Szkoda, że mając na miejscu zabytek tej klasy nikt się nim nie zainteresował, nie wyremontował i nie zorganizował możliwości podróży nimi, za które "trzeba oczywiście słono płacić". Czemu nie zainteresowało się nimi PKP, mogliby używać dawnych wagonów Orient Expressu do regularnych kursów. Przecież to bardzo dobry chwyt marketingowy i prestiż i to wszystko pod polską flagą, a teraz g**** mamy, a nie Orient Express. Mają za to Francuzi i będą trzepać na tym kasę.
|
|
Pewnie gdyby to bylo Polskie I stalo we Francji to jeszcze podatek by man przywalili a tu spakowali I heja
|
|
Jak możesz remontować Coś, czego właściciel nieznany?
|
|
Szkoda, że mając na miejscu zabytek tej klasy nikt się nim nie zainteresował, nie wyremontował i nie zorganizował możliwości podróży nimi, za które "trzeba oczywiście słono płacić". Czemu nie zainteresowało się nimi PKP, mogliby używać dawnych wagonów Orient Expressu do regularnych kursów. Przecież to bardzo dobry chwyt marketingowy i prestiż i to wszystko pod polską flagą, a teraz g**** mamy, a nie Orient Express. Mają za to Francuzi i będą trzepać na tym kasę.W Polsce PKP nie może sobie poradzić z remontem torów (patrz Lublin-Dęblin), więc o czym mowa? |
|
Francuzi będą trzepać kasę, bo to oni są właścicielami tego składu. Poza tym w Polsce nie ma aż tak dużego zapotrzebowania na turystykę kolejową jak na Zachodzie. Ludzie nie są też tak majętni, by za jednodniową wycieczkę zapłacić po 200 - 300 zł od osoby, a mniej więcej tak kształtowałyby się ceny.
|
|
może w sobotę będą nim wieźli VIP-a lepszego sortu do piachu ?
|
|
U nas nawet loty do Doncaster się nie opłaciły, a co dopiero ciapągi do orientu
|
|
Pytanie za 100 pkt. dlaczego te wagony nie pojechały na platformie koleją tylko są ciągane po drogach niszcząc je i powodując zagrożenie bezpieczeństwa innych użytkownikow. Czy w Polsce kiedykolwiek odżyje jeszcze transport kolejowy towarów ??? Aż zal ściska że tory nie sa w ogóle wykorzystywane do transportu i bardziej opłaca się gonić Ryśka w ciężarówce 4000 tys km niż przewieść koleją. To wszystko oczywiście brak organizacji i chęci. Jak radnym województwa zostaje własciciel dużej firmy transportowej z kiludziesiecioma ciagnikami to jak ma promować transport kolejowy
|
|
Hanka kretynka
|
|
Szkoda, że mając na miejscu zabytek tej klasy nikt się nim nie zainteresował, nie wyremontował i nie zorganizował możliwości podróży nimi, za które "trzeba oczywiście słono płacić". Czemu nie zainteresowało się nimi PKP, mogliby używać dawnych wagonów Orient Expressu do regularnych kursów. Przecież to bardzo dobry chwyt marketingowy i prestiż i to wszystko pod polską flagą, a teraz g**** mamy, a nie Orient Express. Mają za to Francuzi i będą trzepać na tym kasę.Myślisz, że w spółce zarzadzanej przez pisiorów, ktoś wpadłby na taki pomysł? |
|
U nas to nawet zabytkowego parowozu nie chciało się postawić na wiadukcie przy Kunickiego a co dopiero historyczne wagony udostępniać w lubelskiem to tylko się likwiduje ba nawet kolebkę lubelskiej solidarności Parowozownię zlikwidowano i o czym tu mówić
|
|
A kto zapłaci "postojowe" za tyle lat? Za policyjny parking słono się płaci za dobę a co dopiero za tory. Niech Francuzi teraz płacą.
|
|
Ale zdjęć i w środku jaki ładny. Świetna galeria, już 15 minut całą rodziną oglądamy.
|
|
***s://***youtube.com/watch?v=tayQe1UANPI -Ciekawe filmy tego czlowieka a jeden z nich o tym Orient Expresie.
Szkoda ze nikt w PL nie byl w stanie zajac sie tym zabytkiem. Pewnie powiedza, hen tam, ze Polak potrafi tylko zniszczyc I rozebrac na zlom.
|
|
"Szkoda, że mając na miejscu zabytek tej klasy" ----> skład nie należał do nas, więc co chcesz remontować? Czyjąś własność? Jakim prawem?
|
|
Francuzi będą trzepać kasę, bo to oni są właścicielami tego składu. Poza tym w Polsce nie ma aż tak dużego zapotrzebowania na turystykę kolejową jak na Zachodzie. Ludzie nie są też tak majętni, by za jednodniową wycieczkę zapłacić po 200 - 300 zł od osoby, a mniej więcej tak kształtowałyby się ceny.Żebyś sie nie zdziwił. |
|
Muszyński przytulił swoje i minusuje :)))Szkoda, że mając na miejscu zabytek tej klasy nikt się nim nie zainteresował, nie wyremontował i nie zorganizował możliwości podróży nimi, za które "trzeba oczywiście słono płacić". Czemu nie zainteresowało się nimi PKP, mogliby używać dawnych wagonów Orient Expressu do regularnych kursów. Przecież to bardzo dobry chwyt marketingowy i prestiż i to wszystko pod polską flagą, a teraz g**** mamy, a nie Orient Express. Mają za to Francuzi i będą trzepać na tym kasę.Myślisz, że w spółce zarzadzanej przez pisiorów, ktoś wpadłby na taki pomysł? |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|