![]() |
Brawo dla pracownicy banku. Mało jest ludzi którzy podchodzą z empatią do innych jak ta PANI. Postawa godna nagłośnienia i naśladowania.
|
![]() |
brawo dla tejj pani, ale co się dziwić, żel udzie nie reagują jak państwo nasz oszukuje,zapisałam się do II filaru, państwo za pomocą rządu zabrało mi z tego konta pieniądze a mialy być tylko i wyłącznie moje, teraz straszą jak przejdę na emeryturę do dadzą mi ok. 40%
|
![]() |
No cóż.Nie tak dawno bardzo późnym wieczorem robiłem internetowy przelew dla syna na wkład mieszkaniowy.Ledwo kliknąłem ENTER (wykonaj przelew),zadzwoniła do mnie pracownica infolinii PKO i zapytała czy to ja dokonałem transakcji.Oczywiście po ustaleniu moich danych,pracownica infolinii zaakceptowała moje wyjaśnienia.Oczywiście podziękowałem bankowi PKO BP za to że pilnują mojego konta.Dodam,że kwota przelewu była dosyć pokaźna
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|