![]() |
A kiedy od lat obiecywana całkowita przebudowa trasy 835 Lublin Biłgoraj Przeworsk Przemyśl zwłaszcza na odcinku Lublin Sieniawa. To główna trasa z Lublina na południe,ruch jak na drodze krajowej.Jak zwykle skończy się na obiecankach. Firma Black Red White z Biłgoraja przeniosła duzo inwestycji do woj Podkarpackiego z powodu złych dróg.Nawet Wojewoda Lubelski p. Genowefa Tokarska jeżdzi do rodzinnej Biszczy za Biłgorajem od Jabłonnej po wertepach.
|
![]() |
Lista rezerwowa.Co to za twór?Trzeba brać się do roboty całym frontem by nie przepadały środki jak w roku ub,w wysokości 5 mld pln. a Krajowa Dyrekcja od Dróg przewiduje że w tym roku przepadnie jeszcze więcej.Zamiast przepadać powinno się kierować środki właśnie na te rezerwowe budowy tylko trzeba wszystko wcześniej przygotować i by nie brakowało np.decyzji środowiskowych jak na te z planu.
|
![]() |
za rok,może dwa i tak co roku
|
![]() |
Trudno zrozumieć podejście decydentów do tematu dróg i komunikacji w ogóle w Polsce Wschodniej. Główne szlaki handlowe na Ukrainę, i to na parę lat przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej (trzecia pod względem wielkości, a więc i liczby kibiców, sportowa impreza świata - po olimpiadzie i mundialu), a tu wciąż opowiada się dyrdymały o listach rezerwowych z rezerwowymi inwestycjami. Przecież w roku Euro 2012 będziemy już osiem lat w UE i na rok przed zamknięciem wielkiej rzeki eurofunduszy w ramach RPO, PO Polski Wschodniej itd. Jak nie zrobimy tych dróg teraz, to tym bardziej nie zrobimy ich później. Bo później Bruksela będzie finansować drogi nad Morzem Czarnym - w Rumunii, Bułgarii, a może i nad Adriatykiem w kolejnych krajach b. Jugosławii. Panowie decydenci, tu trzeba zdecydowania i szybkich, odwaznych działań! A nie opowiadania, jakie to pieniądze dostaniemy i na jakich listach (rezerwowych) są nasze inwestycje.
|
![]() |
W zeszłym roku na kontach Gddkia została astronomiczna kwota miliarda 113 milionów złotych to jest banda nieudaczników. Rozumiem jeszcze plany, wymagania ekologiczne ( natura 2000) ok., Jeśli nie inwestuje się z różnych powodów w budowę nowych dróg to można przecież robić modernizację lub remonty już istniejących odcinków, ale nie, po co. A jeżeli jeszcze na czele tych panów stoi Pan marszałek G no to jest pewne że te inwestycje nie ruszą.
|
![]() |
Dla czego nie mozna sciagnac tej prezentacji GDDKiA ze strony artykulu?
|
![]() |
Nie można ściągnąć, żeby nie było dowodów i nie porównywać z poprzednimi kłamstwami gdaki! |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|