A jakby się babka poszła do łazienki się malować, to też bus musiałby 20 min czekać? A co z prawami pozostałych pasażerów? Gdyby mnie, za przeproszeniem, intensywna "grypa żołądkowa" na postoju złapała, to wymagałbym od wszyskich podróżujących poczekania aż skończę?
Jeśli ta pani wiedziała, o której transport będzie odjeżdżał i nie zdążyła, to to był tylko i wyłącznie jej problem. Przewoźnik miał rację, obowiązywał go rozkład jazdy (z niewielkimi, dopuszczalnymi poślizgami). A decyzję o zwrocie kasy podjął pewnie pod wpływem prasy - uwzględniając fakt, że negatywna reklama bardziej mu nie posłuży, niż te 200 coś złotych.
Bohaterka artykułu ma nauczkę na przyszłość.
|
|
Pan Leszek Wójtowicz dobrze wie jak może skończyć się niekorzystnie dla niego ta przykra sprawa i dlatego poprosił o napisanie oświadczenia. Dlaczego nie przeprosił? Bo jest po prostu bucem!!! I tyle w tej sprawie. Słoma zawsze wychodzi z gumofilców............
|
|
A jakby się babka poszła do łazienki się malować, to też bus musiałby 20 min czekać? A co z prawami pozostałych pasażerów? Gdyby mnie, za przeproszeniem, intensywna "grypa żołądkowa" na postoju złapała, to wymagałbym od wszyskich podróżujących poczekania aż skończę? Jeśli ta pani wiedziała, o której transport będzie odjeżdżał i nie zdążyła, to to był tylko i wyłącznie jej problem. Przewoźnik miał rację, obowiązywał go rozkład jazdy (z niewielkimi, dopuszczalnymi poślizgami). A decyzję o zwrocie kasy podjął pewnie pod wpływem prasy - uwzględniając fakt, że negatywna reklama bardziej mu nie posłuży, niż te 200 coś złotych. Bohaterka artykułu ma nauczkę na przyszłość.Życzę w takim razie sraczki połączonej z takim samym brakiem empatii ze strony osób postronnych jaki reprezentuje twój bezsensowny post. Chociaż czytając ten bełkot co napisałeś wydaje się, że sraczka w znaczeniu metaforycznym to dla ciebie standard :) |
|
Powinien przeprosić.
|
|
Życzę w takim razie sraczki połączonej z takim samym brakiem empatii ze strony osób postronnych jaki reprezentuje twój bezsensowny post. Chociaż czytając ten bełkot co napisałeś wydaje się, że sraczka w znaczeniu metaforycznym to dla ciebie standard :)Za to Ty prezentujesz brak kultury ("twój") i używasz ulicznego słownictwa ("sraczka"), że o problemach z fleksją i interpunkcją (cyt. "czytając ten bełkot co napisałeś") nie wspomnę. Inaczej zaśpiewasz, jak przez jednego spóźnialskiego pasażera nie zdążysz w mieście docelowym na tzw. "przesiadkę" i Ci inny PKS/PKP ucieknie. No, ale lepiej zgrywać "dobrego wujka", co to ma miękkie serce i na wszystkich poczeka... |
|
Życzę w takim razie sraczki połączonej z takim samym brakiem empatii ze strony osób postronnych jaki reprezentuje twój bezsensowny post. Chociaż czytając ten bełkot co napisałeś wydaje się, że sraczka w znaczeniu metaforycznym to dla ciebie standard :)weź się - sraczkę, to ty masz w głowie :P i wpierdzielasz naturalną nutellę na śniadanie, hehe |
|
A jakby się babka poszła do łazienki się malować, to też bus musiałby 20 min czekać? A co z prawami pozostałych pasażerów? Gdyby mnie, za przeproszeniem, intensywna "grypa żołądkowa" na postoju złapała, to wymagałbym od wszyskich podróżujących poczekania aż skończę? Jeśli ta pani wiedziała, o której transport będzie odjeżdżał i nie zdążyła, to to był tylko i wyłącznie jej problem. Przewoźnik miał rację, obowiązywał go rozkład jazdy (z niewielkimi, dopuszczalnymi poślizgami). A decyzję o zwrocie kasy podjął pewnie pod wpływem prasy - uwzględniając fakt, że negatywna reklama bardziej mu nie posłuży, niż te 200 coś złotych. Bohaterka artykułu ma nauczkę na przyszłość.Gentelmeństwo to dziś przywilej nielicznych. Stąd takie zachowanie wobec tej kobiety. |
|
Nie byłoby problemu jak Ekspressbus i Bp Tour spełnialiby podstawowe wymagania .Niestety właściciele nie dbają o pasażerów .Jedynie co potrafią to wozić pasażerów rozklekotanymi i ciasnymi busami i protestować bojąc się konkurencji .
Czy właściciele mogą odpowiedzieć na pytania poniżej ?
Dlaczego brak jest autobusów na tak długich trasach ?
Dlaczego brak jest przerwy i zmiany kierowcy na długiej trasie .
Dlaczego mimo wariackiej jazdy ciągle są spóźnienia ?
Dlaczego brak jest WiFi ?
Dlaczego bilety są tak drogie ?
Dzięki waszej pazerności już wozicie puste miejsca i to nawet w weekendy co nie tak dawno było nie niepomylenia i bilety trzeba było zakupić z wyprzedzeniem , dobrze wam tak .
Brak przeprosin pasażerki mówi wszystko o podejściu firmy i właściciela .
|
|
Gentelmeństwo to dziś przywilej nielicznych. Stąd takie zachowanie wobec tej kobiety. A jakby się babka poszła do łazienki się malować, to też bus musiałby 20 min czekać? A co z prawami pozostałych pasażerów? Gdyby mnie, za przeproszeniem, intensywna "grypa żołądkowa" na postoju złapała, to wymagałbym od wszyskich podróżujących poczekania aż skończę? Jeśli ta pani wiedziała, o której transport będzie odjeżdżał i nie zdążyła, to to był tylko i wyłącznie jej problem. Przewoźnik miał rację, obowiązywał go rozkład jazdy (z niewielkimi, dopuszczalnymi poślizgami). A decyzję o zwrocie kasy podjął pewnie pod wpływem prasy - uwzględniając fakt, że negatywna reklama bardziej mu nie posłuży, niż te 200 coś złotych. Bohaterka artykułu ma nauczkę na przyszłość.Cwaniaku ale w tym przypadku to nie grypa żołądkowa- pani widziała odjeżdżający bus i była w kontakcie tel. z firmą i cham i tak nie poczekał- przecież to ewidentna kpina z człowieka-pasażera-klienta!!! |
|
Ktos napisal, ze rozklekotane i ciasne busy jezdza do Krakowa. TAK to jest Prawda, zasada jest jedna, zeby upchac jak najwiecej pasazerow i za taka jazde na w pol skulonym trzeba jeszcze slono placic.
Urzad Marszalkowski powinien egzekwowac od przewoznikow by w busach bylo wiecej miejsca na nogi. Podroz np. z Lublina do Krakowa to nie jest podroz w 50 minut, tam w tych busach powinno byc znacznie wiecej miejsca dla pasazerow, ktorzy ponad 5 godzin musza jechac bez mozliwosci wyprostowania nog.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|