Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Dodatkowe połączenie kolejowe z Białej Podlaskiej do stolicy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 5 marca 2020 r. o 21:20 Powrót do artykułu
Ktoś ma złe informacje. Linia kolejowa Terespol -Warszawa nie jest wyremontowana ,tylko jest w permenentnym remoncie. Czyżby pan Woch nie widział jak wygląda wiadukt czy perony w Białej ? A może Pan Woch nie wie że pociągi kursują po jednej nitce torów ?....żałośnie też wygląda ta pseudoreklama przy "bergerze" mówiąca o budowie przystanku Rozrzędowa, kiedy na miejscu zdewastowanych budynków PKP nic się nie dzieje... Ale, pomijając te nieścisłości, Bezpartyjni Samorządowcy odwalili kawał dobrej roboty. Po pierwsze będzie kolejny pociąg który rozładuje weekendowy tłok ( choć w tygodniu będzie woził powietrze). Po drugie- dość dokładnie określili poparcie na jakie może liczyć BBS -to 760 osób na 50 tysięcy mieszkańców...tak mniej/więcej...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czekamy na szybkie i bezpośrednie połączenie PKP z Białej Podlaskiej do Lublina - naszego miasta wojewódzkiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a może jakiś pociąg z Lublina do Terespola?..i na odwrót?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z Zamościa do Warszawy powinno być drugie połączenie! Nie mówcie, że nie będzie pasażerów, bo nikt nie uwierzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za czasów PRL to co godzinę był pociąg z Białej do Warszawy, potem w latach 90 zaczęto wygaszać polskie koleje. Powoli to się zmienia i dobrze bo kolej powinna byc tanim , szybkim i wygodnym środkiem transportu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Alternatywa dla PKP jest taka, że na połączeniu Biała Podlaska - Warszawa busy jadą 3 godziny, a pociąg od 1:40 do 2:10. A komfort jazdy pociągiem jest zdecydowanie lepszy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za komuny były 3 samochody na cały blok, teraz są 2-3 samochody na jedno mieszkanie. I też dlatego ze pociąg był co godzinę mamy teraz taki dług zagraniczny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z pociagiem na trasie Krakow-Teraspol 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z Zamościa do Warszawy powinno być drugie połączenie! Nie mówcie, że nie będzie pasażerów, bo nikt nie uwierzy.
 Zamość, jako że nie jest strefą wolna od LGBT (Biała Podlaska jest), nie zasługuje na połączenie do Warsdzawy, prędzej do Kijowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziwi odpowiedż przewożnika na płynące postulaty dot. postoju w Białej Podlaskiej i Międzyrzecu , że takie przystanki wydłużyłyby czas jazdy, gdy tymczasem postoje są zaplanowane po trasie w miejscowościach o wiele mniejszych np Opoczono /21 tys miesz/ , Włoszczowa /10 tys miesz/ Potrzeba akcji zbierania podpisów zorganizowanej na szeroką skalę , ponadto działań posłów /jak na razie cicho siedzą i nie podnoszą tej sprawy /działań samorządów i innych organizacji aby przekonać Czechów ,że będę na tym tracić. Ciekawi mnie czy UTK nie powinien w takim przypadku wymagać tego od zagranicznego przewożnika ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za komuny były 3 samochody na cały blok, teraz są 2-3 samochody na jedno mieszkanie. I też dlatego ze pociąg był co godzinę mamy teraz taki dług zagraniczny.
 W Niemczech jest aut kilka razy więcej niż w Polsce a pociągi kursują co godzinę zgodnie z przyjętą zasadą cykliczności, nie trzeba znać rozkładu jazdy bo wiadomo że pociąg jest co godzinę, podobnie jest też w Czechach. U nas koleje zaniedbano, smród i brud, zły stan infastruktury, rozkłady układane bez sensu, co wymusiło na społeczeństwie wsiadanie do aut . 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziwi  odpowiedż przewożnika  na płynące postulaty dot. postoju  w Białej Podlaskiej i Międzyrzecu ,   że takie przystanki wydłużyłyby czas jazdy, gdy tymczasem  postoje są  zaplanowane po trasie  w miejscowościach o wiele mniejszych  np Opoczono /21 tys miesz/ , Włoszczowa /10 tys miesz/ Potrzeba akcji zbierania podpisów zorganizowanej  na  szeroką  skalę , ponadto działań posłów /jak na razie cicho siedzą i nie podnoszą tej sprawy /działań samorządów i innych organizacji aby przekonać  Czechów ,że  będę  na tym   tracić. Ciekawi  mnie  czy UTK nie powinien w takim przypadku wymagać  tego  od zagranicznego przewożnika ?
 To jakaś ściema, nielogiczne jest pominięcie miasta z 60 tys mieszkańcami a zatrzymywanie się w jakiś miasteczkach po 10 tys. Tu musi chodzić o coś innego. Ktoś kiedyś pisał że może chodzić o przemytników papierosów, może też jakieś odgórne decyzje czy dogadywanie się np z Gardenem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z Zamościa do Warszawy powinno być drugie połączenie! Nie mówcie, że nie będzie pasażerów, bo nikt nie uwierzy.
Zamość, jako że nie jest strefą wolna od LGBT (Biała Podlaska jest), nie zasługuje na połączenie do Warsdzawy, prędzej do Kijowa.
 Widzę, że dla środowisk lgbt od tej permanentnej penetracji prąciem w odbytnicy wywaliło mózgownice niczym spalone bezpieczniki elektryczne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...