Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

reklamacje obuwia w CITY-SPORT na Brzeskiej

Utworzony przez Obuty, 10 kwietnia 2009 r. o 16:36
Kogo jeszcze obuto w CITY-SPORT na Brzeskiej w Białej?. Zakupiliśmy buty sportowe PUMA za 200 zł, po półrocznym użytkowaniu rozkleiły się. Zareklamowaliśmy, i spotkaliśmy się z odmową uznania reklamacji. Pismo odmowne "z automatu" więc olewka dokładna. Mniej więcej tłumaczenie jest takie: nie występuje tu niezgodność towaru z umową, czy coś takiego. Po liczbie porządkowej reklamacji widać, że jest nas "obutych" ok. 50 osób.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Też tak mam. informujemy, iż w oparciu o pstanowienia Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dn. 27.07.2002r Dz. U. Nr 141 poz. 1176 nie stwierdzono niesgodności towaru konsumpcyjnego z umową. Wystepujące w zareklamowanym towarze uszkodzenia wynikają z warunków i sposobu eksploatacji oraz naturalnych zmian użytkowych. Z tego też wzgjędu, firma City Sport sp. z. o. o. nie znajduje podstaw do uznania Pana/Pani roszceń reklamacyjnych za zasadne. Z poważaniem CITY SPORT Sp. zoo Asystentka Dyrektora Działu Reklamacji /podpis/
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Są dwa rozwiązania, albo nie kupować butów sportowych ale trzewiki i lakierki ze skóry albo wybierać przyjaznych klientowi sprzedawców. Bo dziś większość butów produkuję się w krajach gdzie koszta produkcji są niski ale my powinniśmy mieć prawo do wymiany wadliwego towaru. Ale bardzo dobrze, że ktoś napisał o tym sklepie, przymierzałem się do zakupu butów do biegania, teraz wiem żeby ten sklep omijać szerokim łukiem! Tak się tworzy postawę obywatelską! Nieuczciwych sklepikarzy trzeba piętnować a uczciwych promować!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No tak. Jeżeli w tym jednym sklepie już do początku kwietnia przyjęto 50 reklamacji. Przy najniższej cenie obuwia w tym sklepie ok. 200zł. To nabito w butelkę klientów na ok. 10tyś zł. Pogratulować.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak zgadzam się omijajcie ten sklep szerokim łukiem.Kupiłem tam piłkę nożną za 80 zł.Po napompowaniu i używaniu przez jakiś tydzień okazało się ,że nie jest okrągła tylko jajowata.Po zgłoszeniu się do sklepu usłyszałem m.in. że piłka UWAGA cytat:"MUSIAŁA BYĆ ZBYT MOCNO KOPANA" i oczywiście reklamację odrzucono.Ten sklep to jedna wielka pomyłka.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piłka, buty czy też cokolwiek innego, klient nasz Pan! Powinno być głoszone przez właściciela sklepu a nie "klient - frajer". Nie chcę siać anty reklamy tego sklepu ale skoro sami sobie taki los zgotowali to jedyne co zostaje to napominać! Dobrze, że Bialczanie piszą, które sklepy są dobra, a które omijać.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zupełnie was nie rozumiem, jasna sprawa, ze nikt nie uzna reklamacji kiedy gołym okiem widać, ze obuwie jest zniszczone, że bylo uzytkowane intensywnie i źle konserwowane. Kupujecie tanie buty za dwieście złotych i wymagacie solidnej jakosci? No sorki, ale obuwie i ciuchy popularnych i znanych firm są coraz gorsze. Np. moje adidasy za prawie 400 zł z ubiegłego roku własnie się rozpadają i co? Mam reklamować? Po co? Koszulki reeboka po kilkakrotnym upraniu wyglądają jak szmata. I to nie są tanie podróbki z bazaru. W city-sport kupuję od dawna jednak przez ich stronę w necie i nigdy nie miałem problemów z wymianą lub zwrotem towaru. Jednak nie jestem do końca zadowolony z ich usług. Strona jest rzadko o ile w ogóle aktualizowana, zamawiajac kilka rzeczy dostaję jedną gdyż akurat tylko ona jest dostępna. To jest bardziej irytujące niż całkiem naturalny sposób zużywania się obuwia. Nie przesadzajmy, o obuwie też trzeba dbać.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Zupełnie was nie rozumiem, jasna sprawa, ze nikt nie uzna reklamacji kiedy gołym okiem widać, ze obuwie jest zniszczone, że bylo uzytkowane intensywnie i źle konserwowane. Kupujecie tanie buty za dwieście złotych i wymagacie solidnej jakosci? No sorki, ale obuwie i ciuchy popularnych i znanych firm są coraz gorsze. Np. moje adidasy za prawie 400 zł z ubiegłego roku własnie się rozpadają i co? Mam reklamować? Po co? Koszulki reeboka po kilkakrotnym upraniu wyglądają jak szmata. I to nie są tanie podróbki z bazaru. W city-sport kupuję od dawna jednak przez ich stronę w necie i nigdy nie miałem problemów z wymianą lub zwrotem towaru. Jednak nie jestem do końca zadowolony z ich usług. Strona jest rzadko o ile w ogóle aktualizowana, zamawiajac kilka rzeczy dostaję jedną gdyż akurat tylko ona jest dostępna. To jest bardziej irytujące niż całkiem naturalny sposób zużywania się obuwia. Nie przesadzajmy, o obuwie też trzeba dbać.
Ale "numerant". Wymienia, zwraca i jeszcze jest z tego zadowolony. Ten to ma fart. Warszawiacy nas podlasiaków mają za durniów fundując ten sklep z towarami na wystawkę, niestety nie do użytkowania codziennego.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taki tam napisał:
Ale "numerant". Wymienia, zwraca i jeszcze jest z tego zadowolony. Ten to ma fart. Warszawiacy nas podlasiaków mają za durniów fundując ten sklep z towarami na wystawkę, niestety nie do użytkowania codziennego.
Szybciej nie liczy na to, ze zakupione przecenione obuwie będzie "służyć" przez kilka sezonów. Ile osób kupuje w city sport, bo taniej płacą za oryginały a nie podróbki z Ukrainy i jeszcze narzekają jak stare baby. Nikt wam przecież nie każe kupować tych produktów w tym sklepie. Są inne.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak. To był ten jeden, jedyny raz. Nigdy więcej. A słyszałeś "gościu" o gwarancji i rękojmi. Przy ladzie mówią, że dwuletnia.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Tak. To był ten jeden, jedyny raz. Nigdy więcej. A słyszałeś "gościu" o gwarancji i rękojmi. Przy ladzie mówią, że dwuletnia.
Taa, to sobie dokładnie poczytaj co obejmuje gwarancja a czego nie. Jak zniszczyłeś buty bo o nie odpowiednio nie dbałeś to ci zaden sklep nie uzna gwarancji.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i tak "wkoło Macieju". Buty nie są zniszczone. Buty są rozklejone. Zresztą o czym tu my mówimy. Liczba skarg do Federacji Konsumentów. Rzeczników Konsumentów i Sądów Polubownych przy Federacji Konsumentów na złej jakości obuwie i nie respektowanie postanowień gwarancyjnych świadczy o tym, że sprzedawcy nagminnie i notorycznie uchylają się od słusznych żądań klientów.I tyle w temacie butów. Sprzedawcy liczą na to, że klient wobec niewielkiej wartości rzeczy reklamowanej poprostu nie będzie dochodził swoich słusznych praw choćiażby ze względu na przewlekłośc procedury. Nawet do trzech lat.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
No i tak "wkoło Macieju". Buty nie są zniszczone. Buty są rozklejone. Zresztą o czym tu my mówimy. Liczba skarg do Federacji Konsumentów. Rzeczników Konsumentów i Sądów Polubownych przy Federacji Konsumentów na złej jakości obuwie i nie respektowanie postanowień gwarancyjnych świadczy o tym, że sprzedawcy nagminnie i notorycznie uchylają się od słusznych żądań klientów.I tyle w temacie butów. Sprzedawcy liczą na to, że klient wobec niewielkiej wartości rzeczy reklamowanej poprostu nie będzie dochodził swoich słusznych praw choćiażby ze względu na przewlekłośc procedury. Nawet do trzech lat.
I warto za 200 zeta przez trzy lata ciagać się po sądach? Sami producenci nie przykładają się do tego aby ich produkty miały wysoką jakość wychodząc z założenia, że im szybciej się rozpadną tym szybciej klient kupi nowe i interes się kręci. Nikt nie zwraca na to uwagi a jak komuś zależy na kasie to niech sobie kupi tańsze, tyle samo wytrzymają.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Zupełnie was nie rozumiem, jasna sprawa, ze nikt nie uzna reklamacji kiedy gołym okiem widać, ze obuwie jest zniszczone, że bylo uzytkowane intensywnie i źle konserwowane. Kupujecie tanie buty za dwieście złotych i wymagacie solidnej jakosci? No sorki, ale obuwie i ciuchy popularnych i znanych firm są coraz gorsze. Np. moje adidasy za prawie 400 zł z ubiegłego roku własnie się rozpadają i co? Mam reklamować? Po co? Koszulki reeboka po kilkakrotnym upraniu wyglądają jak szmata. I to nie są tanie podróbki z bazaru. W city-sport kupuję od dawna jednak przez ich stronę w necie i nigdy nie miałem problemów z wymianą lub zwrotem towaru. Jednak nie jestem do końca zadowolony z ich usług. Strona jest rzadko o ile w ogóle aktualizowana, zamawiajac kilka rzeczy dostaję jedną gdyż akurat tylko ona jest dostępna. To jest bardziej irytujące niż całkiem naturalny sposób zużywania się obuwia. Nie przesadzajmy, o obuwie też trzeba dbać.
koleś co to znaczy intensywnie użytkowane?? To, że się kroków za dużo na jeden dzień zrobiło?? To, że się za krótkie te kroki stawiało?? Pfff..... I mógłbyś 'Panie, a ja mam buty za 400 zł' się nie wywyższać czego ty i ile oryginalnego nie zamawiasz w necie, bo w krajach gdzie to się produkuje twoje "drogie" buty kosztują tyle co u nas tanie trampki
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludziska!! Właśnie dostałem odpowiedź i paczkę z butami reklamowanymi przeze mnie. I jak myślicie?? Reklamacja odrzucona. Szczerze odradzam zakupy w tej sieci. Moje buty rozkleiły się po ok. 8 m-cach, zareklamowałem, naprawili. W międzyczasie naprawiałem u szewca, bo oczywiście znowu się rozkleiły. Dzisiaj ponownie dostałem pismo informujące o odrzuceniu reklamacji. Ale tym razem nie dam satysfakcji personelowi niezorientowanemu na rozwiązanie problemu klienta i spotkam się z rzecnikiem bezstronnym. Zobaczymy jak sprawa się skończy. Nie chodzi o kasę tylko o zasadę, bo niestety wielu sprzedawców nieuczciwie stawia sprawę i my, klienci musimy jakoś z tym walczyć!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kup se nowe "najki" na bazarze i nie narzekaj.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
buty kupione w tym sklepie cena 200zł And1 rozkleiły sie po 2 dniach reklamacja niby uznana podobno skleili na goraco nastepne 2 dni i to samo znowu reklamacja ale tym razem okazało się ze reklamacji juz nie uznano poszedłem do niezaleznego eksperta koszt 15 zł okazało się że buty maja wadę konstrukcyjną idę do Państwowej Inspekcji Handlowej zobaczymy czym sie skończy ? Ludzie dlaczego dajecie sie nabijac w butelkę jak sami nie będziemy walczyć o swoje kto to zrobia za nas a takie sklepy bedą na nas żerować i dorabiac sie majątków a my chodzić w dziurawych butach.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wiecie cooo.. odrzucenie reklamacji zdarzają sie w każdym sklepie.. a tak szczerze to ten sportowy w Białej na Brzeskiej jest moim ulubionym sklepem! moja siostra zaniosła tam bluze bo sie zmechaciła i reklamacje uznali.. jestem bardzo zadowolona z tego sklepu.. a obsługa jest fantastyczna! ) bardzo mili i można z nimi pogadać o wszystkim :-) nie to co house!!!!! obsługa wręcz fatalnaaa... nie uprzejmi.. za to w sportowym .... niebo a ten przystojny Pan blondyn.. aj:)) co do tych reklamacji to rzeczywiście trudna sprawa ;/ ale to na pewno nie wina akurat tego sklepu, tylko producenta.. ja nie zrezygnuje z odwiedzania tego sklepu :-)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie kupuj więcej w tym sklepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żeby nie było już tam nie pracuję ,ale pod tym względem ,będę ich bronić .każde buty które są u nich kupowane mają swoje przeznaczenie np indoor ,tenis, fitnes ,moto sport classic itp, także reklamacje są uwzględniane pod tym kątem bo jeśli kupiliśmy buty do tenisa to mamy w niego grać a nie w tych butach chodzić na codzień , nie można prać butów w pralce,suszyć przy grzejniku tołatwo sprawdzić jak ktoś ma doświadczenie,a co do reeboka to naprawdę jeśli chodzi o jakośc najgorsza marka , polecam adidasa ))
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 5

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.