Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Po ponad 10 latach legendarny Orient Express odjechał z Lubelskiego. Dokąd trafią wagony?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 15 stycznia 2019 r. o 13:50 Powrót do artykułu
Szkoda, że mając na miejscu zabytek tej klasy nikt się nim nie zainteresował, nie wyremontował i nie zorganizował możliwości podróży nimi, za które "trzeba oczywiście słono płacić". Czemu nie zainteresowało się nimi PKP, mogliby używać dawnych wagonów Orient Expressu do regularnych kursów. Przecież to bardzo dobry chwyt marketingowy i prestiż i to wszystko pod polską flagą, a teraz g**** mamy, a nie Orient Express. Mają za to Francuzi i będą trzepać na tym kasę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pewnie gdyby to bylo Polskie I stalo we Francji to jeszcze podatek by man przywalili a tu spakowali I heja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak możesz remontować Coś, czego właściciel nieznany?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że mając na miejscu zabytek tej klasy nikt się nim nie zainteresował, nie wyremontował i nie zorganizował możliwości podróży nimi, za które "trzeba oczywiście słono płacić". Czemu nie zainteresowało się nimi PKP, mogliby używać dawnych wagonów Orient Expressu do regularnych kursów. Przecież to bardzo dobry chwyt marketingowy i prestiż i to wszystko pod polską flagą, a teraz g**** mamy, a nie Orient Express. Mają za to Francuzi i będą trzepać na tym kasę.
 W Polsce PKP nie może sobie poradzić z remontem torów (patrz Lublin-Dęblin), więc o czym mowa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Francuzi będą trzepać kasę, bo to oni są właścicielami tego składu. Poza tym w Polsce nie ma aż tak dużego zapotrzebowania na turystykę kolejową jak na Zachodzie. Ludzie nie są też tak majętni, by za jednodniową wycieczkę zapłacić po 200 - 300 zł od osoby, a mniej więcej tak kształtowałyby się ceny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
może w sobotę będą nim wieźli VIP-a lepszego sortu do piachu ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
U nas nawet loty do Doncaster się nie opłaciły, a co dopiero ciapągi do orientu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pytanie za 100 pkt. dlaczego te wagony nie pojechały na platformie koleją tylko są ciągane po drogach niszcząc je i powodując zagrożenie bezpieczeństwa innych użytkownikow. Czy w Polsce kiedykolwiek odżyje jeszcze transport kolejowy towarów ??? Aż zal ściska że tory nie sa w ogóle wykorzystywane do transportu i bardziej opłaca się gonić Ryśka w ciężarówce 4000 tys km niż przewieść koleją. To wszystko oczywiście brak organizacji i chęci. Jak radnym województwa zostaje własciciel dużej firmy transportowej z kiludziesiecioma ciagnikami to jak ma promować transport kolejowy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hanka kretynka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że mając na miejscu zabytek tej klasy nikt się nim nie zainteresował, nie wyremontował i nie zorganizował możliwości podróży nimi, za które "trzeba oczywiście słono płacić". Czemu nie zainteresowało się nimi PKP, mogliby używać dawnych wagonów Orient Expressu do regularnych kursów. Przecież to bardzo dobry chwyt marketingowy i prestiż i to wszystko pod polską flagą, a teraz g**** mamy, a nie Orient Express. Mają za to Francuzi i będą trzepać na tym kasę.
 Myślisz, że w spółce zarzadzanej przez pisiorów, ktoś wpadłby na taki pomysł? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
U nas to nawet zabytkowego parowozu nie chciało się postawić na wiadukcie przy Kunickiego a co dopiero historyczne wagony udostępniać w lubelskiem to tylko się likwiduje ba nawet kolebkę lubelskiej solidarności Parowozownię zlikwidowano i o czym tu mówić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto zapłaci "postojowe" za tyle lat? Za policyjny parking słono się płaci za dobę a co dopiero za tory. Niech Francuzi teraz płacą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale zdjęć i w środku jaki ładny. Świetna galeria, już 15 minut całą rodziną oglądamy. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
***s://***youtube.com/watch?v=tayQe1UANPI -Ciekawe filmy tego czlowieka a jeden z nich o tym Orient Expresie. Szkoda ze nikt w PL nie byl w stanie zajac sie tym zabytkiem. Pewnie powiedza, hen tam, ze Polak potrafi tylko zniszczyc I rozebrac na zlom.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Szkoda, że mając na miejscu zabytek tej klasy" ----> skład nie należał do nas, więc co chcesz remontować? Czyjąś własność? Jakim prawem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Francuzi będą trzepać kasę, bo to oni są właścicielami tego składu. Poza tym w Polsce nie ma aż tak dużego zapotrzebowania na turystykę kolejową jak na Zachodzie. Ludzie nie są też tak majętni, by za jednodniową wycieczkę zapłacić po 200 - 300 zł od osoby, a mniej więcej tak kształtowałyby się ceny.
 Żebyś sie nie zdziwił.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda, że mając na miejscu zabytek tej klasy nikt się nim nie zainteresował, nie wyremontował i nie zorganizował możliwości podróży nimi, za które "trzeba oczywiście słono płacić". Czemu nie zainteresowało się nimi PKP, mogliby używać dawnych wagonów Orient Expressu do regularnych kursów. Przecież to bardzo dobry chwyt marketingowy i prestiż i to wszystko pod polską flagą, a teraz g**** mamy, a nie Orient Express. Mają za to Francuzi i będą trzepać na tym kasę.
Myślisz, że w spółce zarzadzanej przez pisiorów, ktoś wpadłby na taki pomysł?
 Muszyński przytulił swoje i minusuje :)))
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...