Co wspólnego ma zdjęcie z hali zakładów Agusta-Westland (dawny PZL-Świdnik) w Świdniku z artykułem o Eurocopterze i zakładach WZL-3 w Dęblinie?
|
|
Linia produkcyja miałaby powstać w Łodzi (WZL). Dęblin zaś miałby produkować silniki (raczej składać). Wszelkie inwestycje mogłyby zaistnieć jeżeli Eurocopter wygra przedmiotowy przetarg. W umowie raczej nie było wspomniane o zakupie WZL przez Eurocoptera - jedynie przeniesienie linii produkcyjnej celem realizacji kontraktu. Na marginesie - maszyna EC jest jednym z dwóch najlepszych propozycji (wielkość, uniwersalność oraz to że sprawdziła się w wielu zadaniach). Drugi słuszny kandydat to Sikorsky - świetna maszyna, cicha o wspaniałych parametrach. Ostatni to ....utopia.
|
|
Dęblińskie LZR/WZR (chyba 3) nigdy nie miały nic doczynienia z silnikami. Odrzutowe, m. in. odmiany R 11 do MiG 21 remontowało W-wa Koło. GTD 350 do Mi2 robił PZL Rz-w. TW do Mi8 w Polsce nie robiono. A zresztą będzie jakiś mutant S 60 i po problemie.
|
|
Dęblińskie LZR/WZR (chyba 3) nigdy nie miały nic doczynienia z silnikami. Odrzutowe, m. in. odmiany R 11 do MiG 21 remontowało W-wa Koło. GTD 350 do Mi2 robił PZL Rz-w. TW do Mi8 w Polsce nie robiono. A zresztą będzie jakiś mutant S 60 i po problemie.Miało - remontowało SO-3 do Iskry. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|