Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Wyniki wyborów w Białej Podlaskiej. Wygrał Andrzej Czapski

Utworzony przez Bialczanin, 6 grudnia 2010 r. o 02:43
Ten ironiczny uśmieszek Czapskiego wystarcza za cały komentarz do tego nieszczęścia. Ja w każdym razie już wiem, że od dzisiaj musze szukać pracy poza miejscem swojego urodzenia. Całe szczęscie, że studiuję w Warszawie a nie w Białej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bialczanin napisał:
Ten ironiczny uśmieszek Czapskiego wystarcza za cały komentarz do tego nieszczęścia. Ja w każdym razie już wiem, że od dzisiaj musze szukać pracy poza miejscem swojego urodzenia. Całe szczęscie, że studiuję w Warszawie a nie w Białej.
Przecież masz posła w W-wie - on ci pomoże !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pan Czapski może i zadłuża miasto, ale dużo inwestuje. A Pan Abramowicz twierdził, że zatrzyma inwestycje, więc tym bardziej za jego rządów nie dostałbyś pracy w Białej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I jak pisałem wcześniej, wyborcy pokazali PO i PiS-uarowi co myślą o ich koalicji Teraz pora usunąć posła z Sejmu żeby nie było nam dalej wstyd...Platforma również dostanie po łapkach w nadchodzących wyborach parlamentarnych - Panie Senatorze - zapamiętamy Pana zdradę i poparcie pisiora!!! Panu Czapskiemu gratulacje - niech Pan dobrze wykorzysta te zaufanie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Razem im się nie udało. Nie udał się skok na ciepłe posadki. Teraz trzeba będzie wydać kasę na parlament, i nie wiadoma jaki będzie efekt. Oj nie wiadomo!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz