Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Po liście w sprawie Almy. "Są różne sklepy i różne podejścia do klienta"

Utworzony przez Gość, 3 stycznia 2014 o 15:14
Szacun dla tego kierownika, o ile to jest prawdziwa historia. Dzisiaj pr-owcy sięgają po różne metody promowania.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam zle doswiadczenie, W Lubartowie kasjerka doliczyla mi do moich zakupow butelke soku kubus, butelka spadla z poki gdy tamtedy przechodzilam. Oczywiscie zostawilam zakupy ,i wyszlam ,omijam ten sklep ilekroc jestem w Polsce.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W lubelskim Decathlonie kilka razy w różnych sytuacjach spotkałam się z fajnym podejściem do klienta!  Podziękowania dla całego Zespołu :-) Niestety natomiast w Almie, parokrotnie zrobiłam zakupy przez internet, w których zdarzały się zepsute/nieświeże towary. W ostatnich, jakie tam zrobiłam (które przesądziły o rezygnacji z oferty tego sklepu) trafiło się aż kilka trefnych produktów. 
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem czy historia z dekathlonem jest prawdziwa ale zawsze spotykałem się tam z fajną miłą obsługą. Wiec jest jak najbardziej wiarygodna. A Almę omijam faktycznie szerokim łukiem.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Potwierdzam, że w Decathlonie jest spoko obsługa. No i można przechować paragony w sieci nie martwiąc się o to, że wyblakną.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ciekawe czy ten kierownik jeszcze pracuje ;), sam dobrze wiedział, że tak praktykują, wiec bez słów odrazu nowy okularki ...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wymysł,ściema i reklama...ale szacun dla marketingowców z Decathlonu że nabrali Dziennik Wschodni.Tu już nie ma dziennikarzy potrafiących í chcących zweryfikować tak prostą sprawę...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam zle doswiadczenie, W Lubartowie kasjerka doliczyla mi do moich zakupow butelke soku kubus, butelka spadla z poki gdy tamtedy przechodzilam. Oczywiscie zostawilam zakupy ,i wyszlam ,omijam ten sklep ilekroc jestem w Polsce.
sama butelka nie spadla, widocznie ja potracilas. jezeli cos zniszczylas to powinnas zaplacic wielka damo!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wymysł,ściema i reklama...ale szacun dla marketingowców z Decathlonu że nabrali Dziennik Wschodni.Tu już nie ma dziennikarzy potrafiących í chcących zweryfikować tak prostą sprawę...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oj ludzie malej wiary. To co w liscie opisalem zdarzylo sie na prawde, w Lublinie, w 2014 roku!!! Wiecej wiary w ludzi!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wymysł,ściema i reklama-minus dla Dziennika że nie sprawdza informacji(dziennikarzom na pewno nie wpadło do głów zweryfikowanie informacji,co było podstawą dziennikarstwa jeszcze 10 lat temu),plus dla marketingowców z Decathlonu że mają darmową reklamę,ja w swojej działalności tez korzystam z listów "czytelników",a głównie internetowych"opinii";-) 
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jako obiektywny czytelnik tego artykułu również potwierdzam,że robiłem zwrot towaru w Decathlonie i rozmawiałem z jednym z kierowników, o ile to nie był ten sam i zostałem potraktowany w profesjonalny sposób.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oj ludzie malej wiary. To co w liscie opisalem zdarzylo sie na prawde, w Lublinie, w 2014 roku!!! Wiecej wiary w ludzi!!!
za bardzo się tam w Decathlonowym PR rozpędzacie...w 2014r.?wiecej umiaru i wierzcie,ludzie nie są debilami.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oj chlopaki z innych sklepow. Idzcie do Decathlonu na nauki
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oj ludzie malej wiary. To co w liscie opisalem zdarzylo sie na prawde, w Lublinie, w 2014 roku!!! Wiecej wiary w ludzi!!!
Oto wytłumaczenie filantropii kierownika. Na koniec roku kazda firma musi zrobić remanent. Zapewne wyszła superata i bez problemu można było tak się zachować. Drugie to plus dla klienta.Takich spokojnych to ze świecą szukać.Nie dośc ,że nie poczuł się oszukany to pojechał jeszcze raz do tego samego sklepu,kupił ten sam towar i jeszcze chciał zapłacić.Takich jest mało.Z reguły złodzieje,szubrawcy itp.Dobrze ,że ten kierownik przechodził i można było mu wytłumaczyć problem
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja w Decathlonie przed świętami kupiłem z żoną koszulkę. Miałem ją do momentu podejścia do kasy później wzięła ją żona by podać kasjerce. W międzyczasie zaczął płakać nasz synek i tak wyszło, że zapłaciliśmy za towar i go nie wzięliśmy. Pierwszy raz w życiu mieliśmy coś takiego. Zorientowaliśmy się dopiero w domu.   Przyjechałem tam po 2 godzinach z rachunkiem i okazało się, że towar na mnie czekał. wyjaśniłem temat i dostałem koszulkę, bez dłuższych tłumaczeń.   Wszystko zajęło może ze 2 minuty. Dzięki serdeczne i pozdrawiam załogę, która z wyrozumieniem podeszła do sprawy.   Byłem zaskoczony, bo ze 4 lata tamu kupiłem tam buty, które uszkodziły się przy pierwszym użyciu i wtedy miałem kłopoty z reklamacją.Widzę, że poszli po rozum do głowy. Tak trzymać!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja kupiłem materac.Po nocy okazało się że schodzi powietrze. Zwróciłem bez najmniejszego problemu. Decathlon pod tym względem jest naprawdę spoko.   Artur K.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Też mam dobre doświadczenie z Decathlonem. Kupiłem kask na narty, który uszkodziłem w wyniku upadku i uderzenia ( uratował mi nie tylko d..pę). Bez problemowo został wymieniony.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie w rozne rzeczy wierza, ale nie sadze by ktokolwiek uwierzyl w te sytuacje, ktore sa opisane w artykule i komentarzach. Moze i decathlon jest sklepem z dobra obsluga, ale o tym sie mozemy sami przekonac lub dowiedziec sie od znajomych, a nie od osob piszacych w necie (moze nawet z tej firmy). Sklep moze zyskac w oczach w innych sposob, mnie np. takie artykuly wcale nie przekonuja i nie mam nawet po nim zamiaru sprawdzac sklepu czy faktycznie jest taki super.  
Mam zle doswiadczenie, W Lubartowie kasjerka doliczyla mi do moich zakupow butelke soku kubus, butelka spadla z poki gdy tamtedy przechodzilam. Oczywiscie zostawilam zakupy ,i wyszlam ,omijam ten sklep ilekroc jestem w Polsce.
  Sama spadla? Ot tak bez kontaktu? To moze ziemia sie zatrzesla jak przechodzilas?  
A ja w Decathlonie przed świętami kupiłem z żoną koszulkę. Miałem ją do momentu podejścia do kasy później wzięła ją żona by podać kasjerce. W międzyczasie zaczął płakać nasz synek i tak wyszło, że zapłaciliśmy za towar i go nie wzięliśmy. Pierwszy raz w życiu mieliśmy coś takiego. Zorientowaliśmy się dopiero w domu.   Przyjechałem tam po 2 godzinach z rachunkiem i okazało się, że towar na mnie czekał. wyjaśniłem temat i dostałem koszulkę, bez dłuższych tłumaczeń.   Wszystko zajęło może ze 2 minuty. Dzięki serdeczne i pozdrawiam załogę, która z wyrozumieniem podeszła do sprawy.   Byłem zaskoczony, bo ze 4 lata tamu kupiłem tam buty, które uszkodziły się przy pierwszym użyciu i wtedy miałem kłopoty z reklamacją.Widzę, że poszli po rozum do głowy. Tak trzymać!
  A czy klienci, ktorzy stali w poblizu i widzieli ta sytuacje zaczeli bic brawo??
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja w Dekatlonie byłem świadkiem innej sytuacji. Była rodzina z synkiem, któremu sie buty tzw. korki do kopania w piłkę rozpadły, Nie chcieli im przyjąć reklamacji bo mówili że te buty nie były przeznaczone do intensywnego używania. Czyli tak po prostu mógł w nich sobie ostroznie pospacerować ...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.