Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pomóż wyremontować mieszkanie matce z trojgiem dzieci

Utworzony przez Karolak, 11 września 2012 r. o 16:08 Powrót do artykułu
Dzień dobry. Jestem młodym studentem z dziewczyną, ale jeszcze bez dzieci. Rodzice kupili mi mieszkanie, na które pracowali dwadzieścia lat. Ale lokal jest do remontu, pewnie była tu kiedyś melina. Niestety nie stać mnie na zakup wszystkich materiałów potrzebnych do remontu. Studiuję dwa absorbujące kierunki i nie mam czasu na podjęcie dodatkowej pracy. Na szczęście wiem co to jest antykoncepcja więc na razie nie mam dzieci. Utrzymuję się z datków rodziców i stypendium naukowego. Teraz wynajmujemy mieszkanie i jak je opłacę to niewiele mi zostaje, a książki medyczne kosztują 300zł za egzemplarz. W tamtym mieszkaniu trzeba wymienić drzwi wejściowe, a to nie kosztuje 50 zł. Potrzebne są wykładziny, kuchenka gazowa. Czasami ktoś trzyma w piwnicy takie rzeczy, dla niego już niepotrzebne. Może mógłby nam przekazać. Przyda się także farba. Jeżeli w sklepie wiadro trochę się rozleje albo uszkodzi, to nikt potem nie chce go kupić. Czasami firmy mają takie farby do oddani. Łazienka też jest do remontu, ale to już będę sobie powoli robić – dodaje pani Monika. Jeśli Ty też chcesz pomóc, zgłoś się do naszej redakcji. Zadzwoń pod numer 81 462 68 14 lub napisz na adres izdebska@dziennikwschodni.pl (w treści wiadomości podaj kontaktowy numer telefonu).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz