"Mamy 30 dni na rozpatrzenie skargi, mówi Elżbieta Sanecka, wicedyrektor MPWiK ds. obsługi klienta. [...] Dla dobra obu stron proponuję jednak o tym nie pisać..."
Pisać! Pisać i to jak najwięcej. Niech wszyscy wiedzą, kto pracuje (a raczej udaje i zdziera pieniądze z klientów) w lubelskim MPWiK!
|
|
To naprawde skandal!! Jak mało uczciwi i moralni są urzędnicy ,,ludzie" zatrudnieni w MPWiK. Jako pracownicy pełniący w jakimś sensie funkcję publiczną i realizujący zadania dla potrzeb całego społeczeństwa powinni szanować odbiorców swoich usług i zrozumieć ich w szczególności, że sami pobierają te same dobra w sposób zwyczajowo przyjęty. W sposób jaki potraktowali Pana Langiewicza jest lekceważący i niemoralny. Wypadło by okazać odrobinę szacunku, zrozumienia i dobrej woli, żeby chociaż odpowiedzieć na jedno z pism pokrzywdzonego i wyjść z twarzą z sytuacji, w której zaniedbań dopuścili się pracownicy firmy (którzy niedbale lub niewłaściwie dokonali montażu sprzętu technicznego). Przecież instytucje samorządu terytorialnego nie mogą oszukiwać i działać na szkodę swoich obywateli, chociażby w sensie art 166 Konstytucji RP, samorząd ma za zadanie zaspokajać potrzeby wspólnoty...
|
|
Skoro p. Langiewicz nie otrzymał w ustawowym terminie odpowiedzi na swoje pismo to znaczy, że reklamacja zostala uwzględniona i nie ma tematu, nic nie musi płacić.
|
|
Oczywiście, ze PISAĆ! W dobrej i szanującej się firmie za jaką uchodzi MPWiK winno się za 83 m wody obciążyc niekompetentną Panią Dyrektor Sanecką. Myślę, że takie zdarzenia nie powinny mieć miejsca.
|
|
Bardzo chętnie pomogę wrozwiązaniusprawy MPWIK. Jako pracownik podobnego przedsiębiorstwa uważam że naliczenie jest bezpodstawne i polega nba tym że jak Pan XX się nie zorientuje to doliczymy mu coś. Jeżeli potrzebna pomoc w tym prawna to proszę o kontakt luciu@poczta.fm
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|