Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jak ZUS zachęca do kontaktu telefonicznego, to niech w swojej korespondencji podaje tel. urzędnika prowadzącego sprawę a nie tylko nr infolinii, która jest tak skonstruowana, że zniechęca do kontaktu nie mówiąc o kosztach połączenia zanim się wysłucha wszystkich komunikatów i wybierze właściwą opcję. Często mam do czynienia z ZUS-em (a nie jestem emerytem) I tak sobie myślę, że to telefoniczne i e-mailowe odgrodzenie się urzędników od klientów to wyraz strachu (ale przecież kompetentny i uczciwy pracownik ZUS nie powinien się bać), pogardy dla interesanta czy metodą na obniżenie wpływających spraw do załatwienia?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Historia osądzi histerię" - kierownik Katedry Mikrobiologii i Immunologii na Uniwersytecie w Tel Awiwie napisał list otwarty do ministra zdrowia, ostro krytykując izraelskie – a w rzeczywistości globalne – zarządzanie pandemią koronawirusa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...