Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
jak narazie to nadal nic nie działa,nikt nic nie wie!!! GUS chyba się przeliczyl,w Polsce jak ze wszystkim jeden wielki nie wypał, trzeba było pozostać przy papierze a nie wywalać grube pieniądze na coś co i tak nie wychodzi.
0
? Dzięki niemu rachmistrz może kontaktować się z koordynatorem czy dyspozytorem w urzędzie statystycznym ? tłumaczy Anna Kuczyńska-Grzegorczyk z Urzędu Gminy w Konopnicy,
dementuje, opcje te w ogole nie dzialaja
0
te urządzenia przenośne to jakaś szopka!!!!! do teraz nic nie działa u mnie w gminie tylko jedna osoba ma przydzielone punkty adresowe i to nie po numerach domu tylko numerach działek!!!! do tego nikt z Gusu ani informatyków nie odbiera telefonu wszędzie włącza się poczta!!!!!! p owiedzmy sobie szczerze DALIŚCIE PLAMĘ I WSTYD SIE TERAZ PRZYZNAĆ!
0
nic nie działa, na początku nie można było pobrać mapek, a gdy w końcu się udało to zrobic po jakichś 8 godzinach to i tak dzisiaj nic nie działa, wszystko automatycznie sie wykasowało, a miało być inaczej bezpośrednia synchronizacja miała chronić przed utratą danych. Dzięki terminalom zamiast pracować juz drugi dzień z kolei nic nie robię, i nikt z GUSu ani żaden informatyk nie potrafi powiedzieć kiedy to wreszcie zacznie działać
0
Niestety zawiodłam się na tej nowoczesności od dwóch dni próbuję zsynchronizować urządzenie tak aby mieć dostęp do przypisanych mi gospodarstw, i nic niestety pojawiający się co raz to nowszy bład nie dopuszcza mnie do sukcesywnego zakończenia weryfikacji, czasu coraz mniej a liczba gospodarstw nie maleje...
0
Rachmistrzowie!! 1) Spisujemy od 0,1ha, lub mniej, jeśli użytkownik ma określoną liczbę zwierząt, czy od 1ha i dalej jak wcześniej 2) uprawa warzyw dla siebie, nawet powyżej 0,1 ha, to brak gospodarstwa, prawda? 3) jak w gospodarstwie X stwierdzę, że nie ma gospodarstwa (te warzywa tylko na własny użytek), a mieszka tam syn/córka, której przekazał użytkownik ziemię, ale gdzieś indziej, a tej z warzywami nie, to mam spisać taką osobę (przypisana ziemia, jest poza moim obwodem) 4) adres gospodarstwa w bloku - to brak gospodarstwa, prawda? A jeśli osoba z tego bloku, ma gdzieś indziej gosp, to spisuję dane i weryfikacja niemożliwa? A jak mapy starczy, to mogę z odległości przenieść chorągiewkę z lokalizacją na to gospodarstwo? POMOCY, u nas na szkoleniu (Podlaskie) namieszali, że nie mam jasności. I też tej synchronizacji nie mogę zrobić. Raz się udała - 1 adres zaliczony, zrobiono pełną synchronizację, bo się rozsypało i ten jeden adres się NIE ZAPISAł. Trzeba było jeszcze raz go weryfikować.
0
w opolskim też krucho. my z koleżanką czekamy na uruchomienie i synchronizację urządzenia. nikt nigdzie nie odbiera telefonu a GUStwierdzi, że to wina Sofline'a i mamy próbować się połączyć. a czas leci....pozdrawiam lubelskie
0
W dolnośląskim to samo. Od początku było wiadomo, że to nie wypali. Na szkoleniach nigdy nic nie wiedzieli, a teraz tylko czas nam ucieka. Ktoś powinien wziać na siebie odpowiedzialność. Pozdrawiam Rachmistrzów i Liderów
0
W kujawsko-pomorskim jest to samo albo przy pelnej synchronizacji wyskakuje błąd 503 albo błąd 4 .....
0
Witajcie rachmistrzowie:) U nas na śląsku też lipa, nic nie działa, nikt nic nie wie... nic nie ma. Totalna porażka. Czas ucieka... a pozniej bedą chcieli na juz miec wszsytko zroboione. Tak to jest u nas w Polsce- zero przemyślenia i teraz są tego efekty. Znowu cos nie wypaliło i kto za to odpowie? Tylko my rachmistrzowie narobimy sobie wstydu w terenie, jak pojdziemy do rolnika a urzadzenie nie bedzie działało, to powiedza, że rachmistrze sie nie znają... Totalna bzdura z tym!!!!!!!!!! Pozdrowienia dla Was
0
ISS napisał:
Rachmistrzowie!! 1) Spisujemy od 0,1ha, lub mniej, jeśli użytkownik ma określoną liczbę zwierząt, czy od 1ha i dalej jak wcześniej? 2) uprawa warzyw dla siebie, nawet powyżej 0,1 ha, to brak gospodarstwa, prawda? 3) jak w gospodarstwie X stwierdzę, że nie ma gospodarstwa (te warzywa tylko na własny użytek), a mieszka tam syn/córka, której przekazał użytkownik ziemię, ale gdzieś indziej, a tej z warzywami nie, to mam spisać taką osobę (przypisana ziemia, jest poza moim obwodem) 4) adres gospodarstwa w bloku - to brak gospodarstwa, prawda? A jeśli osoba z tego bloku, ma gdzieś indziej gosp, to spisuję dane i weryfikacja niemożliwa? A jak mapy starczy, to mogę z odległości przenieść chorągiewkę z lokalizacją na to gospodarstwo? POMOCY, u nas na szkoleniu (Podlaskie) namieszali, że nie mam jasności. I też tej synchronizacji nie mogę zrobić. Raz się udała - 1 adres zaliczony, zrobiono pełną synchronizację, bo się rozsypało i ten jeden adres się NIE ZAPISAł. Trzeba było jeszcze raz go weryfikować.
Ktoś mi może pomóc rozwiać wątpliwości?
0
ja mialem taka sytuacje ze wczoraj wieczorem udalo mi sie pobrac punkty, dzis juz bylem w paru miejscach i co... no i po odwiedzeniu kilku zawsze synchronizuje sie automatycznie, zadna synchronizacja nie udala sie, a podczas jednej ZAWIESILO MI SIE URZADZENIE! po jego ponownym wlaczeniu, przy uruchomieniu programu podawalem PIN ktory uznawalo za bledny (choc go na pamiec znam) i wykasowalo mi wszystkie dane!! cala praca na marne!!! punkty tez mi skasowalo!!! kto mi za to zaplaci?? ludzie to chyba szału dostana jak ich bede 5 razy nachodził z tym samym!!! poza tym gospodarstw nie jest 10 zeby sobie latac 5 razy tylko kilkaset!!!! ktos tu ma rachmistrzow za frajerow?
0
Ja też obeszłam dzisiaj ponad 30 gospodarstw synchronizacja sie nie powiodła i podobno nie ma szans żeby dzisiaj się powiodła więc z tego co wiem wszystkie punkty odwiedzone dzisiaj mi przepadną, jedno wielkie nieporozumienie, na razie lider kazał nam się wstrzymać i czekać na dalsze instrukcje tylko nie wiadomo do kiedy...
0
Witam Rachmistrzów z tego co czytam wszędzie jest "wesoło" w powiecie bialskim tez lipa nic ale to nic nie udało się zrobić żadnej aktualizacji żadnej synchronizacji (zawsze pojawił się błąd)o pobraniu punktów adresowych nie ma co marzyć !!! Coś mi się wydaje, że do łaski wróci ołówek i gumka oby tylko zdążyli ankiet nadrukować Pozdrawiam Wszystkich RACHMISTRZÓW :)
0
witam w wielkopolsce to samo. nie można zsynchronizować, a jak przejdzie to nie ma potem połączenia z serwerem, a teraz mam błąd 201 tego jeszcze nie było
0
HEJ TI GMINA BIAŁOPOLE POWIAT CHEŁM MI DOPIERO DZIS RANO O GODZ. 6 ALE NIE MIALAM TEZ WSZYSTKICH A JAK WYSZLAM W TEREN TO WSZYSTKO SZLO NAWET LADNIE AZ DO MONENTU JAK MIALAM JUZ KONCZYC PRAWIE JEDNA MIEJSCOWOSC WYSKOCZYL MI PRZY WYSLYANU DANYCH CZARNY EKRAN I INFORMACJA DANE Z BAZY ZOSTALY UTACONE
0
u nas w gminie izbica tez mamy podobny problem, ja mam np blad m.in. 201
0
ja jestem "rachmistrzem", ze tak szumnie to określę z Krakowa i tez nic. miało działać wczoraj o 8 rano, potem do wieczora, dzisiaj też nic, w końcu nasz lider powiedział pół godziny temu, że w całej Polsce serwery padły i nikt nic nie wie. też się poważnie zastanawiam nad rozwiązaniem umowy, bo niby jest, że w przypadku choroby itp, ale jeśli jest zaznaczone, że miał się odbyć od 9 sierpnia, a dzisiaj 10 sierpnia i dalej nic, to chyba każdy adwokat wybroni w sądzie, że to oni się nie wywiązali z umowy... czy ktoś się już nad tym zastanawiał???
0
rachmistrz4 napisał:
nic nie działa, na początku nie można było pobrać mapek, a gdy w końcu się udało to zrobic po jakichś 8 godzinach to i tak dzisiaj nic nie działa, wszystko automatycznie sie wykasowało, a miało być inaczej bezpośrednia synchronizacja miała chronić przed utratą danych. Dzięki terminalom zamiast pracować juz drugi dzień z kolei nic nie robię, i nikt z GUSu ani żaden informatyk nie potrafi powiedzieć kiedy to wreszcie zacznie działać
Ja już nawet miałam zrobione kilkanascie gospodarstw ale niestety nadarmo bo wszystko szlak trafil i teraz nie mam nic:( porażka...
0
milena napisał:
Ja już nawet miałam zrobione kilkanascie gospodarstw ale niestety nadarmo bo wszystko szlak trafil i teraz nie mam nic:( porażka...
fajnie... ja nawet nie mam pobranych punktów adresowych...mimo, że synchronizacja około 3 w nocy zajmuje 25 sekund i zakończona jest raportem, że wszystko jest w porządku...żenada
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.