Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Wodomierz nawalił - a mnie obciążają!

Utworzony przez malki, 18 czerwca 2008 r. o 08:27 Powrót do artykułu
"Mamy 30 dni na rozpatrzenie skargi, mówi Elżbieta Sanecka, wicedyrektor MPWiK ds. obsługi klienta. [...] Dla dobra obu stron proponuję jednak o tym nie pisać..." Pisać! Pisać i to jak najwięcej. Niech wszyscy wiedzą, kto pracuje (a raczej udaje i zdziera pieniądze z klientów) w lubelskim MPWiK!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To naprawde skandal!! Jak mało uczciwi i moralni są urzędnicy ,,ludzie" zatrudnieni w MPWiK. Jako pracownicy pełniący w jakimś sensie funkcję publiczną i realizujący zadania dla potrzeb całego społeczeństwa powinni szanować odbiorców swoich usług i zrozumieć ich w szczególności, że sami pobierają te same dobra w sposób zwyczajowo przyjęty. W sposób jaki potraktowali Pana Langiewicza jest lekceważący i niemoralny. Wypadło by okazać odrobinę szacunku, zrozumienia i dobrej woli, żeby chociaż odpowiedzieć na jedno z pism pokrzywdzonego i wyjść z twarzą z sytuacji, w której zaniedbań dopuścili się pracownicy firmy (którzy niedbale lub niewłaściwie dokonali montażu sprzętu technicznego). Przecież instytucje samorządu terytorialnego nie mogą oszukiwać i działać na szkodę swoich obywateli, chociażby w sensie art 166 Konstytucji RP, samorząd ma za zadanie zaspokajać potrzeby wspólnoty...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro p. Langiewicz nie otrzymał w ustawowym terminie odpowiedzi na swoje pismo to znaczy, że reklamacja zostala uwzględniona i nie ma tematu, nic nie musi płacić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oczywiście, ze PISAĆ! W dobrej i szanującej się firmie za jaką uchodzi MPWiK winno się za 83 m wody obciążyc niekompetentną Panią Dyrektor Sanecką. Myślę, że takie zdarzenia nie powinny mieć miejsca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo chętnie pomogę wrozwiązaniusprawy MPWIK. Jako pracownik podobnego przedsiębiorstwa uważam że naliczenie jest bezpodstawne i polega nba tym że jak Pan XX się nie zorientuje to doliczymy mu coś. Jeżeli potrzebna pomoc w tym prawna to proszę o kontakt luciu@poczta.fm
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...