Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Prasa lubelska i krajowa o budowie S17

Utworzony przez Gość, 26 stycznia 2011 r. o 12:53
Koziołek Matołek błąka się po urzedach w świecie, I Tuska Premiera otumanił,jak starostę w powiecie. Księgowy Polski oczy wybauszył,ramionami ruszył, Bo koziołek Matołek z Koziego Grodu serce mu wzruszył.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo szczególnie dla mieszkanców oraz marszałka Hetmana dla malutki kawa lek drogi zale czytam od krakowa do warmi zapominajac ze Lublin przez25- nie otrzymał rzadnej duzej kasy na inwestycje drogowe przy b. duzym natenzeniu ruchu wawa -lublin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Prasa krajowa Gazety o zasięgu krajowym niewiele miejsca poświęcają wczorajszej decyzji rządu na temat inwestycji drogowych w Polsce. Wzmianki można znaleźć w Dzienniku Gazecie Prawnej i Gazecie Wyborczej. Temat pominęły Rzeczpospolita, Fakt i Super Express." Oczywiście, zaraz przeczytamy w komentarzach, że "żydowsko-POwska" Gazeta Wyborcza wychwala rząd pod niebiosa za powrót S-17 na listę inwestycji, za to PiSowski "Fuckt", Rzepa i Superexpress pominęły ten temat. Może dlatego, że nie byłoby okazji, żeby dokopać rządowi?? Dobrze się stało, że S-17 powróciła na listę inwestycji, ale to przede wszystkim zasługa Lublinian i lubelskich biznesmenów którzy wsparli finansowo protesty, a nie posłów! Dzię-ku-je-my
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Koziołek Matołek błąka się po urzedach w świecie, I Tuska Premiera otumanił,jak starostę w powiecie. Księgowy Polski oczy wybauszył,ramionami ruszył, Bo koziołek Matołek z Koziego Grodu serce mu wzruszył.
Koziołku mądra głowo, możesz przy okazji obwodnicy zaoszczędzić 300 mln złskracająć ją o co najmniej 8 km, a każdy km kosztuje cię 40 mln zł. Połącz węzeł Bogucin z węzłem Lubartów (odcinek długości 10 km). Dzieki temu połączeniu nie musisz realizować odcinka Bogucin - Dąbrowica długości 7,8 km (zakładam ,że nie musisz jadać w Bidzie) i co najmniej do 2020 roku nie musisz realizować odcinka Dąbrowica - Lubartów długości 10,2 km. Ponadto zastanów nad przejściem estakadą nad łąkami Bystrzycy. To może być powtórka z Rospudy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo ważne jest również to, że taka budowa to praca dla wielu ludzi na dobre dwa lata.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cytuję za blogiem poseł Gasior-Marek: Dziś okazało się, że wytrwałość i cierpliwość są cechami, które mogą bardzo sprzyjać osiąganiu zamierzonego celu. Ogłoszenie decyzji o dofinansowaniu budowy drogi ekspresowej S-17 to dowód na to, że głęboki sens miały sukcesywne działania, podejmowane w ciągu ostatnich miesięcy zarówno przez mieszkańców Lubelszczyzny, jak i władz miasta i województwa, a także parlamentarzystów. Właśnie, parlamentarzystów. Choć niektórym ten fakt może się nie podobać, choć dla niektórych z niewiadomych przyczyn może być to wiedza niewygodna. Już po kilku godzinach od ogłoszenia decyzji swój komentarz zamieścił redaktor naczelny jednego z największych regionalnych dzienników. Wyrokuje w nim bez ogródek, że w sprawie S-17 lubelscy posłowie całkowicie zawiedli, i że dzisiejsza decyzja jest wynikiem - jak określił - pospolitego ruszenia mieszkańców. Cóż, nie dość, że jest to stanowisko nie do końca zgodne z prawdą, to jeszcze przedstawiające polski rząd w dość karykaturalnym świetle. Mamy więc rozumieć, że gdyby nie rozmaite akcje mieszkańców Donald Tusk i jego ministrowie nie mieliby zielonego pojęcia, które inwestycje są tak naprawdę ważne dla Polaków? Jak czułby się redaktor naczelny dużego pisma, gdyby sugerować mu, że nie ma pojęcia o tym co dzieje się u niego w redakcji? Często w prywatnych rozmowach można spotkać się z mocno uproszczonym obrazem rzeczywistości, mówiącym, że politycy to nieroby, którzy pragną własnego dobra i nie dbają o sprawy obywateli. Dopóki nie zmieni się język politycznej debaty, nie możemy oburzać się na takie stereotypy. Od dziennikarzy, zwłaszcza zarządzających gazetami, wymagać jednak powinniśmy odkłamywania podobnego czarno-białego widzenia świata. Łatwo krytykować - tak jak na przykład mnie za wręczenie bukietu ministrowi infrastruktury, trudniej zauważyć pozytywne działanie - tak jak na przykład kilka tysięcy podpisów pod petycją wręczonych przeze mnie Cezaremu Grabarczykowi. Pozytywna decyzja o S-17 to nasz wspólny sukces. Mieszkańców, przedsiębiorców, dziennikarzy, samorządowców i właśnie polityków. Dziwię się, że niektórym tak trudno to przyznać. Szkoda, że w takim dniu znów wychodzą na wierzch negatywne emocje. Wszyscy powinniśmy być wdzięczni sobie nawzajem. Ja również jestem wdzięczna wszystkim, którzy przyczynili się do korzystnego rozwoju sprawy, ale w przyszłości - jadąc ekspresówką z Lublina do Warszawy - będę mogła pomyśleć, że swoją cegiełkę do tej drogi również dołożyłam. I co wy na to?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prasa krajowa o budowie S17 Dziennik Wschodni (dodano: 26 stycznia 2011, 12:00 Autor: łm, aktualizacja: godz. 15:11) pisze tak: „Rzeczpospolita: Mniej pieniędzy na autostrady "Jak wynika z przyjętego przez rząd programu budowy dróg, dopiero do 2015 roku ma zostać zakończona budowa całej autostrady A1, trasy A2 od zachodniej granicy do Warszawy, A4, A18, i A8. Trasa A2 z Warszawy do wschodniej granicy ma zostać dociągnięta w latach 2016 - 2020." - wylicza Rz. m „ Tymczasem: W Rzeczpospolitej zamieszczono dwa tytuły jeden o autostradach a drugi o drogach ekspresowych: 1. - Agnieszka Stefańska 26-01-2011, ostatnia aktualizacja 26-01-2011 04:11 Mniej pieniędzy na autostrady - tak jak podaje Dziennik Wschodni. 2. – gkmp 25-01-2011, ostatnia aktualizacja 25-01-2011 15:20 Więcej pieniędzy na drogi ekspresowe Tam jest wzmianka taka: „Rząd podjął decyzję o przeznaczeniu dodatkowych środków na dokończenie fragmentu trasy S3 Szczecin-A2, w okolicy Gorzowa, oraz na odcinek S17 Kurów-Lublin, wraz z obwodnicą Lublina. Bieńkowska wyjaśniła, że wybór padł właśnie na te dwie drogi, bo te inwestycje były najlepiej przygotowane.” Czytelnicy czytajcie Rzeczpospolitą - nie jest prawdą, że Rzeczpospolita – rzekomo – nawet nie wspomniała o naszej ekspresowej S17.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak był błąd, bo początkowo nie zauważyliśmy tego w rzepie, daleko tekst był. choc w owej rzepie napiasno też, że rząd dał pieniążki na trasę z Warszawy do Lublina, tymczasem chodzi o drogę kurów - lublin niemniej za swoje niedopatrzenie przepraszamy
Ostatnio edytowany 26 stycznia 2011 r. o 22:32
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.