Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

REGULAMIN PLEBISCYTU MAŁA MISS i MAŁY MISTER 2010

Utworzony przez Gosia, 2 grudnia 2010 o 10:18
Aż szkoda słów na tak mało obiektywny konkurs.
0
Widać, że rodzice nie mają na co wydać kasy ! Lepiej kupcie coś swoim dzieciom, a nie wydajecie wypłaty na mało obiektywny konkurs. Dzieciaki dostana plastikowe korony ktore, mozna kupic w supermarkecie za jakieś 5 zl. pozdrawiam !
0
Czy wie ktoś gdzie sprawdza się glosy ?
0
W siedzibie dziennika u osoby odpowiedzialnej za ten konkurs? A co tez mają Państwo jakieś nieprawidłowości w głosach?
mama napisał:
Czy wie ktoś gdzie sprawdza się glosy ?
0
Chciałabym ostrzec rodziców przed tym konkursem. Po pierwsze: W trakcie trwania konkursu zmieniany jest jego regulamin. Po drugie: to co Państwo przeczytacie na temat tego konkursu to niestety prawda. Po trzecie szkoda pieniędzy a jeżeli chcecie zrobić dziecku niespodziankę to za te pieniądze zabierzcie swoją pociechę do Disneylandu.
0
a
0
Skandal!!! Korone włożyla Julia Nowakowska ta sama która wygrała rok temu mam prożbe do redakakcji dogadajcie sie z rodzicami Julki i oddajcie jej korone poraz trzeci a nam rodzicom nie lejcie wody! Prosze także aby prowadzacy klaun bardziej sie przygotowal do ogłaszania wyników bo coś pokręcił z głosami przy 2 i 3 miejscu malamiss.
0
To co dzisiaj zobaczyłem to istna draka, takiego konkursu to jeszcze w życiu nie widziałem a byłem na róznych, istna klapa, brak organizacji, nieobiektywności, na miss publiczności zdecydowanie większe brawa otrzymała Nikola, ale jury ogłosiło Julię, dlaczego????????? Wszystko od początku było wiadome, po co było to śmieszne głosowanie. Ciekawe jak to się stało, że Julia wygrała, była na 4 pozycji miała ok 480 głosów a na ogłoszeniu ponad 2100. Jest to wręcz śmieszne i niemozliwe, że przez 2 miesiące miała tak mało a potem 1700 głosów przybyło. Dziewczynki tzw. I v-ce miss i II v-ce miss były dużo ładniejsze, Madzia prowadziła prawie od początku i aż dziwne, że znalazła się na 2 miejscu jako I v-ce miss. Marysia bardzo ładna i super ubrana, też nie wygrała, szkoda słów, więcej na taki konkurs nie ma co przychodzić, bo i po co?
0
Rodzice nie dajcie sie na przyszłość wciągnąć w kolejny plebiscyt malamiss 2012!! Szkoda pieniędzy i czasu na wysyłanie sms i tak wygra Julcia byłem tam dzisiaj i okropnie tego żałuje klaun był supe dużo mówił tylko szkoda że najwięcej o sobie a nie o fajnych dzieciaczkach lansujesz sie chłopie wal do programu mam talen ... babcie z trompką dawały poprostu wiocha.
0
Zgadzam sie z panem Grześkiem w 100%
0
Jak mozna dopuscic aby 2 razy po kolei wygrala ta sama dziewczynka kto tu kogo robi w balona?
0
Czy to nie podejrzane ze wygrała ta sama dziewczynka co rok temu??? Najlepszy z tego wszystkiego był klaun, no i dyskoteka dla dzieci. A konkurs.... porażka... ustawione wszystko od dawna, aby tylko zedrzeć najwięcej kasy na sms-ach, sala za mała na tyle osób, strasznie gorąco, głosowanie publiczności wg widzimisie DW...ech szkoda słów
0
Zastanawiam się jak czuja się Rodzice Julki? Czy są dumni? Czy są szczęśliwi, że ich córka nieobiektywnie wygrała????????????? Zastanawiające jest też dlaczego Rodzice Nikoli Sobechowicz nie protestowali co do werdyktu na miss publiczności, przecież ich Córka zdecydowanie wygrała oklaskami. Pani Nowakowska sama jedna krzyczała i wiwatowała na swoją córkę, no może przy pomocy oklasków 2 babci. Słyszałam, że nie można tak dużo osób ze sobą "zabrać", gdyż nie ma miejsca, bo mała sala, ale od Julki 5 osób śmiało się mogło zmieścić, ciekawe nie???????? Całe szczęście, że 2 pozostałe miss I i II były super. Zgadzam się z przedmówcą jak to możliwe, że z ok 500 głosów Julka znalazła się na I miejscu z ponad 2000 ilością głosów????????? I gdzie tu sprawiedliwość, po co to śmieszne głosowanie?
0
ZGADZAM SIĘ ZE WSZYSTKIMI. JULKA MIAŁA MNIEJ GŁOSÓW NA TRZY DNI PRZED KOŃCEM KONKURSU NIŻ MOJA CÓRKA. PANI KTÓRA DO NAS DZWONIŁA POWIEDZIAŁA NAM ZE JESTEŚMY W ŚCISŁYM FINALE. Z GŁOSÓW WYNIKAŁO ZE TO 3 MIEJSCE. PORAŻKA!!!!!!!!!!! TO JAKIŚ PRZEKRĘT Z TĄ WYGRANĄ!!!!!!!!! BYŁAM PEWNA ZE MISS ZOSTANIE MADZIA TRYK. MOJA CÓRECZKA JAK ZOBACZYŁA JULKĘ OD RAZU ZWRÓCIŁA UWAGĘ ŻE TO TA SAMA DZIEWCZYNKA KTÓRA WYGRAŁA W ZESZŁYM ROKU. JUŻ WIĘCEJ NIE WEZNIEMY UDZIAŁU W TAKIM KONKURSIE. KOSZMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Zastanawiam sie co kirowalo rodzicow Julki Nowakowskiej aby zgłosic córkę drogi raz do konkursu. Wydali ponad 2000zł na sms aby wygrała może lepiej by było zainwestowac te pieniążki na profesjonalną sesje fotograficzną dla Julki jezeli uważacie ze jej przyszłosc to telewizja i reklama. NIe wmawaijcie ludziom ze na nią głosowali bo dowaliliscie smsów w ostatnią niedziele głosowania i tylko naiwni niech wierzą ze wyniki były ukryte...
0
Co do tych 2000 zł, które rzekomo wydali rodzice Julii, to ciekawe czy tak do końca jest, bo ja jakoś w to nie wierzę.Julka jest przeciętnej urody w porównaniu z Magdą i Marysią, widać tylko, że państwo Nowakowscy bardzo wbijają w ambicję swoją córkę Julię, widać to było nawet na tzw. dyskotece, gdzie to dziecko nie umie tańczyć w kółku, tylko w środku jako królowa a wszyscy maja tańczyć wokół niej - śmiechu warte, jak na chwilę obecną Julka nie nadaje się ani do reklamy a tym bardziej do telewizji, jak tutaj ktoś proponował. Te babcie z trąbkami (oczywiście to babcie Julii)jak ktoś słusznie zauważył, to zachowywały się jak na przysłowiowej zabawie w remizie. Na prawdę były w tym konkursie ładne dziewczynki, ale akurat nie Julia była najładniejsza. Magda z Marysią prowadziły od początku II etapu i spadły na dalsze pozycje. Śmiech to głosowanie sms-owe to zwykła lipa. Organizacja finału beznadziejna, impreza miała trwać do 16 a już kilka minut po 14 nie było nikogo. Jak dla mnie i nie tylko ponieważ jak rozmawiałem z innymi osobami stwierdzamy, że wszystkim 3 dziewczynkom także z I i II miejsca należy się wyjazd do Bałtowa, na tyle sms-ów co miały, to lalki nawet w części nie zrekompensowły finansowej ich Rodziców, więc 200 x 2 =400 zł, na 2 wejścia dla Magdy i Marysi do Parku Jurajskiego powinny się znaleźć, dziennik i tak na tym konkursie zarobił jak mało na którym, przecież ponad 10 tys złotych, więc, żeby z godnością zakończyć ten konkurs powinny być 3 wyjazdy do Bałtowa, w tym 2 ufundowane przez Dziennik Wschodni. Ponad 1536/37 x 2 = ok 3073 głosów na I i II v-ce miss, natomiast na Mistera tylko było niecałe 400 głosów. Pomyślcie Organizatorzy Konkursu nad tym i ufundujcie taki wyjazd pozostałym 2 miss, bo same lalki, które otrzymały, ma się nijak do ilości sms_ów!!!! To może zachęci w przyszłości innych Rodziców w takim konkursie do głosowania. Pozdrawiam
0
Zgadzam sie z moimi przedmowcami ,dziewczynka ,byla malo atrakcyjna ,konkurs bez sensu ,bo tu uroda powinna byc na 1 miejscu ,a nie uklady i ilosc glosow ,zatem najbardziej brzydkie dziecko moze wygrac przy dobrych ukladach i niby dduzej ilosci glosow
0
Miałam okazje uczestniczyc i muszę przyznać, że dziewczynka na pierwszym miejscu była ładna. Jak i pozostałe dzieciaki. Wogóle nie rozumiem o co jest ta dyskusja. Chyba zawiedzione mamy wylewają tu swoje żale.
0
Droga pani Agnieszko jestem mama Madzi i napewno nie jestem rozżalona. Jadąc na wreczenie nagrod dobrze wiedzialam ze moja corka nie wygrala. W ostatnia niedziele konkursu o 15 dowiedzielismy sie jak mozna podejrzec wyniki Magda wygrywala a o 17 zostala przesunięta na 2 pozycje wciagu paru godzin wyslali ponad 1000 sms. Dla mnie nie stanowilo zadnego problemu wziasc telefon i wysylac sms na moja corke ale uwazam ze to by byla z mojej strony czysta głupota wywalic tyle kasy! Przy okazji dziekuje cioci Lidce Piotrowi paniom z przedszkola w Krasnem calej rodzince i znajomym za wasze sms i zainteresowanie Wy wiecie kto wygral caluski. Pozdrowienia dla mamy Marysi Pawlowskiej i zapraszamy nad jezioro Łukcze pa.
0
Dziękujemy Pani Doroto za pozdrowienia, my również gorąco pozdrawiamy, dziękujemy także za zaproszenie, na pewno skorzystamy, tylko musimy się jakoś wcześniej umówić.
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.