Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

TP SA telefonu nie podłączy, choć kable są koło domu

Utworzony przez lublinianin, 13 lutego 2011 o 19:24 Powrót do artykułu
jak czytałm artyków, przypominała mi sie moja droga przez mękę z Telekomuną. Nie chcieli mi połozyc kabla prze ulicę i wpiąć sie do gotowgo gniazda na elewacji, tylko sobie wymyslili rycie przez kilkdziesiąt metów z drugiej strony posesji i przez cały budynek ... ale cóż onu sa inwestorem a ja użytkownikiem.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I myśli, że strzelając focha, wykukał Tepse. A biorąc zestaw Orange zostawił pieniążki w tej samej firmie
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak się składa,że orange to też TP SA.więc facet i tak będzie płacił tym samym.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wcale nie dziwię się, że tak właśnie działa TP. Ja mam co parę dni telefony od osób przedstawiajacych sie jako Telekomunikacja Polska, namawiają mnie na założenie neostrady chociaz mam DSL, albo na zmianę prędkości transmisji. Miesiącami sprawdzają możliwości techniczne i mimo, że mam zaledwie 3 km do centrali położonej w tym samym mieście to okazuje się, że w Bangladeszu nie ubliżajac mu łatwiej jest o szybki internet niz w środku Europy. Po czym znów za tydzień dzwonią z ofertą szybkiego internetu, sprawdzają możliwości techniczne i znów dowiaduję się, że może być góra 2000, a więc podstawowy, totalna paranoja, która nie ma końca. A gdy poprosiłem o zamianę miejscami lokalizacji numerów telefonów to okazało się, że jest to niemożliwe z przyczyn technicznych, mimo że w obu lokalizacjach były działajace od kilkunastu lat telefony. Okazało się, że to wcale nie było TP tylko firmy handlowe rozrzucone po całej Polsce działające na rzecz TP - ich partnerzy, którzy nijak nie mogli zrozumieć, że wystarczy przełączyć pary na centrali. Ta zabawa trwała ponad pół roku, zanim zrozumieli na czym polegał błąd w myśleniu kolejnych handlowców branych do tej pracy chyba z łapanki.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i o co bije piane ten koles? napisali bajakowi ze nie ma technicznych warunkow przylaczenia, to znaczy ze nie ma. nie wyczaruja przeciez. kazde sieci maja jakies granice swoich mozliwosci, powyzej ktorych nie da sie dotrzymac okreslonych parametrow, wiec nie mozna klienta przylaczyc. ale niektorzy sa tak tepi ze nie rozumieja tego i lepiej pojsc do gazety i naszczekac na firme bo nie wyciagnela z rekawa krolika.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TP SA.to jest porąbana firma,dzwonili do mnie kilka razy na tydzień abym zamówił internet,a gdy już zamówiłem dostałem odpowiedz ze nie założą bo mam plan socjalny ,założyłem w Netii tam im nie przeszkadzało ze mam tylko plan socjalny.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam internet na linii tpsa. Całe 256kbps. Jak jest mokro to spada do 144 lub nawet 60. Ostatnio opowiedziałem moim kolegom z Namibii i Ugandy o tym. Na początku nie załapali o co chodzi bo tak jak wszyscy myśleli o Mbps. Tuskdonaldstan to gorzej niż trzeci świat.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bo TEPSA TO GGG.....WNO
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego ten Pan uparł się założyć telefon stacjonarny w TP i przewodowy, gdy można mieć o wiele tańszy abonament, aparat do dzwonienia jako stacjonarny i komórka w jednym. Ja mam telefon z ery i gdy jestem w strefie domowej /w promieniu 500 i więcej metrów/ mam taryfę stacjonarną, a w dalszej odległości mam komórkę. Każdy kto dzwoni do mnie na nr. stacjonarny płaci w/g swojej taryfy na nr. stacjonarny. Abonament to 30+ 5 za stacjonarny, w tym darmowe minuty do wszystkich operatorów na komórki i stacjonarne, a także na stacjonarne do Unii Europejskiej.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to żadna nowość to samo tyczy się innych pod lubelskich wsi, gdzie sąsiedzi posiadają telefony a inni nie. dlaczego? bo tak. podając przykład chodź by Radawczyka Drugiego, gdzie jedni posiadają telefon i internet a inni nie mogą, chodź nawet chcieli na własny koszt wykopać rów i móc podłaczyć kable. niestety TP to nie obchodziło.. .
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale przeciez TPSA i Orange to jedna firma. Nawet na czechowie w tym samym budynku się mieszczą.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Człowieku - jesteś szczęściarzem. TelePSiArnia jako firma świadcząca tzw usługę powszechna MUSI zamontować telefon. Jeśli nie - to będzie Ci wypłacać co miesiąc kasę, nie wiem czy to nie jest ok 50 zł. Weź te pieniądze i pójdź do Ery czy do Orange czy Plusa i weź u nich za te 50 zł telefon stacjonarny. To załatwia się w ciągu godziny. Nie trzeba ciągnąć kabli - nic!!! No i masz za te pieniądze pokrycie abonamentu i pewnie jeszcze kilka godzin rozmów na stacjonarne w Polsce i całej Unii Europejskiej. Proste jak sraczka, tylko trzeba chcieć a nie żalić się pismakom jak to ma się źle.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Telefon to nie energia elektryczna ("prąd"), nie wystarczy pociągnąć kabelek od domu do słupa, trzeba go ciągnąć od domu do centrali (w praktyce od domu do wolnych kabelków na słupie). Jeśli na słupie nie ma wolnych kabelków (czyli wsyskie są wykorzystane), to odpisują "nie ma warunków technicznych", bo taka jest prawda. Przynajmniej tak mi się wydaje, a jeśli jest inaczej, to niech ktoś napisze jak jest.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TP jest na prawdę dziwna. Chcieliśmy (kilkoro mieszkańców) dostęp do internetu od TP (telefon po kablu już mieliśmy). Powiedzieli, że nie ma możliwości technicznych, bo centrala jakaś nie taka. Dzwonili z biura obsługi i pytali się po co nam taki szybki internet... Po takim podejściu TP, wzięliśmy sprawę w swoje ręce i załatwiliśmy szerokopasmowy dostęp do internetu drogą radiową od innego dostawcy, rozdzieliliśmy siecią lokalną po 16 domach! Mamy Internet, a TP niech się dalej zastanawia. Teraz nawet z telefonów stacjonarnych zrezygnowaliśmy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
u mnie jest dokładnie taka sama sytuacja...już 6 lat czekam na zgodę TP SA na założenie tel stacjonarnego - i nie tylko ja, bo pojawili się kolejni mieszkańcy w mojej okolicy. Oprócz tel chcieliśmy też Neostradę, ale skoro TP nas olała, to korzystają operatorzy internetu bezprzewodowego. A co do tel stacjonarnego, to w dzisiejszych czasach i tak prawie wszyscy mają komórki, więc nie jest to już rzecz niezbędna do życia, a plusem jest mniejsza ilość rachunków co miesiąc:)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Masz problem z Telekomunikacją Polską ?? Opisz sprawę, podaj przykładowe dane do identyfikacji (np. pesel lub nr telefonu stacjonarnego) i napisz na adres tpsa@onet.eu POMOŻEMY i odpowiemy bezpośrednio z infolinii 19393.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Doradca TP SA napisał:
Masz problem z Telekomunikacją Polską ?? Opisz sprawę, podaj przykładowe dane do identyfikacji (np. pesel lub nr telefonu stacjonarnego) i napisz na adres tpsa@onet.eu POMOŻEMY i odpowiemy bezpośrednio z infolinii 19393.
Mnie pomogli z założeniem neostrady, polecam
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Olać Telekomunikację SA. Komórka i problem rozwiązany.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tosamo miałem w gm konopnica, a kolega zrobiłsam sobie przyłącze tj przekopał od domu do linii tel rzucił kabel, kupił słupek i ... wtedy przyjechali i wcieli się w istniejący kabel można było a wcześniej taksamo - brak możliwości technicznych.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto to jeszcze liczy na TPSA.Naiwnego trzeba!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.