Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

TP SA telefonu nie podłączy, choć kable są koło domu

Utworzony przez lublinianin, 13 lutego 2011 r. o 19:24 Powrót do artykułu
jak czytałm artyków, przypominała mi sie moja droga przez mękę z Telekomuną. Nie chcieli mi połozyc kabla prze ulicę i wpiąć sie do gotowgo gniazda na elewacji, tylko sobie wymyslili rycie przez kilkdziesiąt metów z drugiej strony posesji i przez cały budynek ... ale cóż onu sa inwestorem a ja użytkownikiem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I myśli, że strzelając focha, wykukał Tepse. A biorąc zestaw Orange zostawił pieniążki w tej samej firmie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak się składa,że orange to też TP SA.więc facet i tak będzie płacił tym samym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wcale nie dziwię się, że tak właśnie działa TP. Ja mam co parę dni telefony od osób przedstawiajacych sie jako Telekomunikacja Polska, namawiają mnie na założenie neostrady chociaz mam DSL, albo na zmianę prędkości transmisji. Miesiącami sprawdzają możliwości techniczne i mimo, że mam zaledwie 3 km do centrali położonej w tym samym mieście to okazuje się, że w Bangladeszu nie ubliżajac mu łatwiej jest o szybki internet niz w środku Europy. Po czym znów za tydzień dzwonią z ofertą szybkiego internetu, sprawdzają możliwości techniczne i znów dowiaduję się, że może być góra 2000, a więc podstawowy, totalna paranoja, która nie ma końca. A gdy poprosiłem o zamianę miejscami lokalizacji numerów telefonów to okazało się, że jest to niemożliwe z przyczyn technicznych, mimo że w obu lokalizacjach były działajace od kilkunastu lat telefony. Okazało się, że to wcale nie było TP tylko firmy handlowe rozrzucone po całej Polsce działające na rzecz TP - ich partnerzy, którzy nijak nie mogli zrozumieć, że wystarczy przełączyć pary na centrali. Ta zabawa trwała ponad pół roku, zanim zrozumieli na czym polegał błąd w myśleniu kolejnych handlowców branych do tej pracy chyba z łapanki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i o co bije piane ten koles? napisali bajakowi ze nie ma technicznych warunkow przylaczenia, to znaczy ze nie ma. nie wyczaruja przeciez. kazde sieci maja jakies granice swoich mozliwosci, powyzej ktorych nie da sie dotrzymac okreslonych parametrow, wiec nie mozna klienta przylaczyc. ale niektorzy sa tak tepi ze nie rozumieja tego i lepiej pojsc do gazety i naszczekac na firme bo nie wyciagnela z rekawa krolika.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TP SA.to jest porąbana firma,dzwonili do mnie kilka razy na tydzień abym zamówił internet,a gdy już zamówiłem dostałem odpowiedz ze nie założą bo mam plan socjalny ,założyłem w Netii tam im nie przeszkadzało ze mam tylko plan socjalny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam internet na linii tpsa. Całe 256kbps. Jak jest mokro to spada do 144 lub nawet 60. Ostatnio opowiedziałem moim kolegom z Namibii i Ugandy o tym. Na początku nie załapali o co chodzi bo tak jak wszyscy myśleli o Mbps. Tuskdonaldstan to gorzej niż trzeci świat.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bo TEPSA TO GGG.....WNO
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego ten Pan uparł się założyć telefon stacjonarny w TP i przewodowy, gdy można mieć o wiele tańszy abonament, aparat do dzwonienia jako stacjonarny i komórka w jednym. Ja mam telefon z ery i gdy jestem w strefie domowej /w promieniu 500 i więcej metrów/ mam taryfę stacjonarną, a w dalszej odległości mam komórkę. Każdy kto dzwoni do mnie na nr. stacjonarny płaci w/g swojej taryfy na nr. stacjonarny. Abonament to 30+ 5 za stacjonarny, w tym darmowe minuty do wszystkich operatorów na komórki i stacjonarne, a także na stacjonarne do Unii Europejskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to żadna nowość to samo tyczy się innych pod lubelskich wsi, gdzie sąsiedzi posiadają telefony a inni nie. dlaczego? bo tak. podając przykład chodź by Radawczyka Drugiego, gdzie jedni posiadają telefon i internet a inni nie mogą, chodź nawet chcieli na własny koszt wykopać rów i móc podłaczyć kable. niestety TP to nie obchodziło.. .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale przeciez TPSA i Orange to jedna firma. Nawet na czechowie w tym samym budynku się mieszczą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Człowieku - jesteś szczęściarzem. TelePSiArnia jako firma świadcząca tzw usługę powszechna MUSI zamontować telefon. Jeśli nie - to będzie Ci wypłacać co miesiąc kasę, nie wiem czy to nie jest ok 50 zł. Weź te pieniądze i pójdź do Ery czy do Orange czy Plusa i weź u nich za te 50 zł telefon stacjonarny. To załatwia się w ciągu godziny. Nie trzeba ciągnąć kabli - nic!!! No i masz za te pieniądze pokrycie abonamentu i pewnie jeszcze kilka godzin rozmów na stacjonarne w Polsce i całej Unii Europejskiej. Proste jak sraczka, tylko trzeba chcieć a nie żalić się pismakom jak to ma się źle.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Telefon to nie energia elektryczna ("prąd"), nie wystarczy pociągnąć kabelek od domu do słupa, trzeba go ciągnąć od domu do centrali (w praktyce od domu do wolnych kabelków na słupie). Jeśli na słupie nie ma wolnych kabelków (czyli wsyskie są wykorzystane), to odpisują "nie ma warunków technicznych", bo taka jest prawda. Przynajmniej tak mi się wydaje, a jeśli jest inaczej, to niech ktoś napisze jak jest.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TP jest na prawdę dziwna. Chcieliśmy (kilkoro mieszkańców) dostęp do internetu od TP (telefon po kablu już mieliśmy). Powiedzieli, że nie ma możliwości technicznych, bo centrala jakaś nie taka. Dzwonili z biura obsługi i pytali się po co nam taki szybki internet... Po takim podejściu TP, wzięliśmy sprawę w swoje ręce i załatwiliśmy szerokopasmowy dostęp do internetu drogą radiową od innego dostawcy, rozdzieliliśmy siecią lokalną po 16 domach! Mamy Internet, a TP niech się dalej zastanawia. Teraz nawet z telefonów stacjonarnych zrezygnowaliśmy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
u mnie jest dokładnie taka sama sytuacja...już 6 lat czekam na zgodę TP SA na założenie tel stacjonarnego - i nie tylko ja, bo pojawili się kolejni mieszkańcy w mojej okolicy. Oprócz tel chcieliśmy też Neostradę, ale skoro TP nas olała, to korzystają operatorzy internetu bezprzewodowego. A co do tel stacjonarnego, to w dzisiejszych czasach i tak prawie wszyscy mają komórki, więc nie jest to już rzecz niezbędna do życia, a plusem jest mniejsza ilość rachunków co miesiąc:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Masz problem z Telekomunikacją Polską ?? Opisz sprawę, podaj przykładowe dane do identyfikacji (np. pesel lub nr telefonu stacjonarnego) i napisz na adres tpsa@onet.eu POMOŻEMY i odpowiemy bezpośrednio z infolinii 19393.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Doradca TP SA napisał:
Masz problem z Telekomunikacją Polską ?? Opisz sprawę, podaj przykładowe dane do identyfikacji (np. pesel lub nr telefonu stacjonarnego) i napisz na adres tpsa@onet.eu POMOŻEMY i odpowiemy bezpośrednio z infolinii 19393.
Mnie pomogli z założeniem neostrady, polecam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Olać Telekomunikację SA. Komórka i problem rozwiązany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tosamo miałem w gm konopnica, a kolega zrobiłsam sobie przyłącze tj przekopał od domu do linii tel rzucił kabel, kupił słupek i ... wtedy przyjechali i wcieli się w istniejący kabel można było a wcześniej taksamo - brak możliwości technicznych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto to jeszcze liczy na TPSA.Naiwnego trzeba!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.