Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Premier Morawiecki: Wszystkie szkoły w Polsce i uczelnie wyższe zamknięte

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 11 marca 2020 r. o 10:46 Powrót do artykułu
od poniedziałku ? to czemu nie za dwa tygodnie ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w końcu coś konkretnego a nie przelewanie wody
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Studiuję zaocznie i płace za mój kierunek nie mało. Ciekawe,kto zwróci mi za czesne .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hehe czwartek 13 marca to w tym roku nie przypada ciekawe kiedy to będzie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dodatkowe ferie młodzież ruszy w galerie kina etc. W szkole była by jakaś kontrola
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam nadzieje że darmozjady będą miały skrócone wakacje o 2 tygodnie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zakłady pracy i inne duże skupiska ludzi też powinno się pozamykać, jak narazie chorują dorosli
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co ja zrobię z Brajanekiem, Dziesiko, Kłentinem, Nicolo, Rocciem, Karino i pozostało czwórko? Jak ja w nocy pracuję, a przecież klientów do domów nie wezmę a ojców dzieciów trza po całej Polsce szukać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to teraz pora na Kościoły! Podejmijcie w końcu odpowiedzialną decyzję, a nie działania pod dyktando kleru.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Darmozjady uczą twoje dzieci żeby wyrosły na mądrych ludzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Studiuję zaocznie i płace za mój kierunek nie mało. Ciekawe,kto zwróci mi za czesne .