A najbardziej newralgiczny odcinek, czyli druga nitka pomiędzy świdnikiem a witosa czeka na jesienne opady i przyjazd 50 tyś studentów w październiku... Gratuluję organizacji budowy i życzę zdrowia psychicznego kierowcom (bo dla budowlańców już za późno) !
|
|
W styczniu 2012 przekazałem Państwu działkę pod budowę S17. Do dziś nie dostałem ani złotówki.
|
|
Pali się nie wbija Panie redaktorze. Najpierw wierci się otwory wiertnicą, później wkłada się zbrojenie z prętów żebrowanych w kształcie walca, a na koniec zalewa betonem.
|
|
Właśnie: od węzła Witosa do ... , no dokąd, gdzie ... do Zamościa ???
Panie redaktor, czyżby chochlik drukarski, czy może chochlik dnia poprzedniego ???
|
|
Ty to pale widziałeś jak wiercą pod ekrany jak jechałeś swoim polonezem podawać cegły murarzowi na budowie w Pokrówce.
Zanim coś napiszesz to SE przeczytaj:
– wiercone wielkośrednicowe ( w tym z iniekcją pod podstawami),
– CFA (Continous Flight Auger piles, pale Formowane Świdrem Ciągłym),
– prefabrykowane,
– Vibro-(Fundex) - wbijane lub wwiercane,
– Vibrex,
– jet-grouting (wysokociśnieniowe iniekcyjne pale strumieniowe),
– Tubex (+ iniekcyjne),
– stalowe rurowe (otwarte i zamknięte),
– mikropale
Np pale Vibrex wbija się kafarem spalinowym.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|