! a później się zdziwicie jakie będą ceny Sprywatyzować jest najłatwiej, tylko że prywatna firma na pewno nie będzie utrzymywała połączeń tam gdzie są one obecnie nie rentowne wtedy zobaczymy kto na tym zyska. Najgłupsze o można zrobić to prywatyzować strategiczne do państwa działy gospodarki jak np. transport, ludzie myślcie długoterminowo!!!
0
Niech pani Justyna nie pieprzy głupot jak się nie zna. Przewozy Regionalne to nie firma zajmująca się remontem torów. Od tego jest państwowa firma należąca do PKP - Polskie Linie Kolejowe i to one sobie wyznaczają jakie remonty robią, gdzie i w jakich godzinach. A przewoźnik ma psi obowiązek do tego się dostosować. A Przewozy Regionalne należą do samorządów wojewódzkich. Jak ma jakieś skargi na przewoźnika to nich pisze do właściciela czyli do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie, [background=#000000] [background=#f7ede3] Departament Polityki Transportowej i Drogownictwa [/background] [/background] Oni płaca za pociągi regionalne i powinni wymagać od swojej firmy tego aby to było sprawnie zorganizowane...
0
ij napisał:
Tak, wszystko prywatyzujcie jak Anglicy!!! a później się zdziwicie jakie będą ceny Sprywatyzować jest najłatwiej, tylko że prywatna firma na pewno nie będzie utrzymywała połączeń tam gdzie są one obecnie nie rentowne wtedy zobaczymy kto na tym zyska. Najgłupsze o można zrobić to prywatyzować strategiczne do państwa działy gospodarki jak np. transport, ludzie myślcie długoterminowo!!!
No właśnie Pani Margaret Thatcher sprywatyzowała brytyjskie koleje w ponad 50%. Państwo na tym wyszło dobrze i pasażerowie też.Wierz mi obserwowałem to i znam z autopsji.
0
mnb napisał:
No właśnie Pani Margaret Thatcher sprywatyzowała brytyjskie koleje w ponad 50%. Państwo na tym wyszło dobrze i pasażerowie też.Wierz mi obserwowałem to i znam z autopsji.
Wiesz , ale jest zajebista rożnica w prywatyzacji jakiej kolwiek po angielsku a po polsku,w tym pierwszym przypadku o wiele mniej ZŁODZIEJI.
0
Poranne połączenie z Kraśnika do Lublina (odjazd 7:33) odjechał 50 minut po czasie (autobus komunikacji zastępczej), bo kierownik pociągu nie dotarł na czas. Nie wiem jak zorganizowana jest praca kierowników pociągów, ale dla mnie to tak jakby ów kierownik spóźnił się 50 minut do pracy. Autobus zastępczy posiadał logo PKS Lublin. Luksusów nie ma co się spodziewać, lecz pojazd z uszkodzonym ogrzewaniem w zimie uznaję za niesprawny. W dodatku pociąg, którym podróżowało bardzo dużo ludzi (w drodze ze szkoły/pracy - odj. 18:52 z Lublina) w nowym rozkładzie już nie kursuje. Naprawdę codziennie 2-3 osoby stały pół drogi, z braku wolnych miejsc. Pozostaje przesiąść się w inną komunikację, bo PKP PR chyba nie zależy na zarabianiu. Beton PKP nigdy się nie zmieni.
0
Damian napisał:
Poranne połączenie z Kraśnika do Lublina (odjazd 7:33) odjechał 50 minut po czasie (autobus komunikacji zastępczej), bo kierownik pociągu nie dotarł na czas. Nie wiem jak zorganizowana jest praca kierowników pociągów, ale dla mnie to tak jakby ów kierownik spóźnił się 50 minut do pracy.
Ktos powinien się zając sprawą kierownika tego pociagu. Z tego co słyszałem to kurs jest bardzo często opóźniony właśnie z powodu braku kierownika. Może dziennikarze Dziennika zainterweniują w tej sprawie?
0
List czytelniczki - prawie bełkot. Aż prosiło się o korektę, ale czego wymagac od czytelników, skoro i redaktorzy tej gazety często mają problem z własnym językiem. Wnioski - bzdurne i na wyrost, jak zwykle. Adresat skargi - nie ten, ale cóż to znaczy. Na forum - w większości sami "fachowcy" od wszystkiego, zwłaszcza od zarządzania koleją. Uchowaj nas od nich, Panie Boże! Nic dziwnego, że gazeta schodzi na psy.
0
mad max napisał:
Niech pani Justyna nie pieprzy głupot jak się nie zna. Przewozy Regionalne to nie firma zajmująca się remontem torów. Od tego jest państwowa firma należąca do PKP - Polskie Linie Kolejowe i to one sobie wyznaczają jakie remonty robią, gdzie i w jakich godzinach. A przewoźnik ma psi obowiązek do tego się dostosować. A Przewozy Regionalne należą do samorządów wojewódzkich. Jak ma jakieś skargi na przewoźnika to nich pisze do właściciela czyli do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie, [background=#000000] [background=#f7ede3] Departament Polityki Transportowej i Drogownictwa [/background] [/background] Oni płaca za pociągi regionalne i powinni wymagać od swojej firmy tego aby to było sprawnie zorganizowane...
To nie Pani Justyna "pieprzy głupoty", tylko Ty bredzisz od rzeczy. Właśnie Ona zna się na przewozach kolejowych, bo nimi podróżuje i jej odczucia są autentyczne. Natomiast Ty mówisz tak, jakbyś pracował na jakimś kierowniczym stanowisku w PKP lub jakichś przewozach regionalnych albo czort wie w jakiej Spółce związanej z żelaznymi drogami. Pasażer kupuje bilet i nie musi znać organizacji ruchu kolejowego. Nie musi wiedzieć takich rzeczy jak: 1) Czyj jest dworzec. 2) Czyja jest kasa biletowa a czyj pracownik w niej siedzi. 3) Kto zarządza peronami i porządkiem na nich. 4)Czyj jest wagon a czyja lokomotywa.5) Kto jest przełożonym maszynisty a kto kierownika pociągu i konduktora. 6) Od czyjej łaski zależy, czy w trakcji jest prąd lub węgiel w parowozie.7) Kto kiedy i gdzie remontuje tory. Jeśli Ty wiesz to wszystko, to wcale nie znaczy, że masz lepszą wiedzę o podróżach koleją od Pani Justyny. Ona ma prawo oceniać przejazdy a nie Ty.
0
Józek napisał:
To nie Pani Justyna "pieprzy głupoty", tylko Ty bredzisz od rzeczy. Właśnie Ona zna się na przewozach kolejowych, bo nimi podróżuje i jej odczucia są autentyczne. Natomiast Ty mówisz tak, jakbyś pracował na jakimś kierowniczym stanowisku w PKP lub jakichś przewozach regionalnych albo czort wie w jakiej Spółce związanej z żelaznymi drogami. Pasażer kupuje bilet i nie musi znać organizacji ruchu kolejowego. Nie musi wiedzieć takich rzeczy jak: 1) Czyj jest dworzec. 2) Czyja jest kasa biletowa a czyj pracownik w niej siedzi. 3) Kto zarządza peronami i porządkiem na nich. 4)Czyj jest wagon a czyja lokomotywa.5) Kto jest przełożonym maszynisty a kto kierownika pociągu i konduktora. 6) Od czyjej łaski zależy, czy w trakcji jest prąd lub węgiel w parowozie.7) Kto kiedy i gdzie remontuje tory. Jeśli Ty wiesz to wszystko, to wcale nie znaczy, że masz lepszą wiedzę o podróżach koleją od Pani Justyny. Ona ma prawo oceniać przejazdy a nie Ty.
Tez jestem zwykłym pasażerem. Nigdy nie miałem nic wspolnego z PKP ani równiez nikt z rodziny. A to że doprowadzono do takiego burdelu to wina polityków, ale nie bede juz sie wdawał w nazwiska bo to do niczego i tak nie prowadzi..To nie kolejarze wymyslili ze nalezy zrobic ze 100 spóleczek powiazanych z koleja tylko pewnien rzad w 2000 roku.. a jeszcze jeden w grudniu 2008 roku pogłębił ten syf.
0
JAZDA KOLEJA TO KOSZMA. W SOBOTE RANO JECHAŁAM POCIAGIEM Z WROCŁAWIA W KIERUNKU DREZNA. PRAWIE 2 GODZINY W POCIAGU BYŁO PRZEOKROPNIE ZIMNO. PAN KONDUKTOR BYŁ NA TYLE CHAMSKI IZ NA PYTANIE -" DLACZEGO JEST TAK ZIMNO ? ODPOWIEDZIAŁ ' NA DWORZE JESZCZ JESZCZE ZIMNIEJ". CZYLI DO CHOLERY CO? POWINNAM SIE CIESZYĆ ZE JADE POCIĄGIEM KTÓRY JEST NIENAGRZANY? W POCIĄGU BYŁO TAK ZIMNO ŻE SIEDZĄC W KURTCE CZAPCE I RĘKAWICZKACH CZŁOWIEK NIE BARDZ MÓGŁ TO ZNIEŚĆ FIZYCZNIE I PSYCHICZNIE. KOLEJ POWINNA ZWRÓCIC ZA BILET I DAĆ ZADOŚĆUCZYNIENIE ZA USZCZERBEK NA ZDROWIU Z POWODU PRZEBYWANIA W TAK NISKIEJ TEMPERATURZE.
0
Ktoś na kolei (nie tylko w okręgu Lubelskim) ma nie po kolei w głowie... mamy niby XXI wiek, tak ochoczo podkreślany mianem informatyzacji - a ja pytam co z tego? Informatyzacja jest na niby na PKP. Z założenia winna umożliwić określenie ile sprzedanmo biletów tam, czy tam i na podstawie tej wiedzy określenie jakiej wielkości wagon, czy pojazd zastępczy jest potrzebny. Ale u nas to problem. Pamiętamy ludzi cisnących się na korytarzach pociągów, czy tak jak teraz w tym przypadku - zabrakło mioejsca w zastępczym autobusie... ludzie - gdzie my jesteśmy??? W Afryce, na pustynie? Chyba tak...
0
Kupcie bilet na dworcu PKP w Dęblinie. Jedna kobietka sprzedaje bilety na całej dużej węzłowej stacji Dęblin i ta sama kobietka zapowiada pociągi... ale nam się poprawiło... a kolejka 2 km i pociąg zaraz odjeżdża...
0
Dwa lata temu wybrałam się koleją ze Stalowej Woli do Krakowa. Pierwsza przesiadka po kilku kilometrach w Rozwadowie, miał być zastępczy autobus do Rzeszowa, bo szynobus się zepsuł. Autobus miał być za ok. godzinę, więc zrezygnowałam z podróży, ale zwrot za bilet dostałam po awanturze i telefonie do rzecznika pasażerów. Nie zwrócono mi za bilet ze Stalowej Woli do Rozwadowa, bo tę trasę już przejechałam!!!!!!!, więc wróciłam autobusem MPK i pojechałam do Krakowa autobusem, bilet jest tańszy niż w PKP, ale straciłam czas i pieniądze na dojazd do Rozwadowa i powrót stamtąd. NIGDY WIĘCEJ JAZDY KOLEJĄ!!!!!!
0
To nic nowego,na kolei grasuje bezpańskie okradanie pasażerów i podatników.Jechałem w lipcu do Kołobrzegu i dojechałem prawie 7 godz później,bez informacji i wagonu restauracyjnego.O dziwo marszałek województwa jeszcze pomaga w tym procederze dodając co roku do kolei pieniądze podatników.Ten mechanizm stworzył Balcerowicz /sekretarz KUPZPR/ dzieląc kolej na s-ki.W rezultacie podziału każdy chce brać ,a nic dawać.W najtrudniejszej sytuacji jest pasażer,który chce jechać,a oferent mu niewiele /oprócz niespodzianek na trasie/oferuje.A Balcerowicz?/dziadek PO/ teraz doradza!!!Pewnie ,go słuchają,bo on transferuje wiedzę zachodnią o gospodarce!
0
Pociągami jeżdżę tylko wtedy, gdy muszę - na szczęście nie zdarza się to zbyt często. Ale gdy przechodzę każdego dnia w okolicach dworca, widzę tylko twarze zdenerwowanych, złych i zawiedzionych ludzi...
0
Dziś kolejna niespodzianka. Pociąg ze Stalowej Woli do Lublina (przyjazd 20:08) opóźniony 50 minut. Automagicznie pociąg powrotny +50 minut do czasu odjazdu, Paranoja.
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.