Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Rozmawiałem dziś z konduktorem, mówił ze większego szmelcu to nie mieli jescze i ze Newag robi 2 razy lepsze pociągi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jasne, nadrobi, dopiero co zakręt minął i ma już 60 minut opóźnienia. Nowoczesność na najwyższym poziomie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przepraszam, 70 minut :]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest tak jak PESA robila zamowienia 24/h :) Teraz 24/h beda je naprawiali.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Polskie PKP to jakiś żart.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja myślę, że chodzi o to aby wykończyć polską Pese tylko ona jeszcze pozostała.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie jest pierwsza awaria tego składu. Codziennie są z nim problemy, ale tak to jest jak się składa wszystkie zamówione pojazdy w ciągu jednego miesiąca... Jakość i wyciszenie nie do porównania z Flirtem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Holandii każdy by dostał zwrot za bilety ciepłą kawę i docelowy dojazd gratis u nas zdzierstwo i kpina z ludzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PKP pojedziesz...k....pojedziesz
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W sylwestra też była awaria tego pociągu ;-) Dokładniej - awaria drzwi, przez co do Lublina dojechaliśmy z 1,5 godzinnym opóźnieniem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak można 46 minut opóźnienia nadrobić na trasie Warszawa - Lublin ? Kompletni idioci.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chcieliście nowych pociągów to się bawcie a poczciwe wagony niech sobie stoją dalej w krzakach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do czego prowadzi nadmierna komputeryzacja.150 lat temu parowozy jeżdziły w największe mrozy. Maszynista stał na mrozie i przy palenisku.Dzisiaj trudno sobie wyobrazić. Ale te przypadki powinny sugerować, żeby komputeryzację sprowadzić do niezbędnego minimum. Inaczej będzie jw.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rebiata!! kancerta nie budiet, patamu szto spier***iłsa patefon!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozmawiałem dziś z konduktorem, mówił ze większego szmelcu to nie mieli jescze i ze Newag robi 2 razy lepsze pociągi
Bo to prawda. Ich produkty zawsze były slabe. Te ich ED74 co od 8 lat ciągle sie psują, itd. Szynobusy Pesy są słabe w porownaniu do Newagu . U nas w lubelskim są to sa134 pesy i sa137?? Newagu. Chyba nikt nie powie że by wolal jechać tym sa134.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Pesa twierdziła, że to "polskie pendolino" będzie zdolne osiągać 250km/h jak nie jest w stanie ogarnąć zamówienia na 20 EZT-ów do 160km/h. Może za 20 lat się uda... ;) A tymczasem, bezpieczniej będzie omijać IC Bystrzyca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chcieliście nowych pociągów to się bawcie a poczciwe wagony niech sobie stoją dalej w krzakach.
Chcieliście nowych pociągów to się bawcie a poczciwe wagony niech sobie stoją dalej w krzakach.
To prawda. Kiedyś ZNTK remontowały tabor, utrzymywały w sprawności.Stary tabor jest bardziej niezawodny.Jest tak z powodu prostoty budowy dawnego taboru. Nowy nie sprawdza się.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
buahahahahahahahahahahahahahahahahaha polactwo!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Darty ledwo zaczęły jeździć i od razu awaria za awarią. Już przynajmniej 3. raz Dart zostaje uziemiony. Gamy Pesy też padają jedna za drugą - jeżdżą ledwie kilka miesięcy, a w tej chwili większość stoi zepsuta. Macie jakość "polskiego" producenta. Ale oczywiście Polaczki nadal będą narzekać za każdym razem, kiedy zostanie kupiony porządny produkt zza granicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No pierdolino tez się psuło na początku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...