Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Kupił telefon przez Internet i zaczęły się problemy. Firma: "Nas nie obowiązuje polskie prawo"

Utworzony przez Rysio, 24 stycznia 2014 r. o 21:36
Przepłacił o 200zł :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
>>>   dokładny szukacz telefoniczny --->  http://fw.pl/szukacz  <---   <<<  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
CIEKAWE SKĄD MUSZTARDĘ KUPUJE
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech jeszcze oczekuje powiadomienia z Urzędu Celnego,że ma zapłacić opłatę celną.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzieliście, że od pewnego czasu jest możliwość lokalizowania telefonów? Tak więc nie będzie już problemem znaleźć telefon lub bliską osobę. Polega to na  określeniu najbliższych stacji BTS, do których następowało logowanie. http://lokalizuj1.rox.pl/  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Pan Adam wykorzystał prawo do 10-dniowego terminu zwrotu towaru kupionego przez Internet. Do telefonu dołączył pismo o odstąpieniu od umowy. Zgodnie z ustawą niezadowolony klient powinien otrzymać zwrot kosztów w ciągu 14 dni.Firma argumentowała, że polskie prawo ją nie obowiązuje, bo jest zarejestrowana za granicą. To nie jest prawda. Skoro firma sprzedaje swoje towary w Polsce, to obowiązują ją polskie przepisy – dodaje powiatowy rzecznik konsumentów. Interwencja rzecznika okazała się skuteczna. Pieniądze wpłynęły na konto pana Adama. Gdyby tak się nie stało, firma zapłaciłaby karę, a rzecznik konsumentów mógłby skierować sprawę do prokuratury."   ... i wszystko w temacie. Klient ZAWSZE ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni (od dnia otrzymania towaru). I to bez podawania przyczyny tej decyzji. Oczywiście prawo to dotyczy tylko zakupów robionych przez Internet. .............. Każdego nieuczciwego sprzedawcę trzeba przydusić, jeśli cwaniakuje w tej kwestii. Wpychają często badziew bez polskich instrukcji, bez polskiej gwarancji danego producenta itp.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  ... i wszystko w temacie. Klient ZAWSZE ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 10 dni (od dnia otrzymania towaru). I to bez podawania przyczyny tej decyzji. Oczywiście prawo to dotyczy tylko zakupów robionych przez Internet.  
I jeśli kupiło się od firmy a nie od osoby prywatnej, np. na allegro. Do tego też trzeba być osoba prywatna a nie firmą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niekoniecznie tylko od firmy od osoby prywatnej również jeżeli towar został zakupiony jako kup teraz a nie przez licytację która nie przewiduje późniejszego zwrotu towaru.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przepłacił o 200zł :)
    Pajacu, nie każdy MUSI mieć nowoczesnego smartfona, zwłaszcza osoby starsze wolą tradycyjne telefony. Na allegro taki telefon mozna kupic od 100 do 200 zeta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od umowy można odstąpić bez podawania przyczyn w terminie dziesięciu dni od jej zawarcia poza siedzibą firmy, z którą zawarliśmy tę umowę. To znaczy odstępujemy od umowy zawartej przez internet, telefon, akwizytora, który nawiedził nasze mieszkanie itp.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Każdy towar kupiony w sklepie internetowym można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od momentu wydania towaru czyli chwili kiedy konsument otrzymał przesyłkę. Od tej zasady istnieją jednak pewne wyjątki. Przepisów ustawy o sprzedaży na odległość nie stosuje się m.in. do umów sprzedaży z licytacji. W związku z tym z prawa do rezygnacji, czyli skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy konsument nie może skorzystać. Dopuszczalne jest natomiast skorzystanie z prawo do namysłu, jeżeli towar został zakupiony w formie „kup teraz”. Podstawa prawna: art. 16 ust. 1 pkt. 10 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r., nr 22, poz. 271 z późn. zm.).  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W tej samej firmie kupiłem telefon, również wadliwy. Korespondencja z polskim pracownikiem niczego nie dała, pan nawet nie znał dołączonych do przesyłki zapisów gwarancyjnych (cóż, że w języku angielskim). Machnąłem ręką na pieniądze, a przed firmą X-treme mobiles ostrzegam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...