Witam!
Jeżeli ktoś z was zauważył problemy z Nestrodą wieczorami, popołudniami i w weekendy i jest z Łomaz to proszę o kontakt na meila:
wwojteko@o2.pl
U mnie wieczorami nie ma możliwości praktycznie korzystać z Neostrady, wielokrotne kontakty z infolinią i zgłaszanie awarii kończyło się przyjazdem techników, którzy stwierdzali, że jest przeciążone łącze. Technicy twierdzą, że jedynie wymiana centrali rozwiąże problem.
Centralę wymienią jeżeli będą mieli dużą liczbę reklamacji lub próśb o wymianę centrali od niezadowolonych klientów.
Sytuacja będzie się pogaraszać przez to, że "wciskają klientom" coraz szybszą Neostradę nie patrząc na przeciążone łącze.
Trzeba coś z tym zrobić a im więcej chętnych tym większe prawdopodobieństwo, że coś ta się z tym zrobić.
Pozdrawiam!
|
|
no i po co ci ten kontakt, szukasz lepszych fachowców?
|
|
Szukam ludzi, którzy mają podobnie aby jak najwięcej osób napisało pisemną reklamację to jedyna szansa na to, że Orange/TP raczy przyjrzeć się sprawie. Pozdrawiam! |
|
Myślę, że znalazłoby się sporo takich osób, bo to co się teraz dzieje to tragedia. Gdyby ktoś się tym zajął, napisał zbiorową reklamację i przeszedł się po domach, żeby zebrać podpisy to możliwy byłby jakiś sukces w tej sprawie. Niestety pojedyncze reklamacje ich nie ruszają.
|
|
Było spotkanie z Panią Rzecznik Praw Konsumenta, wszyscy wystosowali pismo do UKE aby przyjrzało się tej sprawie...ale czy ktoś się tym zainteresuje to nie wiem. Wiem tyle, że każdy kto ma problemy niech zgłasza reklamacje, bonifikata abonamentu wynosi 50% więc im więcej takich osób tym większa szansa, że Orange zobaczy, że traci na tym więcej i więcej więc może zainteresuje się wymianą infrastruktury. Chociaż podobno Rzecznik Orange powiedział Pani Rzecznik Praw Konsumenta, że nie zrobią z tym fantem nic i nie planują zrobić nic... Więc sprawa jest cieżka, według umowy "Interneto do 10Mbit" jest wszystko ok bo internet jest... ich nie interesuje, że działa tragnicznie ważne dla nich jest to że "router się synchronizuje" i tyle...
Niech każdy kto ma problemy co miesiąc skałada reklamację:
1) Dzownimy na infolinię
2) Zgłaszamy uszkodzenie "wolno działający internet"
3) Na infolini przyjmą zgłoszenie i przekaża je technikom, podadzą numer zgłoszenia (koniecznie zapisujemy ten numer)
4) Technicy albo przyjadą albo i nie
5) Jak przyjadą technicy otrzymamy smsa potwierdzajacego awarię
6) Po kilku dniach można znowu zadzownić i na podstawie numeru zgłoszenia zrobić reklamację
Wszystko powtarzamy co miesiąc... jak nie chcą zrobić modernizacji to niech tracą pieniadze w ten sposób.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|