Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nie wiem czemu ZDW dalej da się wozić za nos firmie, która mieści się w jednej walizce. W XXI wieku firma nie ma strony internetowej itd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Inwestycja płacona z naszych podatków i dyrektor nie moze ujawnić kar umownych?Już widać przekręt i pole do dogadania ,a miało wszystko być jawne.Kto nadrobi opóżnienia.Przecież w Polsce są zimy i ten okres jest wyłączony z sezonu budowlanego-patrz warunki Szczegółowe warunki wykonania inwestycji.Zanosi się na kolejną fuchę .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Doren" zajmuje się wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych - rekami innych firm i ludzi. W Dorenie pracuje: prezes zarządu, prokurent i trzech członków rady nadzorczej. Sama władza. Drogowców nie było i nie ma. I nikt nie chce z nimi pracować. Współczuję ZDW w Lublinie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak wygrywa firma która mieści się w laptopie i zatrudnia biegłych w rachunkach to potem nie dziw że nikt nie chce dla nich pracować za darmo . Ci co tak pracowali już padli mądrzejsza reszta woli mniejsze zlecenia ale na własną rękę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Doren" do tej pory nie zrealizowała żadnej inwestycji drogowej. Skąd wzięła referencje do przetargu ? Dlaczego ZDW wybrał firmę, w której nie jest zatrudniony ani jeden drogowiec ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Droga Frampol Wysokie powinna być przy tym natężeniu ruchu droga dwujezdniową. Jest wąska niebezpieczna  zniszczona  z dziurami marna drożyna.To główna droga z Lublina na Południe.Zaniedbywana od lat i nadal.Nie zalepiono  nawet dziur po zimie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Droga Frampol Wysokie powinna być przy tym natężeniu ruchu droga dwujezdniową. Jest wąska niebezpieczna  zniszczona  z dziurami marna drożyna.To główna droga z Lublina na Południe.Zaniedbywana od lat i nadal.Nie zalepiono  nawet dziur po zimie.
główna droga z lbn na południe to raczej na Kraśnik matole
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Droga dwujezdniowa to w twoich snach powinna być. Ty chyba nie widziałeś jaki jest ruch na polskich drogach nie mówiąc już o bardziej rozwiniętej częsci europy. Wystarczy tylko aby dorobili pobocza co by ciągniki i rowerzystów można łatwo ominąć i wystarczy. Teraz to się nią jechać nie daje, niedość że nie wyszli do budowy to nawet po zimie nic nie poprawili.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
stracony   czas będą nadrabiać Byle Jakością władza rządowa powinna się wstydzić za idiotyczne     przepisy kto taniej ten buduje 1.Pierwszy nawala bierzemy 2 lub 3 wykonawce
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
główna droga z lbn na południe to raczej na Kraśnik matole
Wystawiłeś sobie świadectwo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ta firma doren to jakaś poważna czy tylko prezesi z teczkami????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
odpowiem firma w teczce, i jest córką fimy Hydrobudowa - czyli jedni i drudzy nie mają bladego pojęcia o budowie dróg ZDW pokazało jak się wybiera. Ciekwe co za idiota ich wybrał
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...