![]() |
Super, że będzie więcej kursów. Liczę na to, że uda się uporządkować komunikację publiczną w obrębie miasta, a może z czasem ktoś zabierze się też za stałe połączenia między gminami w powiecie, bo prywaciarze jeżdżą tylko tam gdzie widzą pieniądz! A co ludźmi, którzy nie mają aut?
|
![]() |
Mieszkańcy dworca dziękują temu znawcy krążenia po Cegielnianej. Nie dość, że jest coraz więcej kursów siódemki przez rynek, to teraz jeszcze zwiedzimy Cegielnianą. To może trzeba zrobić jedną linię, która będzie zajeżdżała do każdej pipidowki?
|
![]() |
Czy już będzie za darmo czy to była ściema?
|
![]() |
Mam wielką nadzieję, że wybitny znawca komunikacji, niezaprzeczalny autorytet w tym zakresie, autor bestsellera z historii komunikacji w powiecie etc. etc. opracuje taki rozkład jazdy, który zapewni MPK Kraśnik wzrost przychodów a mieszkańcom miasta niewyobrażalny komfort przemieszczania się po mieście.
A tak na poważnie, kto odpowiada za wyniki finansowe MPK? Współczuję Zarządowi Spółki MPK.
|
![]() |
Zmiany bardzo na plus. W końcu ktoś wysłuchał nas (mieszkańcy Janowskiej) i wreszcie będziemy mogli jakoś normalnie się poruszać. Do tej pory wszyscy traktowali nas jak trzeci świat. Dziękujemy !
|
![]() |
O 7 do Dworca wnioskowali sami ludzie ze stacji i ul.Lubelskiej zeby dostać się do rynku, pamiętam to dokładnie. Mi te 3 kursy na tą Cegielnianą nie przeszkadzają, tym bardziej że chodzi o wieczór gdy jedzie mało osób. Ważne że na dworcu bedziemy mieli autobus częśćiej. Za poprzedniego prezesa potrafiło być tak że i 4 godziny żadna 7 do góry nie jechała i nawet nie było się czym dostać na zakupy czy cmentarz z naszej "opuszczonej" stacji
|
![]() |
Żenujące zmiany które pogrązą to całe żenujące mpk.
|
![]() |
Do prywatnej komunikacji nikt nie dokłada a mpk ma dotacje to może jechać z 1 pasażerem i tak ma zapłacone z kilometra |
![]() |
Takty 10min były przerabianie 2 lata temu wtedy autobusy na trasie często doganiały się jeden wiózł drugi jechał prawie pusty.Czy stać nas na wyrzucanie naszych pieniędzy tylko dlatego że ktoś ma głupie pomysły i chce zaistnieć
|
![]() |
Proponuję 7 przedłużyć do Kowalina
|
![]() |
Dwa lata temu to były takty takie, że 8 i 1 o tej samej godzinie z końcowych wyjeżdżały to i na urzędowskiej się spotkały. Takie rzeczy dzieją się właśnie jak ktoś nie umie czytać analiz i żyje w urojonym świecie. MPK wówczas stanęło nad przepaścią, a ja jako kierowca nawet na święta dodatku nie dostałem z funduszu socjalnego bo ktoś już go "przetrawił".
|
![]() |
Ja w dalszym ciągu nie rozumiem dlaczego po 15 jest podstawione 2 autobusy które wioza pracowników FLT na Fabryczny za 1 zł a do Starego takich autobusow nie ma... Czemu mieszkańcy Krasnika Fabrycznego są tak uprzywilejowani? A kto mieszka na starym musi płacić 2.2 zł? Jaki ktoś ma w tym cel?
|
![]() |
Głupota. Chcąc jechac będzie sie zmuszonym objeżdzać wszystkie ulice. Zero szacunku dla czasu pasażera. Napis promocyjny kolejne dno. Zrozumiałym byłyby łożyska, gdyby one były polskie, bez całej rzeszy zatrudnionych w nich więżniów i ukraińców.
|
![]() |
To tylko pracujący w fabryce tacy uprzywilejowani. Praując na dworcu codziennie muszę wydawac 4,40 na bilet, w jedną i w drugą stronę, a wcale nie zarabiam wiecej niz ci z farbryki, a od wielu nawet mniej. Kiedy w koncu skonćzy sie dzielenie mieszkańców na lepszych i gorszych i z publicznych pieniędzy kupowanie sobie poparcia?
|
![]() |
Już jednego specjalistę od komunikacji mieliśmy,teraz drugi sie produkuje. Ale tylko tego typu specjalisci potrafią wymysleć, żeby ludzi starych , schorowanych przeganiac do i od przystanku po pół kilometra albo i więcej, a zdrową młodzież podwozić i zabierać spod samych drzwi.
|
![]() |
Od tych "przychylnych" komentarzy wali na kilometr Misiem. Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam....
|
![]() |
Ten Bratko wygrał jakis konkurs, czy też wsród polityków zapanowała moda na Misiów?
|
![]() |
Bratkowi wydaje sie , że ludzie nie mają nic do roboty tylko wozić sie ulicami miasta i okolicznymi pipidówkami, tak jak on swego czasu nie mając zadnych obowiązków woził sie z kierowcami MPK. Już raz jadąc 1 zostałam niespodziewanie wywieziona na Pasiekę. Nie to, że strachu sie najadłam to jeszcze śpisząc się do lekarza traciłam czas na niepotrzebna wycieczkę. Kto płaci MPK za te dodatkowe kilometry poza miasto? Czyżby pieniądze na to szły z podatków mieszkańców miasta? Inną kwestią jest fakt, że młoda osoba żyjąca beztrosko na politycznych usługach może orientować sie w potrzebabch swoich rówiesników i młodszych od siebie, ale o rzeczywistych potrzebach zapracowanych dorosłych ma zerowe pojęcie.
|
![]() |
Zmiany bardzo na plus. W końcu ktoś wysłuchał nas (mieszkańcy Janowskiej) i wreszcie będziemy mogli jakoś normalnie się poruszać. Do tej pory wszyscy traktowali nas jak trzeci świat. Dziękujemy !pisząc takie głupoty na pewno nie jesteś mieszkańcem żadnego z bloków na Janowskiej, a kometarz jest napisany na polityczne zamówienie autora zmian. Nikt zdrowo myślący, mieszkający na Janowskiej nie przyjmie opisanych zmian pozytywnie. Przecież teraz jest dwa kursy dziennie, będzie ile? Pięć, sześć? Przecież to poziom żenujący. do nas powinna dojeżdżać linia kursująca średnio co najmniej co godzinę, przez cały dzień. Bo w zaproponowanej formule wątpię, aby ktokolwiek mógł dojechać na 7 czy 8 do pracy czy szkoły (SP2, górka etc) i z niej wrócić o 13, 14, 15, 16 czy później. A ludzie bez samochodów również pracują do tych godzin, ja np. pracuję do 19. I jeszcze zaproponowana zmiana dotyczy linii 9, którą dojedziemy co najwyżej nad zalew, bądź naokoło do fabrycznego. My jako mieszkańcy chcemy uruchomienia trójki, a nie prowizorki. Niestety wszyscy wiemy, że one są najtrwalsze. ps. Już widze miny ludzi, którzy kończąc pracę o 15 bedą musieli zrobić kółko przez Słodków i nasze osiedle i spędzić jakieś 15-20 minut więcej w autobusie. Brawo! |
![]() |
Czy Bratko wie, że Pasieka, Podlesie i Wyżnica nie należą do miasta Kraśnik, żeby to miasto dbało o mieszkańców tamtych terenów fundując im dojazdy z pięniędzy swoich mieszkańców. Okrada sie swoich mieszkańców, żeby łożyli na lepszą kondycję finansową MPK. MPK chce jeżdzic po tamtych terenach, to niech jeździ, ale miastu nic do tego, a Bratko nie wchodzi w kompetencje prezesa MPK i układa mu trasy przejazdu poza miasto na koszt mieszkańców.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|